عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

صفحه 150

حتما حتما بخونید :

راهکاری از خداوند برای اجتناب و ترک خودارضایی بندگانش

 

 

من برای ترک خودارضایی ، راههای زیادی رو امتحان کردم ، با بعضی از این روشها یه مدتی دووم آوردم ، اما دوباره توبه شکوندم ، در طول این سالهایی که گرفتار خودارضایی هستم ، بهترین راهی که برای ترک استمنا ، امتحان کردم و صد در صد در من جواب داده ، روش پیشگیری از قرار گرفتن در موقعیت گناه بوده و هست ...

تمام راهکارها و روشهای ترک ، زمانی جواب میده که شما این روش پیشگیری رو رعایت کنید ، بدون پیشگیری ، ترک کردن خودارضایی محاله ...

من از وقتی که این روش رو برای ترک دارم اجرا می کنم ، تا حالا استمنا نکردم و توبه ام شکسته نشده ...

پیش خودم خیال کردم که خودم این روش رو کشف کردم ، تازه اون هم بعد سالها گرفتار خودارضایی بودن !

الآن تازه فهمیدم خدا حدود 1400 سال پیش این روشو در قرآن پیشنهاد داده بود ، قسمتی از ...

آیه 151 سوره انعام رو بخون :

... وَلَا تَقْرَبُوا الْفَوَاحِشَ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَمَا بَطَنَ ... ذَلِکُمْ وَصَّاکُمْ بِهِ لَعَلَّکُمْ تَعْقِلُونَ ﴿۱۵۱﴾

... و دیگر به کارهای زشت آشکار و پنهان نزدیک نشوید ... خدا شما را به این اندرزها سفارش نموده ، باشد که تعقل و فکر کنید .

 

در این آیه ، خدا نگفته کارهای زشت نکنید ، بلکه گفته نزدیک نشوید ، این حرف خدا هزاران حکمت و رمز و راز داره ...

اگر پرهیز نکنی از نزدیک شدن و قرار گرفتن در موقعیت و شرایط گناه، نتیجش ممکنه که بشه خدای نکرده ارتکاب گناه.

این دیگه حرف من که نیست ، حرف خدایی است که من و شما رو آفریده ، احساس نمی کنید خدا یه چیزایی از ما میدونه که این حرف رو زده : نزدیک نشوید ، نزدیک نشوید ...

به آخر ترجمه آیه بالا توجه کنید :

خدا شما را به این اندرزها سفارش نموده ، باشد که تعقل و فکر کنید ...

خدا یه حرفی زده ، حالا آخرش دوباره تاکید کرده که این نصیحت و اندرز من به شما هست ، باشد که تعقل و فکر کنید ...

برادر و خواهر من ، از هر شرایطی که قرار گرفتن در اون شرایط ، تو رو به خودارضایی کردن نزدیک میکنه ، دوری کن ...

 فقط یک هفته این توصیه خدا در قرآن رو اجرا کن ، ببین چی میشه . امتحان کن ، ضرر که نداره ، خدا داره به ما میگه نزدیک نشو ...

 

در کنار تمام این احتیاط ها و رعایت این توصیه ها ، میخام یک سفارش دیگه ای رو اول به خودم و بعد به شماها بگم که اونو اجرا کنیم و در موقعیتش قرار بگیریم ...

نمیگم برید فلان دعا رو بخونید ، نمیگم برید فلان عمل مستحب رو انجام بدید ( البته که انجام دادنش بهتره و خدا رو خشنودتر میکنه ) ، میخام از یک چیزی که خدا برامون واجب کرده حرف بزنم ...

امام صادق وقتی داشتند از دنیا میرفتند ، به امر ایشان خویشان و بستگان بر اطراف بالینشون جمع شدند . (تصور کنید یه آدم معمولی در آخرین لحظات عمرش ، حتما یک چیز مهمی رو به اطرافیانش میگه ، مهمترین چیز ...

حالا امام صادق (ع) که امام معصوم هست ، آخرین حرفشون در این دنیا ، چه بود ؟) امام صادق (ع) نگاهی به خویشان و بستگانشون میکنند و میفرمایند : «شفاعت ما به هر کس که نماز را سبک بشمارد نخواهد رسید.»

امام علی (ع) در هنگام خواندن نماز صبح ضربت خوردند و امام حسین (ع) در آخرین لحظات عمرشون ، نماز ظهر رو به جماعت و در اول وقتش خواندند ، دقیقا دقایقی قبل از اینکه سر مبارکشون رو از تنشون جدا کنند ...

این نماز چی هست ، خدا فقط میدونه ، چه اسراری داره ، فقط خدا میدونه ...

برادر و خواهر من ، به نظر من نخوندن نماز نامردیه ، این همه خدا بهت نعمت داده ، حالا بهت گفته نمازت رو بخون به نفع خودته  ...

روایت داریم اولین سوالی که در قیامت از هر آدمی می پرسند ، از نمازش هست ، حالا تصور کن چه تعداد آدم ، سر همون اولین سوال کم میارن !!!

همینطور که در شرایط گناه قرار نمیگیری ، همینطور نمازهایت رو بخون ، مطمئن باش که این راه درسته و نجاتت میده ...

 

منبع: noestemna.mihanblog.com (با دخل و تصرف)

 

یا علی

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما بخونید : ترک خودارضایی و معجزه ای به اسم نماز (صفحه 24)

 

 

 

نظرات (۱)

سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما

میخواستم بدونم خودارضایی ربطی به دیر شدن عادت ماهانه در نوجوانان دارد؟

و ایا با ترک دائمی امکان بهبود و منظم شدن هست؟

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. بله از عوارض خودارضایی هست. اگر ترک کنید حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها