عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

صفحه 42

حتما بخونید :

نکته بسیار مهمی درباره فیلمهای جنسی و خود ارضایی + نکات بسیار مهم دیگری برای درمان خود ارضایی :


اگر میخواهید خود ارضایی را واقعا ترک کنید ، از نگاه کردن به فیلم‎هایی که تحریک جنسی ایجاد می‎کند اجتناب کنید. اگر کسی تصمیم به ترک کردن استمنا گرفته باشد اما فیلمهای شهوت انگیز و سکس ببیند بسیار واضح است که نمی تواند خودارضایی را ترک کند زیرا با دیدن این فیلمها آنقدر میل جنسی او زیاد می شود که دیگر برای او اراده ای برای خودداری از استمنا باقی نمی ماند.

حضرت علی (ع) میفرمایند: هنگامی که چشم، مظاهر شهوت را ببیند، عقل از مشاهده عاقبت کار باز می ماند.
بنابراین هر کسی تصمیم به ترک خودارضایی گرفت باید قبل از آن تصمیم بگیرد از دیدن فیلمهای جنسی خودداری کند.
البته بعضی از افراد هر چند تصمیم می گیرند که هم از خودارضایی و هم از دیدن فیلمهای جنسی خودداری کنند اما با این وجود در گوشی همراه یا کامپیوتر خود، این گونه فیلمها را پاک نمی کنند! به عبارتی جرأت چنین کاری را نمی کنند!!


به نظر شما با وجودی که تصمیم به ترک استمنا (و حتی ترک دیدن این فیلمها) گرفته اند چرا این فیلمها را پاک نمی کنند؟! جواب آن بسیار واضح است علت آن یکی از این دو مطلب است:

ــ گروه اول کسانی هستند که با خود می گویند «شاید بعدا منصرف شدم و دوباره تصمیم گرفتم استمنا کنم در آن موقع دیگر هیچ فیلمی ندارم که از آن لذت ببرم! آری در آن زمان، دیگر فیلمی ندارم که بتوانم با دیدن آنها یک استمنای لذت بخش داشته باشم!!! بنابراین حس آینده نگری به انسان می گوید این فیلمهایی که با درد سر زیاد از اینترنت دانلود کرده ام و یا با هزینه زیاد خریده ام را از باب احتیاط نگه داری کنم شاید بعدا به درد خورد!»

ــ بعضی دیگر از این افراد، جواب دیگری می دهند آنها می گویند :« هر چند من تصمیم گرفته ام استمنا نکنم و حتی فیلمهای مستهجن نگاه نکنم اما نگه داشتن این فیلمها که ضرری ندارد پس چرا بی جهت آنها را از بین ببرم؟!»

به هر دو گروه بالا باید گفت شما هر چند می خواهید استمنا و حتی دیدن این فیلمها را کنار بگذارید اما مطمئن باشید که دوباره به سراغ خودارضایی خواهید رفت!! زیرا بالاخره نفس انسان، او را تحریک کرده و به سراغ این فیلمها خواهد برد و خودتان بهتر می دانید اینکه دوباره انسان به سراغ تماشای این صحنه ها برود نتیجه ای جز تحریک شدید نداشته و طبیعتا در نظر این افراد برای تخلیه این تحریک، چاره ای جز استمنا باقی نمی ماند!

بنابراین پیشنهاد می شود اگر تصمیم به ترک خودارضایی گرفته اید اولا باید تصمیم بگیرید این فیلمها را تماشا نکنید و ثانیا باید آنها را از حافظه موبایل یا رایانه ی خود پاک کنید و گرنه مانند آن معتاد به مواد مخدری می شوید که تصمیم به ترک مواد گرفته اما در خانه خود مقداری هر چند ناچیز مواد مخفی کرده است! به نظر شما آیا این معتاد می تواند اعتیادش را ترک کند؟ قطعا خیر .


و اما نکات مهم دیگری برای درمان خود ارضایی :


- جداً از تنهایی اجتناب نمائید که تنهایی، یک عامل مهم برای تحریک به خودارضایی است باز هم تکرار می‎کنیم تنها نمانیــــــد، تنها نمانیــــــــــــــد، تنها نمانیــــــــــد و... .

- بهترین راهی که شیطان برای فریب دادن افرادی که تصمیم به ترک خودارضایی گرفته اند استفاده میکند این است که به آنها می گوید«تو تصمیم گرفته ای استمنا نکنی بنابراین اشکالی نداره که کمی با آلت خودت بازی کنی بدون آنکه منی خارج بشه» معمولا این افراد در این دام قرار می گیرند و با کمی تحریک کردن آلت خود، اختیار از دست آنها خارج می شود و بعد از چند دقیقه می بینند که دیگر نمی توانند جلوی خودشان را بگیرند!!! در این لحظات هر چه تلاش می کنند که از ادامه تحریک کردن دست بردارند دیگر نمی توانند!!! آری این افراد در این زمان به تنها چیزی که فکر می کنند این است که به اوج لذت برسند و وقتی به خود می آیند که کار از کار گذشته و استمنا را انجام داده اند!!
این کار مانند آن است که کسی بالای یک سطح شیب دار بسیار لیز قرار گرفته است به نظر شما اگر این فرد بگوید:« من خودم را در ابتدای این سطح شیب دار لیز می اندازم اما بعد از چند متر که لیز خوردم خودم را نگه می دارم تا به پایین سقوط نکنم» آیا می تواند خودش را بعد از لیز خوردن نگه دارد؟! قطعا جواب شما منفی است کسی که خودش را در این سطح شیب دار انداخت به احتمال بسیار بسیار زیاد دیگر نمی تواند جلوی خود را بگیرد و نتیجه این کارش این است که سقوط خواهد کرد!!!
بنابراین نکته بسیار مهم این است که از همان ابتدا از تحریک کردن آلت خود (حتی در حد کم) خودداری کنید و گرنه بعد از چند دقیقه می بینید کار تمام شده و استمنا صورت گرفته است!

- هرگز بر روی شکم نخوابید که این کار، یکی از تحریک‎کننده‎های خیلی قوی است. بسیاری از جوانان عادت دارند که بر روی شکم بخوابند و این کار به صورت یک عادت برای آنها در آمده است پیشنهاد می شود حتی در مواقعی که بر شکم خوابیدن، شما را تحریک نمی کند این گونه نخوابید.


منبع : porseshgaran.org /
mostafa2m.blogfa (با اندکی دخل و تصرف)


خود ارضایی هیچ چیزی به ما نمیده ، مثل یه سراب میمونه که وقتی ارضا بشی قشنگ سراب بودنش رو با تمام وجود حس میکنی با این تفاوت که سراب آسیبی بهت نمیزنه ولی خود ارضایی پر از آسیب و ضرر هست . شمایی که میخواهی ترک کنی، وقتی فکرش میاد به ذهنت پشیمانی بعد از این عمل و مضرات اون رو بیار تو ذهنت .
توبه کن و این عادت پرضرر رو رها کن . کاری نداشته باش که چند بار و چه مدت این کار رو انجام دادی . خدا اضطرابها و احساس گناه های کاذب رو دوست نداره . خود خدا گفته در هیچ شرایطی از رحمت من نا امید نباشید . پس هیچ وقت این اضطرابها و احساس گناه های فزاینده و بیخود رو به خودت راه نده که اینها همشون وسوسه شیطان هست . این افکار خودشون میتونند عاملی باشند برای انجام دوباره خود ارضایی و شیطان همینو میخواد . هیچ وقت امیدت رو از دست نده که بزرگترین گناه نا امیدی هست . هزاران بار هم اگر در راه ترک شکست خوردی و توبت رو شکستی باز بیا به سمت خدا و تصمیم بگیر که واقعا ترکش بکنی . خدا توبت رو قبول میکنه، خود خداوند گفته و بعد از توبه مثل نوزادی خواهی شد که تازه از مادر متولد شده و هیچ گناهی نکرده . اینها همه در آیات و احادیث اومده و چیزی نیست که بنده از خودم در اورده باشم . توکل کن به خدا و همین حالا یه اراده واقعی از ته دل بکن که ترک کنیش . معجزه نماز رو فراموش نکن . از ائمه علیهم السلام حتما کمک بگیر . خودت خودت رو خواهی دید که ترک کردی و دوباره شدی همون آدم سابق و حتی شاید بهتر از سابق . موفق باشی .


یا علی



نظر خودتون رو حتما بیان کنید .



حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)


حتما بخونید : عوارض دیدن فیلمهای جنسی (صفحه 68)


حتما بخونید : عوارض روحی،جسمی،اجتماعی،معنوی خود ارضایی از نظر علمی و پزشکی (صفحه 13)


حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

 

 
 
 

نظرات (۱)

  • یک توبه کننده
  • دست شما درد نکنه . شما خودت بعد از چقدر بزرگترین عارضه ش از بین رفت ؟

    اللهم عجل لولیک الفرج 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. هفده هجده ساله میگذره و یادم نیست دوست من.
    نکته 87 از صفحه 146 رو حتما بخونید: https://istemna.blog.ir/post/p146

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

    نام وبلاگ: ایست استمنا

    من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

    خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

    نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
    بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
    در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

    آخرین نظرات
    پیوندها