عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

ترک خود ارضایی: پرواز را به خاطر بسپار

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ

 

صفحه 70

 

پرواز را به خاطر بسپار :

 

سلام و درود به همه کسایی که در مسیر ترک هستن و مردونه پای عهدشون با خدا وایسادن.

خواستم یه داستان واقعی اما کوتاه براتون تعریف کنم،حالا نمیدونم اسمشو میشه داستان گذاشت یا نه ولی مطمئنم از این متن خیلیا میتونن استفاده کنن.

از نحوه زندگی عقاب ها چیزی میدونید؟؟؟

اگر میدونید که یه بار دیگه بخونید که خوندنش خالی از لطف نیست اگر هم نه که با دقت بخونید.

یک عقاب معمولا بین 60 تا 70 سال عمر میکنه اما بعد از اینکه 40 سالش شد نوکش به طرف پایین متمایل میشه و مثل اول نمیتونه گوشت رو پاره کنه.

ناخن های پاش هم همینطور قدرت سابق رو ندارن...

پرهاش هم کم کم میریزن ...

پس حالا عقاب ضعیف شده و دلش میخواد به حالت اولش که شکارچی ماهری بوده برگرده

میدونید چی کار میکنه؟؟؟؟؟چی؟؟نمیدونید؟؟خوب باقیش رو بخونید!

عقاب میره بالای بلندترین قله، اول با نوکش تمام پرهاش رو میکنه که با خونریزی شدیدی همراهه و هر آن ممکنه بمیره، بعد انقدر پنجه هاش و نوکش رو به زمین میزنه تا همشون میشکنن (تکرار میکنم هر آن ممکنه بمیره) اما اگر بتونه طاقت بیاره (بعد از مدت زیادی) دوباره نوک و ناخن و پرهای جدید جایگزینش میشن و میشه همون عقاب سابق نیرومند. باورتون میشه؟

 

 

این پرنده با این کارش یا میمیره یا مثل اولش میشه .

تو هم باید تصمیم بگیری که هر مشکلی پیش اومد چه بزرگ چه کوچیک یا هر اتفاقی که افتاد به بهانه اون نری سراغ خودارضایی. تو میتونی فقط کافیه بخوای به حالت اولت برگردی، اما یه شرط داره باید درد رو تحمل کنی، باید فشار جنسی که بهت وارد میشه رو تحمل کنی، باید هر چیز تحریک کننده ای رو از بین ببری، دوباره میگم هر چیزی...

شاید برای بدست اوردنش زحمت کشیدی یا شاید هم پول بابتش دادی، ولی بدست اوردن هر چیز خوبی یه بهایی داره، هزینه ترک خودارضایی هم از بین بردن عوامل تحریکه...

اگر دوستای نابابت رو کنار گذاشتی، فکر نکن تنها شدی، اینو بدون که عقاب همیشه یکه و تنهاست، لاش خورها هستند که همیشه با همن.

ما مشکلمون اینه که میخوایم خود ارضایی رو ترک کنیم اما وسط این جاده وایمیسیم به تماشا!!! جالبه میخوایم گناه هم نکنیم بعدش هم اگر گناه کردیم میگیم من چقدر بدبختم،من نمیتونم ترکش کنم!!!

خدایی چند نفر بوده که فقط نگاهش به خدا بوده و هیچ عوامل تحریکی هم نداشته و نمازش رو هم خونده و افکار تحریک کننده رو هم از همون اول تو ذهنش نابود کرده بعدش خودارضایی کرده؟؟ چند نفر بوده؟؟؟

اگه همیشه نگاهت به هدفت باشه هیچ چیز نمیتونه باعث نرسیدن به هدفت بشه، هیچ چیز، دوباره میگم هیچ چیز...

خدا پشت و پناهتون باشه.

 

 

نظر خودتون رو حتما بیان کنید .

 

حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

 

 

 

  • ۹۴/۰۴/۱۴
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها