عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

صفحه 45

حتما بخونید :

تجارب دیگران درباره خود ارضایی :

 

این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

بسم رب شهدا

 دوستان سلام دلی باهاتون صحبت میکنم که انشالله علی آقا داخل صفحه 45 که تجربیات هست قرار بدن... بچه ها من عاشق اهل بیت بودم. کسی اسم پورن و خودارضایی جلوم می‌آورد حالم بهم می‌خورد ولی متاسفانه دوستای ناباب و شاید اراده ضعیف خودم کنارش من رو کشوند به سمت فیلم پورن و بعد خودارضایی... باور کنید شیطون قدم قدم میاد جلو اول وسوسه ام کرد تو خیابون به دخترا نگاه کنم بعد دخترای بدحجاب تو فضای مجازی بعد انیمیشن هایی که محرک بودن بعد وسوسه شدم کارتون پورن دیدم و بعد فیلم پورن و نهایتا اعتیاد به خود ارضایی شیطون قدم قدم میاد جلو... منی که سرم رو نمیاوردم بالاجلوی نامحرم رسیدم به اینجا... ولی خب ما اهل بیت رو داریم خدا رو داریم من امروز با خودم عهد میبندم با توکل به خدا و توسل به ذات قدسی حضرت بقیه الله روحنا فداه دیگه سمت اینکار نرم دیگه وقت اینه اراده کنم ترک کنم... بچه ها سیلی زدن به صورت مهدی فاطمه بد گناهیه بیاید این کار شنیع رو بزاریم کنار و آقا را آزار ندیم بیشتر از این... من خودم چند سال آزارش دادم دیگه بسه یاعلی میگیم و انشالله ترک میکنیم از کجا معلوم شاید فردا گذاشتنمون تو قبر و راه توبه بسته شد پس توبه رو به بعد موکول نکنید این حدیث خیلی سنگینه که میگه خدا روز قیامت به کسی که اهل خود ارضایی بوده نگاه هم نمیکنه یاعلی بگیم و ترک کنیم. وعده دیدار هممون جنت الحسین که آقا بیاد بگه دمت گرم شیعه ما خوب زندگی کردی نه اینکه خدای نکرده آقا بیاد همه رو جدا کنه سمت ما نگاه نکنه در آخر بگم که گریه بر امام حسین و زیارت ناحیه مقدسه روح آدم رو جلا میده و کمکون میکنه تو ترک انشالله

ببخشید سرتون رو درد آوردم یاحق

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

سلام میکنم به همه ی دوستای خوبم

من 25 سالمه از دوران ابتدایی با این کار نکبت اشنا شدم بخاطر دوست ناباب.
به طور اتفاقی با سایت علی اقا اشنا شدم بهمن ماه سال قبل از همون موقع تصمیم به ترک این عمل حرام گرفتم ولی تدریجی .الان چند ماهی میشه که پاکم !این روزا احساس خوبی از خودم و زندگیم دارم و روز به روز به لطف خدا دارم بهتر میشم!دوستان اینو بهتون بگم ک وقتی به این فکر میکنم ک چند سال از عمرم به فنا رفت و چه اسیب هایی ک بهم وارد شده واقعا از ته دل حسرت میخورم!روزایی ک دگ هیچ وقت برنمیگرده!روزایی ک دلم میخواست با تمام وجود درس بخونم ولی این کار لعنتی نذاشت به هدفم برسم!روزایی ک میشد از زندگیم لذت ببرم ولی این کار لعنتی و اسیب هاش نذاشت.!و ...
خوشحالم ترک کردم و تنها امیدم اینه ک جبران کنم همه چیزو از درس بگیر تا شرایط زندگی !من و خیلی ازجووونای دگ قطعا اگاهی ک به وسیله مطالب این سایت و سایتهای مشابه پیدا کردیم و اگر توی نوجوانی داشتیم شاید هرگز دنبال این کار نمیرفتیم!دوستای خوبم تمام عوارضی که توی این سایت بیان میشه رو جدی بگیرید!خیلی از این عوارضو به شخصه تجربه کردم!میخوام اسیبهایی ک به من وارد شده رو براتون بگم !مطمئنم تنها دلیل این عوارض این کار نکبته!
ضعف اعصاب و عصبی بودن،ضعف حافظه و عدم تمرکز و کاهش سطح یادگیری،سست اراده بودن،بی ایمان شدن،بی حوصله شدن،افسردگی،سردرد های عصبی شدید(چیزی که واقعا منو نابود کرده)،ضعیف شدن بدن و خستگی مداوم،افت تحصیلی،کمر درد،زانو درد،بدن درد،لرزش دست،به وجود اومدن درد های عصبی در کل بدن یا جاهای خاصی از بدن بخاطر ضعف اعصاب و افسردگی،گوشه گیر شدن،ضعیف شدن چشم،پیری زودرس،اسیب به بیضه ها،اسیب های روحی و روانی،کاهش اعتماد بنفس،و ...
دوستای گلم این چیزا رو من به شخصه تجربه کردم!اخه یه جوون باید شرایطش این باشه!جوونی که باید پر انرژی و شاداب و با طراوت باشه باید این حال و روزش باشه! 
تا قبل از این ک به این اگاهی برسم تا حدودی خودمم حس میکردم که بخاطر این کار نکبته!
وقتی به این شرایطم و جوونیم که تو این شرایط گذشته فک میکنم  فقط حسرت میخورم! خدا میدونه چقدر وقتم صرف دکتر رفتن و ازمایش دادن گذشت و چقد هزینه کردم ولی تنها جوابی که دکترا بهم میدادن این بود که مشکلی نداری و بخاطر اعصابته!دردایی تو بدنم بود  ک معلوم نمیشد بخاطر چی هستو دلیلش چیه !
چند سال بخاطر سردرد زیر نظر دکتر بودم و اخرش هیچی!همش بدون نتیجه!
خلاصه خیلی از چیزا رو من نمیتونم به صورت کامل توضیح بدم و یا اینکه همه چیزو بگم!
این مدتی که ترک کردم خیلی شرایطم بهتر شده!انرژیم و انگیزه زندگی کردنم بیشتر شده،از زندگی لذت میبرم نسبت به قبل،اعصابم شرایطش بهتر شده و سردردم کمتر شده،حافظم تا حدودی بهتر شده و داره کم کم بهتر میشه،بد اخلاقی با خونوادم و گذاشتم کنار،و ....
دوستای گلم برای خودتون ارزش قائل باشید.!مطمئن باشید ترک کردن این کار نکبت برابره با به دست اوردن هزارتا چیز با ارزش!امیدوارم  هر کدوم از ما بتونیم کاری مثل این کار بزرگ و قابل ستایش علی اقا انجام بدیم تا همه با اگاهی پیدا کردن به این کار نکبت گرفتار نشن...
 
به امید روز های خووووووب.
 

این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

با سلام
من 34 سالمه و از حدود شاید 10 تا 12 سالگی این کار رو کردم.باور کنید اون موقع ابتدایی بودم که استمنا رو شروع کردم.من تابستون ها که سرکار میرفتم با این عمل آشنا شدم.این یعنی مراقب باشید.این کارکردن بچه ها در تابستان در جاهای ناامن میتونه عاملی برای گمراهی باشه.پدر و مادرها خیلی مواظب باشند.بهتره پسر ها و دخترهای کم سن رو توی کارگاهها و مغازه ها نذارید کار کنند.چون آدمای بیماری هستند تو این محیطها که در کمین این بچه های معصوم هستند و علاوه بر تجاوز به اونها این عمل رو هم مستقیم یا غیر مستقیم یادشون میدن.
من از 10-12 سالگی مبتلا شدم و تا 4 ماه پیش اصلا به فکر ترکش نبودم.به شدت لاغر شدم و زشت.حافظه اصلا ندارم و همه چیز زود یادم میره.همیشه خسته ام.زود عصبانی میشم.اما نمیدونستم که به خاطر استمنا هست.کسی تا امروز بهم نگفته بود چه عوارضی داره.فکر میکردم به خاطر شرایط زندگیه که حالا میفهمم شرایط حال حاضر من هم از عوارض استمناست...تا این که 4 ماه پیش اتفاق عجیبی برام افتاد و باعث شد کاملا ترکش کنم.

من دیگه خیلی خسته شده بودم.از بیرون رفتن هراس داشتم چون جسمم داغون شده بود.امیدم کاملا ناامید شده بود تا اینکه شبی بی اختیار در حالتی که خوابیده بودم و داشتم به بدبختیم فکر میکردم ناگهان نور امیدی تو دلم زنده شد و بهم گفت از خدا کمک بگیر و توبه کن به درگاه یگانه عالم و غیاث المستغیثین.یهو از جام بلند شدم و برای اولین بار تو عمرم به شدت گریه کردم و اشک ریختم و خودمو سپردم به آفریدگار هستی.به خدا قسم الان 4 ماهه حتی فکرش رو هم نکردم.تمام دی وی دی های فیلمهای مبتذل رو شکستم(10-12 تا).تو سایتهای مستهجن نمیرم و اگر هر نوع عاملی بخواد تحریکم کنه به شدت عصبانی میشم.
نمازم رو میخونم و حتی نماز صبحم اول وقت میخونم.مطمینم خدا کمک میکنه و به تدریج بدنم هم میشه مثل اولش.زیبا و قوی.
فقط خواستم بگم اگر توبه واقعی کنید و به خدا توکل کنید و از ائمه کمک بگیرید مطمئن باشید جواب میگیرید.من از زمانی که ترک کردم عشق و علاقه عجیبی به ائمه پیدا کردم.
به خدا بگید: خدا جون به جلال و جبروتت سوگند دوستت دارم و جز تو کسی رو لایق خدایی نمیدونم.این بنده حقیرت در بند هوس و یوغ شیطان گرفتار شده و چشم امید به یاری و هدایت تو داره.بد کردم و از کرده خود پشیمانم.فقط باید واقعا خدا رو از ته دل بخونید و تا میتونید گریه کنید تا خدا خیلی زود جوابتون رو بده و خودش بشه نگهبان گوهر شریف درونتون که همون پاکی و انسانیته.من خودم هم همین کلمات رو گفتم.نمیخواد حتما بگردید دنبال کتاب خاصی و دم دست نباشه و بگید فردا یه کتاب پیدا میکنم و ....با زبان بیزبانی از خدا بخواهید بیشتر جواب میگیرید.بعد از توبه دعای توسل هم یادتون نره.در ضمن نماز غفیله فوق العاده ست.حتما حتما بخونید
التماس دعا از همه جوونای عزیز

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

یکی از نکاتی که می تو نه تو ترکش بهتون کمک کنه اینه که کلا از فکر کردن به اون بیاین بیرون یعنی بدینش دست فراموشی یه مثال میزنم تومسافرت به طور عجیبی ترکش راحته برای چی؟ چون تو مسافرت اصلا اینو کلا یادت میره سعی کنید همیشه مشغول باشید تا بتونید فراموشش کنید.

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:
سلام و درود خدمت تمامی دوستان
من الآن 15سالمه و 14 ماه هست که به این عمل کثیف دچار شدم..
خدا شاهده هربار که اینکارو میکنم بعدش چقدررررررررررر پشیمونم
دستام خیلی خیلی میلرزه..
خدایا کمکم کن...
از همتون میخوام برام دعا کنید تا ترک کنم
توروخدا دعام کنین..

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

من وقتی این تفکرات زشت میان سراغم سوره احزاب ایات 31 تا 35 با صدای مشاری الفاسی گوش میدم دیگه این فکرا سراغم نمیان امتحان کنید....البته ممکنه اسم قاری رو اشتباه نوشته باشم

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

دوستان من تمام این چیزایی که علی اقا گفته تجربه کردم. حتی ذره ای هم شک نکنید به فواید بیشمار ترک. شاید یه صدایی بهتون بگه تو با بقیه فرق داری تو خیلی وقته اینکارو میکنی تو نمیتونی اما بذارید بهتون بگم که من خودم تمام این حس های احمقانه و نا امید کننده رو داشتم و دارم بهتون میگم که به این صداها توجه نکنید. ممکنه بعد از ترک مدتی خوب بشید بعد دوباره حالتون بد بشه شاید چند بار این اتفاق بیافته نگران نشید اخرش حالتون برای همیشه خوب میشه.یکم طول میکشه تا مغزتون از چرخه ی عادت هاش خارج بشه. خود ارضایی یه جورایی ادم رو از جنسیت خودش دور میکنه یعنی اگه دختری شبیه پسرا میشی و اگه پسری شبیه دخترا .یعنی پسرا ممکنه ترسو و بی عرضه بشن و دخترا پرخاشجو و عصبی و حالت زیبایی و لطافتشونو از دست بدن. و تفکرات همجنس بازانه سراغ هر دو جنس ممکنه بیادو لاغری بد و چاقی بد هم یکی دیگه از عوارضشه که ممکنه اتفاق بیفته. هم ممکنه بیشتر غذا بخورید هم اون غذایی که میخورید بیشتر تبدیل به چربی میشه تا تبدیل به انرژی بشه. عوارضش با ترکش صد در صد از بین میره ان شاءالله. خانوما بعد از ترک بسیااار زیبا و جذاب میشید پوستتون مثل پوست بچه صاف و نرم میشه موهاتون لخت و جذاب میشه و اقایون فوق العاده باهوش و زیرک میشید فوق العاده شجاع و نترس هیچیز شمارو نا امید و مایوس نمیکنه زورتون 100 برابر میشه اگه بدن شل و نرمی دارید مثل سنگ سفت میشه و نیروی جنسیتون خیلی زیاد میشه به طوری که می تونید توی هر بار رابطه چند بار همسرتون رو ارضا کنید.من چون خودم پسر هستم فواید ترک برای پسر هارو بیشتر میدونم مطمئنم چیزای بیشتری برای خانوم ها هست ولی خب من اطلاعی ندارم.البته اینا که گفتم کوچیکاش بود چیز های دیگم هست که اگه بگم باورتون نمیشه.تمام این اتفاق ها فقط زمانی میافته که علاوه به ترک دیگه رویا پردازی جنسی رو هم کاملا کنار بذارید. اینم بدونید اینا تخیلات من نیست اینا تجربیات منه و همشون برای من اتفاق افتاده.در ضمن من توی مسیر ترک هزاران بار شکست خوردم و فقط یکبار پیروز شدم پس بیخود نا امید نشید.

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

دوستان من ... هستم و الان تقریبا نزدیک دوسال است که مبتلا به این نکبت هستم.                               

بگذارید زندگی نامه هم را براتون بگم:
 
دوستان من درسم عالی بود... به خاطر دیدن تصاویر مبتذل مبتلا شدم. اولش نفهمیدم چی بود چون 13 سال داشتم بعد فهمیدم خیلی ناراحت شدم و تا الان معدلم از 20 به 18 افت پیدا کرد و الان هم پای چشمام سیاه و گود شده و دوستام هم اینو فهمیدن ولی به روی خودش نمیارن تا ناراحت نشوم . موقع خواندن مناجات امام علی(ع) گریه کردم و قول دادم که ترک کنم. لذا از همه ی شما خواهش میکنم دور اینکارو خط قرمز بکشید زیرا مثل من گوشه گیر می شوید . الان هم مثل سگ پشیمانم.
امیدوارم شما کار منو تکرار نکنید.
دعا میکنم همتون درس عبرت گرفته باشید و برای همه دعا کنید تا از این کار ها دور شوند.
بچه ها من موقع خواندن نظرهای دوستان دیگه گریه کردم کاری نکنید که مثل من پشیمان شوید.
 
 
 

این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

سلام دوستان عزیزم
من الان پنج ساله که ترک کردم این عمل قببح رو
برای ترک کردنش هم اینقد بخودتون سخت نگیرید بخدا ترک کردنش خیلی لذت بخش و جذابه
ترک و دوری ازین مصیبت میتونه یه جور تمرین و تزکیه نفس و خودآزمایی باشه واستون
فقط فقط بخدا توکل کنید و تعلل نکنید و از همین ثانیه شروع کنید...
پس بسم الله. ..
یاعلی مدد. ..

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

سلام دوستان من طی تجربه ای که کسب کردم مهمترین عامل این کار زشت رو تنها و تنها بیکاری و تنهایی می دونم.بهتون پیشنهاد میکنم برید سرکار.نمیدونم یه کار سخت یا راحت فرقی نمیکنه همینکه یه کاری باشه که وقتتونو پر کنه کافیه.باور کنین اگه این کارو که گفتم بکنین بهتون قول میدم اینقد مشغله کاری و ذهنی شما بالا بره که حتی اصلا به فکر خود ارضایی هم نیفتید چه برسه برید سراغش.
در ضمن من الان 20 روزه که تو ترکم ان شاءالله که دیگه هیچ وقت سراغ این کار زشت نمیرم.لطفا برای من و برای خودتون دعا کنین...

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

من از چند وقت پیش تصمیم گرفتم که دیگه این کار رونکنم و خوشبختانه تا حالا نکردم و الان پاکم و از ذهنم خارج شده
یه راه عالی برای ترک اینه که یه هدف بزاری برا خودت که مثلا بعد 20 روز ترک فلان کار (سالم) رو انجام بدم.
این باعث میشه وقتی خواستین اون کار کثیف رو بکنین هدفتون یادتون بیفته و ولش کنین امتحان کنین برا من که جواب داده

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

با سلام وممنون از این مطالب عالی وآرام بخش
یه چندتا راه کار هم داشتم برا ترکش ممنون میشم بذارید داخل مطالب سایت:
1- وقتی میرید حمام حتما گوشیتون ببرید بذارید جائیکه رطوبت بهش نرسه ونوحه پخش کنید وتا زمانیکه لباس نپوشیدید سعی کنید همه تمرکزتون به نوحه باشه
2- وقت حمام رفتنتون رو بذارید یه وقتایی که زمانتون کمه یعنی عجله دارین،وسریع یک ربعه یا زودتر بیاین بیرون
3- اونایی که خیلی وضعیتشون حاده بد نیست یه بار شب بروند قبرستان و تنهایی توتاریکی اونجا قدم بزنند و به آخرعاقبت همه که مردنه و هیچکسی هیچ چیز جز عملش باخودش نمی بره واینکه من چی دارم برا اون دنیام جز.... برا اینکه این حس رو بهتر درک کنی کافیه یه قبر خالی پیدا کنی و فقط 1 لحظه داخلش بخوابی
یاعلی به امید اینکه همه بچه های مبتلا،یه روزی سرشونو بالابگیرن وبگن رهاش کردیم

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

عرض سلام و وقت به خیر.

وقتی نظرات دوستان رو مطالعه کردم و با صحبت های دیگر دوستان در سایت ها و وبلاگ های مشابه قیاس کردم، متوجه شدم اکثریت بچه ها نسبت به این عمل آگاهی کسب کردن و تصمیم به ترک این عادت زشت، وحشتناک و نابودکننده گرفتن.

عزیزانی هم که خداروشکر به این عادت مبتلا نشدن هم آگاهی و اطلاع کسب کردند و مطمئنن پرهیز خواهند کرد از این عمل که اطلاع رسانی و توضیحات شما قطعن تاثیرگذار بوده و خواهد بود در این راه.

وقتی صحبت های دوستان رو خوندم تصمیم گرفتم تجربه ی خودم رو اینجا عنوان کنم.اگر صلاح دونستید عمومی بشه، شاید تاثیرگذار باشه واسه نوجوان ها و جوانانمون که با خوندن سرگذشت من بهش فکر کنن و بتونن با دوری از این عمل در وهله ی اول یه زندگیه فردی و خانوادگی سالم، شاداب و موفق رو تجربه کنن و بعد یه فرد تاثیرگذار توی جامعه باشن و به این نکته توجه کنن که واقعن خیلی خیلی خیلی زود ، زمان میگذره . فرصت ها رو ازدست ندین.

مطمئنن نمیشه تموم ... سال زندگیم رو اینجا شرح بدم چون هم برای شما وقت گیر و حوصله سر بر میشه و هم خودم ناخودآگاه احساس پوچی میکنم که ... سال زندگی رو اینجا و تو چند خط خلاصه کنم. نکته ی بعدی اینکه نمیخوام توی حرفام به صورت علمی آسیب های اجتماعی، روحی روانی و جسمی این عمل و این اعتیاد رو شرح بدم و شما با خوندن داستان زندگی من میتونین به صورت موردی این آسیب ها رو تو زندگی من ببینین.


من همونطور که گفتم ی پسر ... ساله هستم. به صورت کاملن اتفاقی با فیلم مستهجن آشنا شدم و زمینه ساز این شد که من از ... سالگی به این عمل حرام مبتلا بشم. از نظر تحصیلی من فوق العاده باهوش، متمرکز و دارای حافظه ای قوی بودم.

... سال ابتدایی و ... سال راهنمایی رو توی مدرسه ی تیزهوشان درس میخوندم. اما روند متناوب خودارضایی روی من چنان تاثیرگذاشت که کاملن متوجه افت تحصیلی خودم می شدم. مثله قبل تمرکز نداشتم، یادآوری مطالب برام سخت شده بود و درسی رو که توی 30 دقیقه یادمی گرفتم به 1 ساعت و نیم و در درس های مفهومی مثله ریاضی و فیزیک در دبیرستان به 3 ساعت و بیشتر رسید. چون خانوادم اطلاع نداشتند فکر می کردن که تلاشِ من برای مطالعه ی بیشتر برای آگاهیِ بیشتر هست غافل از اینکه ...

منی که توی راهنمایی و دبیرستان تمامی دبیران به صورت قطعی به پزشکی من فکر میکردن کارم به جایی رسید که چند تا از درسای مهم رشته ی ... رو تک ماده کردم !!! و بعد از اون در پیش دانشگاهی علیرغم شرکت در کلاس های دائمی چند تا از معتبرترین موسسه های آموزش و مشاوره ی کنکور توی کنکور ... رتبم ... شد !!!!!!

بعد از کنکور زندگیم رو هوا بود !!! بدترین حالت روحی و روانی ! بلاتکلیفی مطلق ! دیگه اون ذهن خلاق و پرانرژی از بین رفته بود. دیگه انگیزه ای نبود. حس ناامیدی و بدتر از همه نگرانی و سوال جواب های خانواده ! درس رو گذاشتم کنار. این رو هم بگم که از ... سالگی مستقل شده بودم و در کنار درس کار هم میکردم و تنها نقطه ی امیدم درآمد و کارم بود که به صورت ماهیانه برابر حقوق یک ماه 3 تا کارمند بود (سال ...). به هر حال زندگیم ادامه داشت با بلاتکلیفی و رخوت. لذتی از زندگی نمی بردم گرچه از نظر اطرافیان چیزی کم نبود ولی حسرت خیلی چیزا مونده بود برام. من خودم رو گم کرده بودم. دنباله خودم بودم ولی اصلا نشونه ای از خودم نبود. از نظر مذهبی کاملن معتقد به نماز یومیه و نافله ی شب، قرآن ، روزه ، زیارت ها و مساجد و هیئت بودم.دعای کمیل 5شنبه شب ها و توسل و و و ... . ا اما بعد از رخنه کردن این عمل و ثباتش توی وجودم همش رفت و جاش رو داد به فیلم پو . ر نو ، روابط نامشروع و خیلی چیزهای دیگه ...

منی که همه روی مهربونیم و کمک های عاطفیم حساب می کردن و بهم اعتماد داشتن شدم یه انسان نمای پرخاشگرِ عصبیِ بددهن. ی موجوده غیرقابل تحمل که فقط اطرافیان رو می رنجوند. فوق العاده شکاک شده بودم و بی اعتماد نسبت به همه. بعد از گذشت 12 سال از این عادت در بدترین وضعیت جسمی و روحی بودم. دچار بیماری وسواس شدم از نوعِ فکری و عملی. اگه بخوام رفتارها و عذاب های اون زمان رو بنویسم کتاب 10 جلدی میشه. بدترین لحظات عمرم رو تجربه کردم. هر روز یه دکتر و عذاب برای خودم و خانوادم. در کنار این بیماری مشکل تنفسی پیدا کردم و بعد از حدود 9 ماه درد و تورم در بیضه و ناحیه ی تناسلی. بالارفتن ضربان قلب و اتاق های احیایِ 4 روز یک بار !! معجون کاملی از درد و بیماری جسمی و سهمگین ترین قسمت بار سنگینی بود که از نظر روحی و روانی باهاش مواجه بودم. مرور گذشته و اتفاقاتِ اخیر به جنون رسونده بود من رو.

من 12 سال با این لعنتی دست و پنجه نرم کردم و بدبختانه علیرغم اطلاع از اینکه تمام مشکلاتم به خاطر این عادت بوده باز هم رهاش نمی کردم. تمام راه ها رو رفتم. شاید بپرسید چطور گذاشتمش کنار. یه تلنگر بود. ی درگیری لفظی شدید با کسی که هنوزم تمام دنیامه و فقط ی جمله از طرف اون ! برگشت گفت تو چی سرت اومده ؟؟؟ چت شده ؟؟؟ هیچ نشونی از اون آدمه قدیم نداری !! شاید واسه شما ی جمله ی معمولی باشه ولی واسه من زلزله ی 7 ریشتر بود البته تو وجودم. دلم بدجور شکست. تکون خوردم. به گذشتم نگاه کردم و 7 ساعت آره 7 ساعت تموم بغض و گریه بود که تو ماشینم خفم کرد. من نمی تونم نسخه بپیچم براتون که چطور بذاریدش کنار این اعتیاد رو. فقط یه چیزی میگم. آیندتون رو تو من ببینین. فکر کنید به عملتون و بسنجید و اراده کنید و بذاریدش کنار. اینا نصیحت نیست متاسفانه نسل ما از نصیحت عاجزه. اینا حرفاییه از روی دلسوزی. از سرِ رفاقت. تجربه نکنید تجربه ی منو. نذارید به جایی برسه که ضایعه اتفاق بیفته و بعد به فکر علاج بیفتید.

خیلی خیلی خیلی خسته شدین می دونم. فقط ی مطلب. من از ... سالگی گذاشتمش کنار و الان که نزدیک 30 سالمه 3 سال و 5 ماهه که پاکم و الان می فهمم زندگیه واقعی یعنی چی !!! برای خدمتم اقدام کردم و با بخشیده شدنه غیبتم الان یک ساله که خدمتم تموم شده. الان دانشجوی ترم ... روانشناسی بالینی هستم و الان تا 2 ماه دیگه مدرکه بین المللی تافلم از یکی از آموزشگاه ها هم میاد. از نظر جسمی هم عالیم و 10 ماهه که فیتنس کار می کنم. اوضاع اقتصادی هم خداروشکر ب کامه. الان واقعا زندگی رو می فهمم و لذت می برم و راضیم ازش.

اصلن اگه به جنبه ی مذهبی و گناه این عمل هم اعتقاد ندارین و براتون مهم نیست (البته قابله بحثه ولی اینجا نه). اما با قطعیت میگم که خودتون برای خودتون مهم هستین. پس تصمیم بگیرین ، اراده کنین و بذارینش کنار.

در آخر هم این رو بگم که تمام نوشته های من حقیقت محض بود. بدون اغراق و بدون ذره ای دروغ. شما رمان نمی خوندین. امیدوارم راهتون رو پیدا کنین و معذرت از اینکه چشمای قشنگتون اذیت شد. راستی خدا رو فراموش نکنین. من دیدمش.

دستِ علی به همراهتون. یا حق.

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

با سلام خدمت همه به خاطر عوامل محرک و رفیق ناباب به این عمل حرام مبتلا شدم. تا 5ماه ادامه داشت و این قدر بد بود که حتی به 6بار در روز هم رسید من که تمام نمازهام می خوندم امسال حتی یکیشم نخواندم این وضعیت تا محرم ادامه داشت راستی خیلی عاشق امام حسین بودم هر سال خیلی گریه می کردم اما امسال چند شب اول نشد تا روزی که معلمم گفت بی دین ها برای امام حسین گریه شان نمی گیره فهمیدم که خیلی آلوده شدم. نذر کردم. شب تاسوعا توفیق توبه رو پیدا کردم و الآن یک ماه و چند روزه که ترک کردم. نمازم رو میخونم. تازه مدرسه ام خیلی تاثیر داره آخه دبیلرستان نمونه دولتی درس می خونم و به دلیل سختگیری هیچ وقت خالی ای ندارم
ترکمو فقط و فقط مدیون امام حسین (ع)هستم
آقا ممنونم

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

سلام به همه برادرام و خواهرام
 
میخوام حرفای کسی رو براتون بگم که بیشتر از ده سال الوده بوده(منظورم خودمم-یه جوون 20 ساله)اما انگار صد ساله الوده بودم و بعد از ده سال با گوش دادن به یه فایل صوتی (پایان همین متن این فایلها برای دانلود گذاشته شده)  که اقا علی هم  تو وبلاگش گذاشته یه شوک بزرگ بهم وارد شد این جمله که میگفت "هر گناهی که میکنیم انگار یه سیلی به امام زمان میزنیم"این جمله خیلی رو من تاثیر گذاشت
 
من کسی بودم که تو سن شش سالگی اگر مادرم صبح واسه نماز صبح بیدارم نمیکرد فردا صبحش تا ظهر گریه میکردم که چرا بیدارم نکردی اما بعدش چی؟؟ یه رفیق نامرد پیدا شد که اولین فیلم.....رو بهم نشون داد که خدا ازش نگذره،اون زمان من نمیدونستم خود ارضایی یعنی چی اون یادم داد......اذییتون نکنم چندین راهی که اخرش میرسه به خود ارضایی رو میخواستم براتون بگم که از این راه ها نرید توروخدا نرید حداقل تا زمان ترک کامل.....
 
1_تو این برهه از زمان اگه تا صدای اذان رو شنیدید نرید واسه نماز اخرش میشه خود ارضایی،باور کنید میشه خود ارضایی
 
2_وقتی تو زمان ترک کردن اهنگ گوش کنید یدفه حس عاشقی بهتون دست میده و میرید تو وبلاگ هایی که فقط  از عشقو عاشقی میگن و توش عکس دخترو پسرو این چیزاس بعدش میشه روشن کردن فیلتر شکن و سردراوردن از سایت هایی که هممون خوب میدونیم بعدش هم قصه تکراری خود ارضایی
 
3_وقتی بعد از چند روز که از ترکتون گذشته موزیک ویدیو نگاه میکنید میشه خود ارضایی
 
4_اگه شب یه خوابی دیدی و تو خواب جنب نشدی، صبح یاد اون خواب افتادی و بخواهی خ.ا کنی، اگه تا از خواب بلند شدی نری اب سرد بزنی به صورتت و نری یه جای شلوغ، اگر افکار محرک رو بهش دامن بزنی و قطعش نکنی میشه خ.ا
 
5_اگر کسی بگه من نماز نمیخونم تا بعد از اینکه ترک کردم چون روم نمیشه نماز بخونم، اینا همه بازی های شیطانه ،ترک بدون نماز=خ.ا
 
6_از بیشترین موضوعی که ادم ضربه میخوره غروره بعد از چند روز ترکه خودمونو با دیگران مقایسه میکنیم هی پیش خودمون میگیم من الان دارم نماز میخونم فلانی اصلا نماز نمیخونه من چقدر خوبم فلانی چقدر بده اینا همه کار شیطانه اما پیش خودمون نمیگیم شاید اون یک بار هم خ.ا نکرده باشه شاید اصلا گناهی نکرده باشه اگر هم کاری کرده شاید توبه کرده شاید اون پیش خدا خیلی عزیزتر از من باشه.....
 
وقتی شیطان نمیتونه تو زمان ترک مارو به سمت اون سایت ها ببره مجبوره که یه جوری مارو از راه بیرون ببره اونم غروره....
 
تورو به خدا قسمتون میدم دست از این چت ها و بیرون رفتن های بیخودی بردارید هر چه میکیشیم از این چیزاس
 
یه لحظه پدرزحمتکشتو به یاد بیار مادر مهربونتو به یاد بیار چی کار داریم میکنیم به کجا داریم میریم؟؟؟؟
 
هر روز به خودمون میگیم دیگه این خودارضایی اخره بعدش میرم غسل میکنم و نماز میخونم و میرم سراغ درس و کتابم و دیگه هیچ وقت سراغ خودارضایی نمیرم کی این اخرین بار میخواد تموم بشه،برادرم تا زمان عقیم شدن میخواد این اخرین بار ادامه پیدا کنه؟؟؟؟خواهرم تا زمان پاره شدن پرده بکارت و نازا شدن؟؟؟؟
 
اصلا خود ارضایی یعنی چی؟؟؟یعنی خودتون رو ارضا کنید حالا واقعا بعدش ارضا میشیم؟؟؟؟؟خدایی ارضا میشیم؟؟؟اگه میشدیم که گاهی تو یه روز چند بار این کارو نمیکردیم....
 
حالا بیا از همین الان تصمیم به ترک بگیر بیا یکم خدامون رو خوشحال  کنیم فقط یکم...
 
تو بیا ترک کن خدا تموم مشکلات جسمی و روحیتو برطرف میکنه به معجزه خدا ایمان داشته باش....
 
از من که بدتر نیستی من به جایی رسیده بودم که بعد از این کار سر سوزنی احساس پشیمونی نمیکردم....یه ادم روسیاه نبودم یه جوون روح سیاه بودم که این طوری شده بود.....
 
تو ترک کن اگه بعد از یه هفته پاکی،احساس رضایت درونی و یه انرژی خارق العاده پیدا نکردی.
 

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

سلام نمیدونم از کجا شروع کنم اول بگم ۱۵ سال گرفتار استمنا هستم من ۳۰ سالم هستش مجردم.مجردم چون نتونستم ازدواج کنم رفتم خدمت سربازی نتونسم خدمت کنم همه عوارضی که تو این سایت گفته شده من دارم وداشتم تا ۲ سال پیش نمیدونستم همه مشکلاتم بخاطر خودارضایی بوده این همه خفت وخواری کشیدم شدم انگشت نما همه هیچ هدفی تو زندگی نداشتم چون تمرکز نداشتم اگه از مشکلاتم بخوام بگم میشه یه کتاب نوشت الان دو روز تو ترکم از این سایت ممنونم خیلی کمک کرد خیلی بهم امید داد.

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

سلام و درود
اول از همه باید بگم که مردم با بیش از اینکه کتابای دوران تحصیلی کمکشون کنه، اینگونه سایتا و مطلبا راه راست رو نشونشون میده...
من حدوده دو ماهه که ترک کردم خدا میدونه که چقدر به زندگی امیدوار شدم و اعتماد به نفس پیدا کردم....
یه سفارش دارم براتون که در این وبلاگ منتشر کنید : یکی از موثر ترین راه ترک خود ارضایی اینه که یه آیه از قرآن کریم رو بنویسید و بزارید جلوی خودتون و هر وقت قصد خود ارضایی رو داشتید، یه نگاه به اون بندازید
من خودم آیه ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هدیتنا و... رو گذاشتم جلوم
و در ضمن هیچوقت خدا و امام زمان رو فراموش نکنید
پروردگار نگهدارتان باد
خدا میدونه چقدر دعاتون کردم که این وبلاگ رو راه اندازی کردید...

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

شروع به ترک و روز اولمه و این وبلاگ خیلی بهم کمک کرد خدا رو شکر. خوب یادمه من خیلی به ورزش علاقه داشتم و رزمی هم میرفتم یادمه باشگاه که میرفتم بعضی ها یک روز خوب کار میکردند و یک روز بد مثل من!! اما من موقعی که میخواستم برم باشگاه غمم می گرفت! حسشو نداشتم تا اینکه دیگه نرفتم!! بدنم شل بووود! و همینطور بدن سازی! یه روز 80 کیلو پرس میزدم! یه روزم میدید 20 کیلو رو هم به زور بلند میکردم! خوب حالا بریم سر عوارض بدن! خدا میدونه از خواب که پا میشم چقدر با مشت روی رانم میکوبم تا آروم بگیره! و همینطور قلنج کردن زیاد کتف راستم که گریمو در میاره و نازک شدن شدید موهام! و بقول یکی از همین دوستان که اینجا نوشته بخوام کل عوارضشو بگم یه کتاب میشه! و امیدوارم ادمین این وبلاگ این متن رو به صورت رنگ قرمز بذاره تا اونایی که ورزش و استمنا می کنند بدونند ممکنه به زودی ورزش رو کنار بزارند و ازش بیزار بشند و دیگه طرفش نرند. ترک استمنا مساویست با ادامه ورزش و پیشرفت در ورزش! ورزش دشمن اعتیاده. ورزش، در ترک خودارضایی فوق العاده موثر هست.
یا حق

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

سلام.من ... هستم.15سالمه من الان چهار روزه استمنا رو مرتکب نشدم.بدنم خىلى راحت تر شده صورتم داره سفىد مىشه.من قصد ازدواج دارم و عاشق دختر عموم هستم.اون قبلا من دوست داشت تا چند وقت پىش ازم متنفر شد.امىدوارم که دوباره از من خوشش بىاد.من از امشب شروع ب نماز خوندن مىکنم تو رو بخدا اىن ساىتو به هر کى که مىدونىن استمنا مىکنه نشون بدىن چون هم ب ثواب هاى خودتون وهم ب ثواب هاى على اضاف مىشه.ازتون ممنونم خدا خیرتون بده

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

سلام به همه. من تقریبا یک سال پیش ودرحالی که کاملا به خودم مطمئن بودم و فقط با اسم کنجکاوی این کار رو انجام دادم.شبش خیلی گریه کردم وپشیمون بودم ولی هفته بعد دوباره رفتم سراغش وآرام آرام از یک هفته به چند روز واز چند روز به هرروز ودرنهایت روزی چند بار کشیده شد.حتی یک بار وقتی روزه بودم هم این کار رو مرتکب شدم. حتما حتما این عمل حرام و پر از ضرر رو ترکش کنید. پنج روزه که بادیدن سایت شما شروع به ترک کردم. به امید خداوند برای همیشه میخوام ترکش کنم.
یاعلی

 


این مطلب رو یکی از دوستان خوبمون نوشتند:

توصیه من به تمام دوستانی که خود ارضایی میکنند.هیچ وقت در مورد این کارتون با کسی صحبت نکنید.حتی تو جمع دوستانه با کسی در مورد خود ارضایی صحبت نکنید.این امر خودش باعث خود ارضایی تون میشه.پس هیچ وقت با هیچ کس در مورد این مسله صحبت نکنید.این توصیه من به شما.
ستردن یعنی از بین بردن موهای ناحیه تناسلی در آقایان در کاهش حس شهوت و ترک راحت هم خیلی کمک میکنه.در مورد خانم ها رو نمیدونم.موفق باشید.

صفحه 155 صفحه جدید مخصوص نظرات، تجارب و سوالات (برای ارسال یا مشاهده نظرات دیگران کلیک کنید)  

 


 دوستانی که مایلند، تجاربشون رو درباره خودارضایی بنویسند، حالا به هر صورت، دست نوشته ای، مقاله ای، شعری، درد و دلی یا هر نوشتۀ دیگه ای که درباره خود ارضایی و تجربه هاشون در این رابطه هست رو لطف کنند برای بنده بفرستند. لازم نیست مشخصاتتون رو بنویسید ولی اگر دوست داشتید نامتون رو هم بنویسید که به اسم خودتون در این وبلاگ (ایست استمنا) درج بشه . مطمئن باشید این نوشته های شما هر چند در یک خط، بسیار بسیار ارزشمند هست و به دیگران و خودتون واقعا کمک میکنه .

تجربه ها و دست نوشته های خودتون رو ولو در یک خط در بخش نظردهی بنویسید (حتما ذکر کنید مربوط به صفحه 45)، که بنده در وبلاگ قرار بدم . 

 

یا علی

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید .

صفحه 155 صفحه جدید مخصوص نظرات، تجارب و سوالات (برای ارسال یا مشاهده نظرات دیگران کلیک کنید)

 

حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

حتما بخونید : راه های تجربه شده و بسیار موثر برای ترک خودارضایی (صفحه 94)
حتما بخونید : عوارض روحی،جسمی،اجتماعی،معنوی خود ارضایی از نظر علمی و پزشکی (صفحه 13)

حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

حتما بخونید : 11 نکته بسیار بسیار مهم درباره ترک خود ارضایی (صفحه 33)

حتما بخونید : 47 راهکار لازم و کمکی برای ترک خود ارضایی (صفحه 30)

 

 

 

نظرات (۶)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** ** ***** **** **** **** **** **** *** **** ****** *** **** *** **** **** **** **** **** ***** **** **** *** * **** **** *** * *** *** *** *** **** **** *** *** *** *** ***** **** **** *** *** * ***** **** ***** **** **** **** ***** * ******* ***** * **** ** *** *** ** *** *** *** **** ****** **** *** *** ****** ***** ***** * **** ***** *** ****** *** **** *** **** ** **** ***** ** *** *** **** **** **** **** * ** *** ***** *** * ******* ***** *** **** **** **** * ***** *** **** * **** **** **** **** * *** ****** **** * **** **** *** ** ** *** ***** **** * **** ****** *** **** * *** ** ********** **** **** *** *** *** ****** ****** *** ****** *** **** **** ***** * ****** *** * *** *** ******** ** **** *** ******* ** **** **** **** ***** ***** *** فقط یک دقیقه تنها میشم شروع ب گریه کردن میکنم بعد همش خودمو سرزنش میکنم ک من خیلی گناه کردم 

پاسخ:
سلام. خودکشی زمانی خوب بود که بعدش آدم راحت میشد درصورتیکه اول بدبختی و عذاب هست.
به گذشته فکر نکنید. گذشته گذشته. کسی که توبه کنه مثل کسی هست که اصلا گناهی نکرده.
شما نکته 90 از صفحه 146 رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

همچنین نکته 85 و 97 از صفحه 146 رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

و در آخر صفحه 33 وبلاگ رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33

برای مشاوره میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

http://javab.ir/09640/

یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.

سلام من واسه این قضیه پیش روانشناس رفتم  و اینو میخوام بگم  ک  در دسته قرار داده میشن افراد یا اعتیاد و یا  دفعات اول هست , مهم ترین چیز برای من ترس از این عمل بود ک درون خودم ب وجود اورده بودم و این باعث  میشد حتی فکرس بترسونتم  چون  تو سایت ها مطالعه کردم ک هرروز باید معایبش رو ب خودم یاد اوری کنم  روانشناس  ب من گف این شیوه برای کسانی است ک تکرارشون زیاد هست , ایشون به من در مورد این گفتن ک ادلا سعی نکن ک بهش فکر نکنی چون مغز طوری طراحی شده  ک اگ نخوای ب چیزی فکر کنی همین الان میاد جلوی چشمت , ب جاش در طول شبانه روز تایم هایی رو مشخص کردیم ک من درواقه ب افکار جنسی و ... فکر کنمممم!!   مثلا ساعت 8باید فکر کنم و در اینجا نباید الارم بزاریم فقط ب افکار میگیم  من دوس دارم بت فکر کنم  ساعت 8 انجام میدم , اما اگ 8گذشت اون ساعت سوخت میشه  درواقع با این کار اون ترس و استرس رو میگیره از اون عمل,چرا ؟چون ترسیدن از اون عمل خودش توجه منفی هست 

 

باهم در مورد یک نوع روزه حرف زدیم   مثلا در خانم ها از روز پنجم عادت ماهیانه ب مدت هفت روز این نیاز تشدید میشه , 1 شستن خودمون در دستشویی فقط با اب سرد - در این مدت هفت روزه  برنامه ریزی و انجام کارها, گذاشتن یک بالش هنگام خواب  بین زانوها بدون اینکه ب اندام جنسی برخورد داشته باشه و سبب تحریک بشه -ورزش کردن برای تخلیه ی انرژی -ودر نهایت گفتن اگر انجام دای دنیازو سیاه نبین  برو دوش ارامش بگیر(ک گفتن چطوری هست)و زیر دوش دعا کن برای خارج سدن تنش ها و ....و با خدا حرف بزن       این چیز هایی ک ب من گفتن  برای کسی هست ک ترس ازون عمل دارهه     من خانم هستم و میخوام پاک بمونم و واسه ی این مشورت ها هزینه کردم   دوس دارم اگ خانومی هم مثل من  با این ترس وارد این سایت شد بخونه  :) ک تنها نیست حل میشه  راه حل داره فقط ما نااگاهیم 

منم چند وقته که ترک کردم و واقعا مزایای ترک این کار بد رو دیدم و میخوام برای همیشه به امید بزارمش کنار.... من فیلم میبینم و هرکاری که دوست دارم رو مث قبلا انجام میدم ولی سراغ چیزای که میتونن منو تحریک کنن نمیرم. 

سلام من ۱۸ سالمه و از ‌۱۴ سالگی این کار را میکردم ترکش خیلی خیلی سخته هفته ای ۲ تا۱ بار انجام میدم . نمیشه ترک کرد خیلی سخته الان هم خیلی بخاطر این کار افسردم لطفا کمک کنید

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم.
آفرین که میخواهید ترک کنید.
اوایلش شاید کمی سخت باشه ولی بعدش عادی میشه. هیچ کس نیست تو این دنیا که نتونه خودارضایی رو ترک کنه. شما هم میتونید و هیچی از دیگرانی که ترک کردند کم ندارید. شما از دیگران مستثنی نیستید دوست من.
صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33
نکته 77 و 85 و 97 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146
صفحه 157 رو هم حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p157
اگر ترک کنید همه مشکلاتتون حتما حل خواهد شد ان شاءالله و در آینده هم هیچ مشکلی نخواهید داشت.
حتما از امام حسین (ع) کمک بخواهید. حتما کمکتون میکنن. از امام حسین بخواهید که از خدا بخواد کمکتون کنه. مطمئن باشید بسیار بسیار تاثیرگذار هست و بهتون در ترک کمک میکنه.
مطالبی که لینکشو دادم حتما بخونید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام به همگی خواستم بگم نماز صبح فراموش نشه خیلی کمک میکنه بهتون قوی میشید خداوند بزرگ کمکتون میکنه انشالاه به طور کامل ترک بشه این کار زشت.ایت الکرسی سر هرنماز بخونید و لاحول ولا قوه *******.۱۰۰ مرتبه.صبح و عشا

سلام به همگی من هم میخاستم تجربه ام به دوستان که به این عمل مبتلا هستند در اختیارشون بزارم من بارها خواستم این کارو ترک کنم موقتی گذاشتمش کنار ولی باز این کارو کردم.خاستم بگم دشمن شما نا امیدی از ترک خود ارضاییه. اون خدای بالا سر خیلی بزرگ ومهربان.حضرت ابوالفضل باب الحوائج هستش ازش بخاهید تا از خدا بخواد ارادتون قوی کنه حتمان کمکتون میکنه.حالا روش خودم درباره ترک خود ارضایی میگم.ان شاءالله مفید باشه براتون. اگر نماز نمیخونید اول باید قصد کنید نمازتون شروع کنید بخونید.غسل کنید و شروع کنید اولم از نماز صبح.وظهر و شب.چون از خاب زدن خودش تقویت اراده هستش تا بتونید نماز صبح بخونید.و دعایی ایت الکرسی و قل اعوذ برب الفلق و قل اعوذ برب الناس.بعد صد مرتبه لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم. اگر مدام لغزش دارید و عملا امکان ترک یکباره اون رو ندارید میتونید به تدریج ترک کنید. یعنی مرحله به مرحله بزارید کنار. من تقریبان یکسال وقت گذاشتم . من اول از پانزده روز شروع کردم بد همینطور فاصله ترکم رو بیشتر کردم و بیشتر...

اگر شما بار اول به نفستون غلبه کنید.بار دوم خیلی راحتر میتونید به نفستون غلبه کنید.درواقع راحتر از بار اول.

سخنان گهر بار اقا شیخ علی قاضی که خدا بیامرزتش بهم کمک کرد. مرد بسیار بزرگی بود.ومن سی دی های زندگی نامه اش دارم حدیث سرو ساخته زندگی نامشو.سرچ کنیید تو انترنت میاره.ایت الله قاضی گفته چهل سال چشم از نامحرم حفظ کردم و چشمم میبستم.چشمم وقتی نا محرمی میامد.بد چهل سال برام چشم ترس امده بود وقتی نامحرم میدیم چشمم خود به خود بسته میشد و ان مشقت از من رفته بود.یعنی باید تمرین کرد.زمان میخاد اصلان ناراحت نباشد.

از خدا بخاهید کمکتون کنه.اصلان ناامید نشید حتمان ترک میکنید این کارو.توکل کنید بر خدا.اگر خدای نکرده لغزش داشتید اعتماد به نفس از دست ندید نگید وای نمیشه ومن نمیتونم. حتما میتونید. سریع غسل کنید و با قدرت ادامه بدید. حتما موفق میشید.من روزی ۴ دفعه این کارو میکردم الان خیلی کمتر شده. خیلی هم خوشحال هستم  به یاری خدا و حضرت ابوالفضل .و خواندن نماز سر وقت و تسیبحات.و اراده خودم کاملن این کارو کنار میزارم.اصلان تسلیم نشید به هیچ وجه.خدا کمک میکنه.خدا روشکر الان اون سختی که دو روز سه روز خودم نمیتونستم کنترل کنم از بین رفته ورسیده به ۲۰ روز ۳۰ روز ۴۰ روز.کم کم اون کار زشت از زهنتون پاک میشه و راحت میشید.اصلان نامید نشید.برای سلامتی اقا امام زمان هم زیاد  صلوات بفرسید کمک میکنه بهتون.

خاستم در ادامه تجربه خودم بگم من این کار زشت تو وجودم کم رنگ شده و میخوام کلا بذارم کنار. ارادم قوی شده. پله پله جلو رفتم. از زهنم اول کم رنگ کردم . الان من با این که بیکار هستم واکثران تو اتاق تنها هستم ولی دیگه بهش فک نمیکنم.و این کارو زشت انجام نمیدم.بعضی موقعها که وسوسه میشم گزرا میاد تو ذهنم.به چیز دیگه فک میکنم و اون ازهنم پاک میشه.و یادم میره.و از خدا ممنونم این خدا بوده که کمکم کرده.وسلام 

پاسخ:
سلام. آفرین. خیلی ممنون.
نمازتون رو تحت هیچ شرایطی ترک نکنید. اگر جنب بودید فوری غسل کنید و نمازتون رو بخونید.
اگر هم خدای نکرده لغزشی براتون پیش اومد فوری توبه کنید و برید غسل کنید و ترکتون رو با قدرت ادامه بدید. هرگز ترکتون رو عقب نندازید و مثلا با خودتون نگید از اول ماه شروع میکنم یا مثلا از فلان تاریخ. عقب انداختن توبه فریب شیطانه.
در مورد شیوه تدریجی ترک خودارضایی صفحه 92 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p92

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها