عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

صفحه 27

ارتباط میان غدد جنسی و غدد درون ریز + تاثیر خود ارضایی بر آنها :

 

در ارگانیسم بدن انسان 7 غده مترشحه داخلی وجود دارد. هر یک از این غدد هورمون های متفاوتی را ترشح می کنند که پیام های مختلفی را به اعضای دیگر منتقل میسازند. این غدد مسئول تنظیم و تعدیل عملکردهای مختلف بدن از جمله رشد، فشار خون، دمای بدن، میزان کلسیم، شکر، فسفر، و از همه مهمتر عملکرد جنسی افراد هستند. زمانی که هر یک از این غدد به نحوی قادر به نشان دادن واکنش درست از خود نباشند، بدن ممکن است با انواع و اقسام مختلف اختلالات مواجه شود. به همین دلیل است که برخی از افرادی که در غدد خود با اختلال روبرو می شوند، باید با استفاده از هورمون های مصنوعی نیازهای بدن خود را مرتفع سازند.

 

مهمترین غده درون ریز، غده هیپوفیز نام دارد. این غده توانایی آن را دارد که به کل غدد درون ریز شدت و یا کسرت عمل وارد کند. غده ی هیپوفیز همچنین از جمله مهمترین غده های جنسی نیز محسوب می شود.

 

غده معروف هیپوفیز که محور اصلی کنترل فعالیت های بیضه ای/تخمدانی است، کنترل کلیه ی تنظیمات جنسی در بدن خانم ها و آقایون را به عهده دارد.

 

در مردان این غده فعالیت های جنسی خود را از زمان بلوغ -یعنی درست وقتی که هورمونهایی را به منظور تحریک اعضای جنسی به خون می فرستد- کار خود را شروع می کند.

 

در خانم ها هم غده ی هیپوفیز در دوران بلوغ با ایجاد هورمون هایی که سبب تخمک گذاری در تخمدان ها می شوند، کار خود را شروع می کند. هر یک از تخمک ها حاوی هورمون های جنسی زنانه هستند که سبب ایجاد و گسترش خصوصیات زنانه در بانوان می شوند.

 

همه ی انسان ها در تمام طول زندگی خود دائماً در حال انتقال و تغییر شکل انرژی هستند. همه چیز در زندگی انسان ها شروع و پایانی دارد و رابطه جنسی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

 

اندام های جنسی انرژی را تولید می کنند که باعث ایجاد تمایلات و گرایش های جنسی در افراد می شود؛ اما به منظور تولید یک چنین انرژیی، اندام های جنسی باید از منبع ذهنی تغذیه شوند. افکار و تصورات جنسی به عنوان مواد اولیه ی تولید اسپرم و انرژی جنسی محسوب می شوند.

 

زندگی یک انسان از تلفیق یک اسپرم با تخمک شکل می گیرد. تنها یک اسپرماتوزوئید (نطفه) این توانایی را دارد که یک انسان جدید خلق نماید. گفته می شود که در هر بار انزال، مردها چیزی در حدود میلیون ها اسپرم از دست می دهند.

 

در یک زمین کشاورزی زمانی که کشاورز تصمیم می گیرد دانه بکارد، بهترین انواع دانه ها را انتخاب می کند، زمین را به خوبی شخم می زند، و دو تا سه دانه می کارد –و نه میلیونها- و زمانیکه این دانه ها بزرگ شده و رشد کردند، از آنها استفاده کرده میوه هایشان را میخورد و زندگی می کند.

 

به عنوان مثال یک درخت لیمو را در نظر بگیرید. این درخت زمانی به مرحله تکامل خود می رسد که بتواند میوه های رسیده ی لیمو پرورش دهد. اما اگر کسی به این امر توجه نداشته باشد و میوه ها را پیش از رسیده شدن کامل از درخت بچیند، با این کار خود به رشد درخت صدمه وارد کرده و اجازه نمی دهد که درخت به رشد و تکامل نهایی خود برسد. این امر در مورد ارتباط جنسی نیز صدق می کند. اگر فرد پیش از رسیدن به بلوغ کامل بخواهد از انرژی جنسی خود استفاده کند، به بدن خود صدمات زیادی را وارد میکند.

 

منبع : مردمان (پورتال جوانان)

 

نکته ای که باید بگم این هست که اگر خود ارضایی کاملا ترک بشه و شخص به موارد تحریک کننده نپردازه، از همون ابتدا و به تدریج صدمات خود ارضایی از بین خواهد رفت . حتی در همان روزهای ابتدایی ترک خود شخص متوجه تغییرات بوجود آمده خواهد شد . چیزی که خیلی مهم هست اینه که اگر همین الان این کار رو ترک کنید بهتر از این هست که یک ساعت دیگه یا فردا یا یه هفته دیگه یا یه ماه دیگه یا یه سال دیگه و یا چندین سال دیگه ترک کنید . پس به خودت ظلم نکن و همین الان با توکل به خدا تصمیم بگیر ترکش کنی . معجزه نماز رو فراموش نکن . از ائمه کمک بخواه چون کمکت میکنند .و یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه که اگر میخواهی ترک کنی و ترکت نتیجه داشته باشه باید و باید و باید از چیزهایی که باعث تحریکت میشند دوری کنی . یه بار دیگه میگم یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه که اگر میخواهی ترک کنی و ترکت نتیجه داشته باشه باید و باید و باید از چیزهایی که باعث تحریکت میشند دوری کنی . یه بار دیگه میگم یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه و یادت باشه که اگر میخواهی ترک کنی و ترکت نتیجه داشته باشه باید و باید و باید از چیزهایی که باعث تحریکت میشند دوری کنی . 

اصلا هم کاری نداشته باش که چند بار و چند ماه و چند سال این کار رو میکردی . موقع ترک کاملا بیخیال شو و اصلا به گذشته کاری نداشته باش . گذشته گذشته . حال و آینده رو دریاب . مهم این هست که اگر اراده کنی و بذاریش کنار آیندت حتما گذشتت رو جبران خواهد کرد . با اطمینان کامل بهتون میگم که بهترین لحظات عمرتون زمانی هست که کاملا پاک و رها از خود ارضایی شده باشید . زمانی که حالتون خوب شده و نهایتا بعد از مدتی کوتاه احساسی رو پیدا میکنید که حتی در سابق هم احتمالا نداشتید . ضمن اینکه صد بار هم اگر توبت رو شکستی باز هم نا امید نشو و سعی کن که با توکل به خدا دائم ترکش کنی و دیگه هم سراغ چیزهای تحریک کننده نری . با کنار گذاشتن این کار روزی رو خواهی دید که حتی در خواب هم نمیدیدی و این همون پاداشی هست که خدا به خاطر ترک کار مورد غضبش و پیروزی بر نفست بهت میده .

 

یا علی

 

نظر خودتون رو حتما بیان کنید .

 

حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 

حتما بخونید : عواقب خود ارضایی از نقطه نظر علمی (صفحه 7)

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها