عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید
صفحه 117
 
نظرات شما درباره خودارضایی در پستهای جداگانه :
 
در این صفحات (که عناوینش رو با شماره در زیر می بینید) بعضی از نظرات و تجربیات و سوالات که در وبلاگ ایست استمنا بیان و پرسیده شده و پاسخ داده شده، به صورت پستهای جداگانه نمایش داده شده. عناوین جدید ان شاءالله به مرور زمان اضافه خواهد شد.
البته این اصلا و هرگز به این معنی نیست که نظر یا سوال شخصی اهمیتش از نظر یا سوال عزیز دیگه ای که پست جداگانه نداره بیشتره. تمام نظرات برای بنده و دیگران و حتی خودتون فوق العاده ارزشمند و مفید و تاثیرگذار هستند.
برای باز شدن مطلب، روی عنوان مورد نظر کلیک کنید.
 
 
1- میخوام خودارضایی رو ترک کنم و همش لغزش دارم. بیشترین عامل خودارضایی هام فیلمها هستند. چه کار کنم؟
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.
 
 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خودارضایی (صفحه 22)

حتما بخونید : 47 راهکار لازم و کمکی برای ترک خودارضایی (صفحه 30)

حتما بخونید : 13 نکته بسیار مهم درباره ترک خودارضایی (صفحه 33)

حتما بخونید : بارها در راه ترک خودارضایی شکست خوردم، چه کنم؟ + راهکارهای عملی تقویت اراده (صفحه 43)

حتما بخونید : مراحل نه گانه ترک خوداضایی (صفحه 80)

حتما بخونید : راه های تجربه شده و بسیار موثر برای ترک خودارضایی (صفحه 94)

 

 

 

  • ۹۴/۱۲/۱۴
  • علی علی

استمنا

خودارضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها