عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

ترک خودارضایی (4)

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۲۹ ب.ظ

صفحه 162

ترک خودارضایی (4)

 

15 تجربه ارسالی از طرف دوستان خوبمون درباره ترک خودارضایی:

 

1سلام خدمت دوستان
مدت خیلی زیادی دچار مشکل خود ارضایی بودم 1که بیماری وحشتناکی هست .این عمل باعث شده که دچار تورم پروستات بشم
یاعفونت های مثانه بگیرم
تو ترک هستم برای همیشه.
دعا کنید.
خدایا ببخشید...یا ستارالعیوب ...یاغفارالذنوب ...استغفرلله ربی واتوب الیه...

 

2سلام وقت بخیر عرض ادب خدمت شما آدمین و دوستان عزیز. امروز به یاری خدا و سایت خوبتون و با استفاده از تجربیات دوستان گلم ٢۵ امین روز پاکی ام رو پشت سر گزاشتم سخت بود تا اینجا رسیدن اما شکر خدا رسیدم و الان وضیعت روحیم
عالیه و قبلا از خودم شرم داشتم جلو آینه نمیتونستم بایستم الان تو این مدت ترک احساس میکنم موهام رشدشون بهتر شده و شوره شم
کم شده و سردردم برطرف شده خدا رو شکر فقط به آینده خوب و روشن فکر میکنم,بچه ها بیاید قدر خودمون و پاکیمون که خیلی سخت هم بدست آوردیم رو بدونیم لذت پاک بودن خیلی بیشتره تا لذت پوچ و چند ثانیه ای اون کار شوم به امید پاکی ابدی هممون
دوستون دارم به خدا میسپارمتون.

 

3سلام دوستان من ........هستم 15 ساله هستم تقریبا دو سال مبتلا بودم. خواستم بهتون بگم که وقتی یه مدت زیاد پاک بودید هیچ وقت مغرور نشید و نگویید من که ترک کردم حالا میرم تو این کانال ببینم چیه یا فیلم یا عکسی رو باز نکنید و با خودتون نگید فقط
میبینم نه اصلا این کارو نکنید چون وسوسه میشید و دوباره این عمل و انجام میدید کلا باید از مغزت بیریزیش بیرون و بهش فکر نکنی بعدشم این عمل همه چیز رو از شما میگیره. حتما ترک کنید تا همه چیز رو ان شاءلله به دست بیارید.

 

4با سلام خدمت شما دوستان عزیزم
بچه ها فقط فکر و چشم تون رو کنترل کنید ٩۵ درصد راه رو رفتید 

در ضمن از فیلم و عکس مستهجن به شدت دوری کنید.
دوستان بخدا ارزششو نداره
من ٢٣ روزه پاکم و تازه دارم معنی زندگی رو میفهمم...التماس دعا .یا حق
 

5سلام. من تو ترک بودم ولی چون نماز نمیخوندم آخر شیطان زهر خودشو بهم ریخت. به امید خدا ایندفعه ان شاءلله کامل نمازامو میخوانم و واسه همیشه میذارمش کنار و همون ابتدا هم از خدا طلب بخشش و توبه کردم

 

6سلام به همه بچه ها الان تقریبا تو روز 32 ترک هستم کلی عشق و حال داره به خدا خیلی فرق کردم اصلا عوض شدم .راهکار 1خفه کردن افکار در نطفه 2.درج قرارداد با خودت و خدای بزرگ خودت که هرگز این کار رو نمی کنی امضا فراموش نشه پای قرارداد(دست کسی نیفته) 3به خودت اعلام بشه کتی اگه این کار نشه چی می رسه بهت .بچه ها به خدا کلی ادم راحت می شه قابل وصف نیست همین

 

7سلام من امروز 4 روز که پاک پاکم ، نمازامم میخونم و به توصیه یکی از دوستان سوره ی لقمان ام میخونم
حالم خوب و عالیه.

 

8سلام بر کسایی که درحال ترکن خدا قوت

تویی که این متنومیخونی از خدا میخوام که کمکت کنه و حضرت زهرا که 
واقعا دستتونو میگیره.میخوام که تویی که میخونی رو کمک کنه اره تو
خودم یعنی، خودم تونستم ١۵٢ روزو ترک کنم البته البته با کمک خدا که،که اگه دستمو نمیگرفت هیچ وقت به این روزا نمیرسیدم
میدونی من چکارمی کردم من خیلی توبه میکردم ولی هی لغزش پیدا میکردم. خیلی ناراحت میشدم ولی یک روز به خودم اومدم و به خودم فکر کردم گفتم هی بچه تو باید چند سال دیگه دوماد بشی تو باید اخرتتو بسازی .بسازی ولی زیبا قشنگ نه اینطور اصلا تو اینطور ادامه بدی کلا بدبخت میشی و.و.و.و.و اگر تمام پیامامو و.و.وبگذارم بازم کمه بازم کمه بخدا و اگر ترک کنی خوشبخت
میشی ان شاءلله و انگار اولین روز محرم بود یعنی یک روز قبل از اینکه مدرسه ها باز بشن من فکر کردم ورفتم درگوشه ی اتاقم
به خدا گفتم خدا میدونی اصلا چیه من نمیتونم دیگه ادامه بدم میشه دستمو بگیری قول میدم همیشه باهات باشم خیلی گریه کردم وانگار
درونم حس خوبی به خودش داشت وانگار خدارو در دلم حس کرده بودم هیچی دیگه با خوشحالی مدرسه رفتن و میگذشت این زمان ولی بعضی موقها که شیطان هر چه بیشتر ترک میکنی خیلی دوس داره زمینت بزنه وتو باید بفهمی که این کارا کار شیطانه نباید لغزش کنی اصلا بزار کلی همه چیو خلاصه کنم.این دست خودته این دسته خودته باور کن دست خودته پس درست ازش استفاده
کن همین اگه تونستی جلوی دستتو بگیری تو موفقی یعنی دیگه تمام____ میگذشت زمان و من هم باخوش حالی باور کن خیلی چیزها به دست اوردم شدم بهترین بازیکن مدرسه شدم فرد بااخلاق شدم کسی که همه بهش اعتماد میکنن شدم کسی که خودم میخواستم البته با کمک خدا نمرمم شد... نمیخوام اینجا برات تبلیغ کنم ولی باور کنین خیلی کار های خوبی بهت تعلق میگیره الانم که به
١۵٢ روز رسیدم پشیمونم که چرا قبلا این کارو میکردم یعنی این عدد برا ترکم خیلی کمه ببخشید که شماهارو فراموش کردم باور کنین حس خوبشو نمیتونستم بنویسم و.و.و از شما هاهم میخوام امیدتون به خداباشه. توهم مثل من منم مثل شماها میتونین یعنی اگه خدارو داشته باشی واقعا میتونین من که لذت زندگیرو دارم میبرم ان شاءلله شما هم مثل من باشین خداقوت پهلوان

 

9سلام من چهار ماه بود پاک پاک بودم فقط یک لحضه لغزش باعث شد دوباره تو دام شیطان بیفتم الانم فقط از خدا میخوام کمکم کنه که دوباره به اون دوران بد زندگیم بر نگردم سعی کنید هیچ وقت مغرور نشید من فقط یک لحضه مغرور شدم که دوباره به این حال دچار شدم هروقت میام اینجا و مینویسم کمی سبک تر میشم میخوام به امید خدا برای همیشه ترک کنم ان شاءلله هممون تا عید پاک بشیم

 

10بچها سلام
امیدوارم هر جا که هستین زیر پرچم سید الشهدا باشید
خواستم راجب خودراضایی بگم بچها به عظمت خدای زمین و 2آسمان ها و کرات و جن وانس قسم به خدای محمد رسول لله و علی جانشین او که ترک این کار خیلی ثواب داره موقعی که داری از فشار بخودت میپیچی موقعی که داری وسوسه میشی فقط یه کار انجام بده سر تو بگیر به سمت آسمون بگو خدای خوبم من میتونم خیلی راحت این کار رو انجام بدم اما بخاطر تو ازاین لذت میگذرم
بچها بخدا که خدا لذتی بهتون میده هزاران برابر بهتر
یه نگاه به کف دستتون کنید ببینید از انگشت شصت شروع کنید روی دست خودتون بنویسید لله اگه دقت کنید میبینید که خدا دستو
جوری آفریده که اسم خودش روی کف دسته
حالا بند انگشت و نیگاه کنید هر کدوم سه قسمت واخرین انگشت دو قسمت
جمعا میشوند چهارده قسمت یعنی چهارده معصوم
حالا سوال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما با کجامون خود ارضایی میکنیم ؟؟؟؟
نکنیم .......
خدایا تورو قسمت میدم به خانوم فاطمه زهرا (س) که در نزد تو عزیز ترین کس هستش به ما کمک کن و همت بده

 

11سلام به نام خدا
سلام ب همگی و سلام مخصوص ب مدیر محترم وبلاگ
دوستان همه ی ما بدترین ظلم دنیا رو در حق خودمون کردیم
اما حالا ک ب کمک مدیر محترم این وبلاگ آگاهی لازم رو کسب کردیم
دیگه نمیتونیم بی تفاوت باشیم
هممون دیگه از گناه و عوارضش مطلع شدیم و یا اینکه سرمون اومده
پس دیگع ادامه دادنش حماقت محضه
دوستان گلم ترک کردنش حتی اگه خوبتون نکنه ک محاله میگم ک محاله
این خوبی رو داره ک دیگه عذاب وجدان نداریم و مدام ب این فک نمیکنیم ک هر لحظه ممکنه با باری از گناه بمیریم
پس تمنا دارم از همتون و از خودم
ک کمر همت رو ببندیم و برای همیشه این بار نکبت رو از خودمون دور کنیم
خدا با ماست و دوباره چیزایی رو ک از دست دادیم خودش بهمون برمیگردونه

من هم از الان ترکم رو آغاز میکنم

 

12سلام
من......هستم
زیاد حرفی ندارم.
ارزش نداره این کار سر چند ثانیه لذت زندگیتو خراب کنی جوشای صورت بدن ب شکلی عجیبی میشه/ لاغری/ و الان خودم سر ابن صورتم کج شدع
و هزاران ضرر دیگ ک این کار تهش هیچی نیستش ب خدا ارزش نداره ک سر 2ثانیه لذت معصومین و خدا ازت ناراحت شن...
من خودم چند سال مبتلا ب این کار بدم ولی خدارشکر الان 10 روز میشه ک با خدا و امام رضا پیمان بستم و امید خودش نمیشکونمش...
الان دارم خیلی خوب میشم ورزش کار همه چی رواله کم کم داره ضعفام میره.
پس خودتون ببینید تهش هیچی نیست جز پیشیمونی پشیمونی پشیمونی...
یا حق

 

13سلام مهمترین قسمت ترک برای ماها اینه که از همون جرقه ابتدایی که باعث میشه خودارضایی کنیم جلوگیری بشه
این جرقه های ابتدایی چیه؟
باید اینستاگرام رو کلا حذف کنیم.
همچنین چشممون رو باید کنترل کنیم واگر ناخوداگاه تصویر محرکی به چشممون خورد همون لحظه اول چشممون رو بدزدیم و توی همون نطفه خفه کنیم ! اگه اون نگاه رو ادامه بدیم و ریزتر بشیم و ... باز به احتمال فراوان کارمون به خودارضایی میکشه.
مثال دیگه از جرقه ابتدایی مثلا اینکه در اتاقمون رو ببندیم و تنها باشیم که همین باعث میشه کم کم افکار بد بیان ذهنمون.
پس جلوی جرقه ابتدایی رو بگیرید.

 

14سلام
حدود 8 ماهه ک به این کار کثیف مبتلام ...
قرآن نمیذاشت تو گناه بیفتم ولی وقتی قرآن رو ترک کردم و دیگه نخوندم ، به این کار کثیف مبتلا شدم
دارم به امید خدا ترک میکنم .... برام دعا کنید
فقط نماز و قرآن زیادبخونید

 

15سلام
دوستان طولانیه ولی بخونید ضرر نمیکنید.
از عوارض خودارضایی میشه به کمبود 3اعتماد به نفس و کمبود عزت نفس اشاره کرد
که این دو خود یک دنیایی داره کمبود هر کدوم بیش از۶٠ _ ۵٠ عارضه داره و ریشه بسیاری از مشکلات دیگست
میتونید تحقیق کنید در سایت های مختلف ببنید و سخنرانی های مربوطه را گوش کنید تا متوجه بشید
یک سایت نوشته بود کمبود عزت نفس حدود ٧٠ عارضه و کمبود اعتماد به نفس حدود ۵۵ عارضه داره و یکی یکی نوشته بودعوارضش را.
قبلش یک تعریف از هر دو میکنم
عزت نفس:تعریف ١:ارزش و وزن و اعتباری که یک نفر برای خودش قائله و حسی که نسبت به خودش داره
تعریف ٢:من ارزشمند وتوانمند هستم و همه موجودات و انسانها نیز ارزشمند هستند و همه ما حق تلاش برای زندگی بهتر را داریم
(البته چند تعریف داره)
اعتماد به نفس:تصویر ذهنی ما نسبت به انجام کاری مثبت باشد.
حتما برید مطالعه کنید(مشکلات نداشتن عزت نفس و اعتماد به نفس )
از دلایل مشترک کاهش این دو خودارضایی هست.
اینها تازه بخشی از عوارض خودارضایی هست
عوارض جسیمیش مثل زشت شدن.تنبل شدن.ضعیف شدن.زودانزالی.درد کمر و مفاصل و...
عوارض ذهنی مانند کم شدن حافظه.فراموشی.گیج بودن.تمرکز نداشتن و...
عوارض روحی و اجتماعیش عمدتا برمیگرده به کاهش شدید اعتماد به نفس و عزت نفس در اثر خودارضایی که طبق گفته اون سایتی که من از توش مطالعه کردم و چندین سایت دیگه جمعا بیش از ١٢٠ عارضه و مشکل در زندگی پدید میاره(کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس) و ریشه بسیاری از مشکلات هست.
و خودارضایی و شهوترانی های دیگه مانند چشم چرانی و دیدن پورن و ...کاهنده شدید اعتماد به نفس و عزت نفس هست یعنی اینطور بگم که در افراد مبتلا به این اعتیاد ٬ خودارضایی و دیگر شهوترانی ها مادر مشکلات و بدبختی هاشونه(دنیای طرف نابود میشه چه درس چه کار چه زندگی خانوادگی چه زناشویی و روحیه و سرزندگی و امیدواری فرد کم میشه و در عوض استرس و اضطراب و افسردگیش زیاد و از همه اینها مهمتر دنیای اخرت و زندگی جاوید شخص هم اگر توبه نکنه خدای نکرده نابود میشه)
چند لحظه لذت واهی=هزاران ساعت بدبختی و تحقیر و بی ابرویی و استرس و اضطراب و سرکوفت و طرد شدن و افسردگی و ناامیدی و شکست های پی در پی و ...
و یکجمله کلیدی از یک شخص شنیدم که جالب بود برام:خودت تغییر کن قبل از اینکه روزگار با پس گردنی(که همراه سختی ودرد و غم بسیاره)تغییرت بده
اما همه مشکلات و عوارض با ترکش برطرف میشه ان شاءلله.پس همین حالا ترکتو شروع کن.

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154)

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (1) (صفحه 159)

  • ۰۰/۰۱/۰۱
  • علی علی

ترک خودارضایی

خودارضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها