عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

عوارض جسمانی استمنا

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ب.ظ

صفحه 11 

عوارض جسمانی استمنا :

 

بعضی از عوارض جسمانی استمنا عبارتند از:

 
۱) سرگیجه

۲) خستگی و ضعف عضلانی

انقباض شدید و یک مرتبه تمام عضلات بدن در جریان انزال (ارگاسم یا اوج لذت جنسى)، باعث مصرف سریع مواد غذایى ذخیره شده در عضلات و به طور عمده کاهش گلیکوژن (ماده اصلى لازم براى تولید انرژى عضلانى) مى‏شود. خستگى عضلانى تقریبا با سرعت تهى شدن عضلات از گلیکوژن رابطه مستقیم دارد و هرچه این سرعت بیشتر باشد، خستگى بیشتر است به طوری که بعد از مدتی شخص مبتلا با کمترین فعالیتی خسته می‌شود. حتی از این که مدتی کوتاه در مکانی سرپا بایستد نیز خسته می‌شود.

۳) حساسیت و ضعف مراکز عصبی

۴) لرزش دست

کسی که زیاد استمناء می کند گرفتار لرزش دست می شود البته در بعضی موارد عضلات گردن و ران پا هم می لرزند.

۵) ضعف بینایی و پدیده ی مگس پران

ضعف بینایی ناشی از استمناء با کم شدن شفافیت دید و بالا رفتن شماره ی چشم همراه است. یکی دیگر از موارد ضعف بینایی ناشی از استمناء پدیده ی "مگس پران" است. کسی که مگس پران دارد در حوزه ی دید خود پیوسته نقاط سیاهی می بیند و به هر طرف که سرش را می چرخاند آن نقاط سیاه –که بعد از مدتی بسیار اعصاب خورد کن می شوند- حرکت می کند. لازم به ذکر است اگر کسی استمناء را کنار بگذارد، این نقاط سیاه، به زودی محو می شوند و البته این را هم باید گفت که پدیده ی مگس پران می تواند دلایلی غیر از استمناء نیز داشته باشد که ما فعلاً در اینجا به آنها نمی پردازیم.

از دیگر موارد ضعف بینایی ناشی از استمناء این است که وقتی شخص بیمار، روی شیئی تمرکز می کند احساس می کند آن شیء می لرزد و تصاویر با هم ترکیب می شوند.

 ۶) سوت کشیدن ممتد گوش و احساس سر و صدا

سوت کشیدن و شنیدن صدای وزوز در گوش –که واقعاً کلافه کننده است-، یکی از عوارض رایج ناشی از استمناء است. سوت کشیدن و صدای وزوز نیز مانند پدیده ی مگس پران در صورت ترک استمناء به مرور زمان از بین می رود.

۷) تغییر فرم صورت و بدن

به هم ریختن فرم ظاهری بدن مانند سیاه شدن و کبودی اطراف چشم ، گود رفتن چشم ها ، برآمدگی گونه ، بزرگ شدن شکم ، حالت قوز پیدا کردن ، تغییر حالت ستون فقرات و ... .خود شخص مبتلا به راحتی متوجه این تغییر حالت ها می‌شود . به همین دلیل بسیاری از افراد مبتلا این تغییر ظاهر برایشان یک دغدغه ذهنی می‌شود و به دنبالش احساس حقارت و ... در وجودشان سرازیر می‌شود که منشا بسیاری از بیماری‌های روانی از جمله ناامیدی و یاس و افسردگی و ... می‌شود.

۸) ریزش موها

۹) کمر درد

۱۰) لاغری یا ضمور (= کم گوشتی)

۱۱) دردهای قلنجی در ناحیه لگن و استخوان دنبالچه

۱۲) جلو گیری از رشد طبیعی بدن در دوران نوجوانی

افرادی که در سنین کم مثلاً 15،14 سالگی شروع به استمناء می کنند وقتی بزرگ تر می شوند، نسبت به همسالان خود قد قامت کوتاه تر و ضعیف تری خواهند داشت واین به دلیل عدم رشد طبیعی ارگان های بدن به دلیل کمبود تولید منی مورد نیاز در سن رشد می باشد.

۱۳) کم خونی (فقر الدم) و آسیب رسیدن به نخاع

۱۴)  ضعف حافظه

۱۵)  کوچکی بیضه ها

معمولاً بیضه پسر ها به طور مادر زاد متعادل و به اندازه ی لازم است. بسیار اندکند پسرهایی که با بیضه هایی کوچک و غیر طبیعی از مادر زاده می شوند.جوانان و مردانی که از دوره ی نوجوانی به جلق زدن عادت می کنند واین کار را چند سال پیوسته تکرار می کنند رفته رفته بیضه هایشان کوچک و کوچکتر می شوند تا آنجا که اگر روزی ازدواج کنند بیضه های کوچک و ناتوان آن ها نخواهد توانست کار طبیعی خود را به صورت شایسته و بایسته انجام دهند یعنی بیضه های آن ها از ساختن منی به اندازه ی متعادل و لازم عاجز خواهد بود و در نتیجه نه تنها در عمل آمیزش جنسی با همسر خود نخواهند توانست او را خشنود سازند بلکه این کم بودن منی از نظر فعالیت های مغزی و روانی نیز برای آن زیان هایی را در بر خواهد داشت.

۱۶)  درد در کشاله ران و ناحیه تناسلی

۱۷) زود به انزال رسیدن (سریع آمدن منی)

یکی ازاصلی ترین دلایل زود به انزال رسیدن استمنای بیش از حد می باشد. این مورد یکی از شایع ترین موارد نا توانی جنسی است و مردانی که قبل از ازدواج این عمل را به شکل مفرط انجام داده اند، بعد از ازدواج  نه تنها خود از آمیزش جنسی لذت کافی نمی برند بلکه نمی توانند همسر خود را آن چنان که انتظار می رود ارضا کنند.

۱۸) انزال بی مورد یا پیوسته

می دانیم که مردی که دارای سلامت جنسی است تنها هنگامی «انزال» به او دست می دهد که با همسرش آمیزش جنسی کند ولی شخصی که بی جهت و بیگاه به او انزال دست می دهد و منی بیرون می آید بیگمان دچار ناتوانی جنسی و ضعف دستگاه تناسلی است و باید هرچه زود تر در درمان خود بکوشد.علت این ناتوانی عادت به جلق زدن در نو جوانی پیش از ازدواج و یا ناراحتی دستگاه عصبی به ویژه اعصاب قلب است.

۱۹) دیر نعوظ کردن

«نعوظ»یعنی خیزش و سیخ شدن آلت مردانه. مرد به طور طبیعی باید از همان آغاز آمیزش جنسی با همسر خود، آلتش بجنبد و برخیزد تا دلیل بر سلامت جنسی او باشد. مردی که هنگام آغاز آمیزش با همسرش، چندین دقیقه طول می کشد تا با مالش و دستاویزهای دیگر توسط زن، آلتش بجنبد یعنی «نعوظ» برای او به زحمت دست می دهد؛ چنین مردی دچار ناتوانی جنسی و از سلامت جنسی برخوردار نیست. علت کندی نعوظ عموماً عادت به جلق زدن مرد در نوجوانی و جوانی و کشیدن تریاک یا مواد مخدر دیگر است.

۲۰) زود خوابیدن نعوظ

مردانی هستند که در آغاز آمیزش جنسی با همسرشان، به آنان نعوظ دست می دهد و مشکلی ندارند ولی در میانه آمیزش یعنی در آن هنگام که نه مرد و زن هیچ یک هنوز به لذت کامل (ارگاسم) نرسیده اند، یکباره نعوظ مرد می خوابد و مانع از ادامه آمیزش می شود. کندی نعوظ یکی از ناتوانی های جنسی است. این ناتوانی می تواند در اثر اعتیاد به مواد مخدر هم به وجود بیاید.

 

منبع : mostafa2m.blogfa

 

توبه کن و این عمل حرام و پرضرر رو برای همیشه بذار کنار. در صورت توبه خداوند میبخشتت. عوارض خود ارضایی بعد از ترک و در صورت پاکی کامل، بعد از مدتی به لطف خدا همشون برطرف میشن و از بین میرند . نباید نا امید و کم صبر باشی . نا امیدی و کم صبری وسوسه های شیطان هست که تو رو دوباره به سمت این عمل حرام و پرضرر و نکبت بکشونه . همین حالا بذارش کنار تا اثراتش رو از همون اوایل ترک واقعی، به تدریج ببینی تا باورت بشه . خدا وکیلی ارزشش رو نداره که بذاریش کنار ؟ ارزشش رو نداره که جلوی خودت رو در یه لحظه بگیری ؟ چی به دست میاری و چیا از دست میدی ؟ چی به دست میاری و چیا از دست میدی ؟ چی به دست میاری و چیا از دست میدی ؟

 

یا علی

 

بدون نظر اینجا رو ترک نکنید .



حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)
حتما بخونید : عوارض خودارضایی از نقطه نظر علمی (صفحه 7)
حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)
حتما بخونید : 13 نکته بسیار بسیار مهم درباره ترک خود ارضایی (صفحه 33)

حتما بخونید : اگر گاه گاهی خود ارضایی انجام شود ایرادی دارد ؟ (صفحه 35)
حتما بخونید : راههای ترک خود ارضایی (صفحه 30)

حتما بخونید : عوارض روحی روانی خود ارضایی (صفحه 14)

فقط خانم ها بخونند : عوارض خود ارضایی در دختران (صفحه 16)

حتما بخونید : بارها در راه ترک خود ارضایی شکست خوردم، چه کنم؟ (صفحه 43)

 

 

 

نظرات (۳)

سپاس از این وبگاه

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. موفق باشید. در پناه حق.

دارم ترک میکنم وقتی تحریک میشیم ابی از من خارج میشه باید چیکار کنم

پاسخ:
سلام. دوست من پاسختون رو در نظر قبلیتون در صفحه 155 دادم. برای مشاهده پاسختون کلیک کنید: http://istemna.blog.ir/post/p155#comment-Y6hm9tpy0bs
موفق باشی دوست من. در پناه حق.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سوره انسان برای تقویت ویژگی های الهی خوبه سوره مسد برای رفع مشکل و دل گرفتگی سوره هود قدرت جسمانی  اعتماد به نفس من خودم با توکل ** خدا وقران اهل بیت این مشکل خیلی از مشکلای دیگرو حل کردم امتحانش کنید 😉

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها