عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

فکرهای تحریک کننده رو در شروع و نطفه خفه کن

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ
صفحه 12

فکرهای تحریک کننده رو در شروع و نطفه خفه کن :

 

یه چیزی که حتما لازم هست برای ترک مطمئن خود ارضایی ، این هست که تا فکر تحریک کننده ای میاد تو ذهنتون در همون شروع از بین ببریش . نذاری این فکرها ادامه پیدا کنه . اگر همون شروع جلوش رو بگیری به هر وسیله ای و با هر تغییر حالتی و تغییر فکری ، کارت خیلی خیلی آسونتر میشه که دیگه نری سراغ خود ارضایی . هر چقدر که بذاری اون فکرها ادامه داشته باشه کارت سخت تر میشه ولی اگر همون اولش در نطفه خفش کنی و حواس خودت رو به چیز دیگه ای پرت و سرگرم کنی یواش یواش میبینی که اون فکرها هم یا دیگه سراغت نمیان یا اگر بیان مثل آب خوردن و مثل یه آدم نرمال و شاید حتی بهتر از یه آدم نرمال از ذهنت پاک میکنی و از بین میبریشون . پس همون ابتدا و شروع فکری که میاد سراغت ، سریع بیخیالش بشو و حواس خودت رو شده با تغییر حالت یا هر کار دیگه ای به سمت یه فکر و جای دیگه ای ببر . باور کن امکان نداره کسی بگه من نمیتونم جلوی این فکرها رو بگیرم . اولش شاید یه کم سخت باشه ولی بعدش میفتی رو غلتک . این نکته رو هم بگم که نمیشه مثلا فیلم تحریک کننده یا عکس یا هر چیز دیگه ای ببینی و بخواهی فکر هم نکنی بهش که البته این یه چیز مسلمی هست . امکان نداره که مثلا هم بخواهی مناظر جنسی و تحریک کننده ببینی و هم خودارضایی رو بتونی ترک کنی . افکار تحریک کننده هم که غالبا از دیدن اینجور مناظر و موارد جنسی و شهوت زا به وجود میان . هر کسی خودش رو بهتر میشناسه، ممکنه یه نفر با چیزی تحریک بشه که دیگری نشه . پس هر چیزی که باعث تحریکت میشه رو باید ازش فاصله بگیری . شاید یکی با چت تحریک بشه یکی با گفتگو با جنس مخالف یا هر چیز دیگه ای . 

پس یادت نره که تا فکر جنسی میاد تو ذهنت در همون شروع فکر از بین ببرش . از بین بردنش هم با فکر کردن به چیز دیگه ای یا تغییر حالتی یا دوری از تنهایی و فرار از خلوت و به میان جمع اومدن و یا هر چیز دیگه ای میتونه شکل بگیره . باور کن اگر همون ابتدا بهش فکر نکنی خیلی راحت آتشی که امکان داشت خیلی شعله ور بشه رو خاموش کردی . بعدا هم خیلی راضی میشی از اینکه آنی و لحظه ای تونستی جلوی فکری رو بگیری که احتمال زیاد انتهاش استمنا و استشهاست .

به خدا قسم ارزشش رو داره، خیلی هم داره . وقتی که کاملا رها بشی از خود ارضایی و این افکار، به تدریج انقدر حالت رو به راه میشه که اگر هزار بار هم به عقب برگردی باز تصمیمت برای ترک خودارضایی و دوری از این افکار عوض نمیشه .

پس یادت نره برای اینکه دیگه نری سراغش و مطمئن باشی همیشه پاک میمونی ، فکرهای تحریک کننده رو در همون شروع و نطفه خفه کن .

 

یا علی

 

بی نظر اینجا رو ترک نکن .

 


حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 

حتما بخونید : 20 عارضه جسمانی استمنا (صفحه 11)

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها