عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

صفحه 37

 

عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن :

 

- عدم تمرکز حواس

- کمر درد

- سستی اراده

- کمبود اعتماد به نفس

- گودی زیر چشم (لازم به ذکر هست که گودی زیر چشم از عوارض و آثار بعضی بیماریهای داخلی بدن و کلیوی و ... نیز میباشد، بنابراین هر کسی زیر چشمش گود یا کبود بود به این معنی نیست که این کار رو انجام میده. این نکته بسیار مهم در مورد بقیه عوارض هم صدق میکنه)

- پرخاشگری و بد اخلاقی

- ضعف اعصاب

- کم رویی و خجالتی شدن

- ضعیف شدن روابط عمومی و اجتماعی

- احساس خستگی و کوفتگی

- بی ذوقی و بی نشاطی

- افسردگی

- انزوا و دوری از جمعیت

- اختلالات جنسی

- لذت نبردن کافی از رابطه جنسی با همسر

- فکر کردن به مسائل جنسی به صورت مدام

- تلخ شدن دهان و به هم خوردن سیستم بدن و به هم ریختن اعصاب

- سرگیجه

- لرزش دست

- ضعف بینایی

- به هم ریختن فرم صورت و کم شدن زیبایی چهره

- به هم ریختن طراوت و شادابی چهره

- لاغری

- احساس درد در بعضی از نواحی بدن

- احساس گناه

- اضطراب و استرس

- ریزش موها و ازدیاد موهای زائد بدن

- کوچکی بیضه ها

- جلوگیری از رشد طبیعی بدن در دوران نوجوانی

- انزال زود رس (سریع آمدن منی و زود به ارگاسم رسیدن)

- پیری زود رس

- دیر نعوظ کردن در مردان (نعوظ یعنی خیزش و سیخ شدن آلت مردانه)

- زود خوابیدن نعوظ در مردان

- پدیده مگس پران چشم

- ضعیف شدن حافظه

- انزال بی مورد یا پیوسته

- سوت کشیدن ممتد گوش و احساس سر و صدا

- ضعف عضلانی

- حساسیت و زود رنجی

- سرکوب شدن خلاقیت و استعدادها

- یاس از زندگی و نا امیدی نسبت به آینده

- هوس باز و بی بند و بار شدن و توجه مداوم به مسائل جنسی

- احتمال کشیده شدن شخص به همجنس بازی و ارضای جنسی نا مشروع

- بی تفاوتی و بی احساسی

- بی علاقگی به امور معنوی و از بین رفتن صفای دل

- تاثیر شدید بر پوست

- تاثیر بر ستون مهره ها

- از بین رفتن نیروی تخیل

- شکننده شدن استخوان و پوکی استخوان

- کاهش میزان اسپرمهای زنده

- افزایش ترشح هورمون های جنسی

- تاثیر بر سیستم گوارش (که البته به ندرت دیده شده)

- و بسیاری از عوارض روحی و جسمی دیگر ... بعد از خواندن این پست حتما حتما حتما این پست رو بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 

(همچنین بعد از خوندن ادامه همین پست، برای عوارض جسمی روی اینجا و برای عوارض روحی روی اینجا و اینجا و برای موارد آخر ذکر شده روی اینجا کلیک کنید. همچنین به صفحات دیگر وبلاگ هم حتما سری بزنید. البته خواندن تمام صفحات ذکر شده و صفحات دیگر حتما بعد از خواندن ادامه همین پست پیشنهاد میشه) .

 

 

نکات بسیار مهم  :

 

1) هر کسی دچار این عوارض یا مشکلات دیگر بود به این معنی نیست که این گناه رو انجام میده.

2) تمام عوارض روحی و جسمی خود ارضایی بعد از ترک و دوری کامل از موارد و فکرهای تحریک کننده به لطف خدا از بین خواهد رفت . بعد از ترک، برای برطرف شدن بعضی از عوارض شاید مدتی صبر نیاز باشد . ولی قطع به یقین تمام عوارض آن به لطف خدا از بین خواهد رفت .

3) هر چه زودتر تصمیم به ترک بگیرید . اگر همین الان شروع کنید بهتر از یک ساعت دیگه یا فرداست . این هم یک چیز بدیهی هست . حداقلش اینه که به خودتون و عمرتون دیگر ظلم نمیکنید و شروع میکنید برای بازسازی روحی و جسمی بدنتون . ضمن اینکه یادتون باشه همیشه هم فرصت برای توبه و بازگشت نیست . توبه خودش یه توفیق از جانب خداست که همیشه و همه وقت و به همه کسی داده نمیشه . ضمن اینکه از کجا معلوم که یک ساعت دیگه زنده باشیم ؟

4) اصلا کاری نداشته باشید که 20 سال این کار رو انجام دادید یا 1 ماه . یک میلیون بار انجام دادید یا 10 بار . برای ترک و دوران ترک کاملا بیخیال باشید . احساس گناه تا حدیش خوب هست ولی دیگه بیشتر از حدش نه مطلوب خداست و نه سودی داره و دیگه اون اسمش وسوسه شیطان هست . پس احساس گناه فزاینده و اضطراب رو اصلا به خودتون راه ندید که فقط ضرر هست . این احساس گناهها و اضطرابهای بیخود فقط و فقط کار شیطان هست که به هر طریقی میخواد دوباره برتون گردونه به سمت خود ارضایی . میدونستید همین افکار و احساسات گناه بیخود و اضطراب های بیخود و پوچ خودش میتونه عاملی باشه برای بازگشت به خود ارضایی ؟ این افکار رو در نطفه خفه کنید .

5) خداوند گفته اگر توبه کنید میبخشمتون و از گناهانتون میگذرم  . حدیثی قدسی داریم با این مضمون که خداوند میفرماید اگر بنده من میدونست که من چقدر منتظر توبه و بازگشتش هستم از شدت شوق و محبت به من هر آینه جان میداد و بند بند وجودش از هم جدا میشد . خداوند باید ببخشه که میبخشه . خداوند به ما گفته که در هیچ صورتی از رحمت من نا امید نباشید . خداوند گفته که اگر گناهانتون به آسمان هم رسید در صورت توبه میبخشمتون . حالا اونوقت ما تکلیفتمون چی میشه ؟ آیا خداوند زیر عهدش میزنه نعوذ بالله ؟ پس اگر هزاران بار هم توبتون رو شکستید باز نا امید نباشید و تصمیم بگیرید که خود ارضایی رو برای همیشه ترک کنید . دست بزرگ خدا آماده گرفتن دستهای کوچک ماست . فقط کافیه دستت رو دراز کنی تا خودت ببینی چطور خدا دستت رو میگیره .

6) معجزه نماز رو فراموش نکن . نماز خیلی کمکت میکنه در ترک خود ارضایی . دیدم کسایی رو که میگن اصلا نماز خون نبودند ولی بعد از ترک، نماز خون شدند . تعبیر درستی نیست ولی برای اینکه خوب متوجه بشی که منظورم چی هست باید بگم در واقع نماز مثل یه کاتالیزور عمل میکنه . خیلی کارت رو آسونتر میکنه و جلو میندازه . از اهل بیت علیهم اسلام هم حتما کمک بخواه و این عزیزان رو واسط بین خودت و خدا قرار بده . خودت خواهی دید که چقدر کارت جلو میفته . حتی اگر اعتقاد نداری، باز هم کمک بخواه از این عزیزان خدا . انقدر بزرگوار هستند که حتی در این صورت هم کمکت میکنند .

 

 

همین الان توکل کن به خدا و یه تصمیم از ته دل برای ترک بگیر . مگر چقدر زمان میبره ؟ تنها در چند ثانیه میتونی تصمیمت رو بگیری . این تصمیم خیلی بزرگ هست . بزرگ هست از لحاظ سرنوشتی که در آینده انشاا... برات رقم میزنه . با اراده ای که به واسطه ترک خود ارضایی به دست میاری شمشیری به دست میاری که برنده تر از هر شمشیر دیگه ای هست و با اون اراده میتونی کوه آهن رو آب کنی . مثل سابق خواهی شد و حتی شاید بهتر . به علاوه یک سری چیزهای خیلی خوبی که خدا به خاطر ترک کار مورد غضبش و ایستادن در مقابل نفست بهت میده مثل احساس اعتماد به نفس فوق العاده بالا . بهترین روزهای عمرت بعد از رهایی از خود ارضایی هست . انگار که تازه متولد شدی . اگر در یک جمله بخوام وصف حالت رو در اون زمان بگم این میشه که احساس میکنی همه چیز سر جاش هست و دوست داری زیاد عمر کنی . پس توکل کن به خدا و اراده کن برای ترک این کار مورد غضب خدا . همین حالا . موفق باشی .

 

یا علی

 

نظر خودتون رو حتما بیان کنید .

 


حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 

حتما بخونید : بهبود عوارض خودارضایی (صفحه 126)

حتما بخونید : بعضی از آثار و فواید ترک خودارضایی (صفحه 128)

حتما بخونید : 20 عارضه جسمانی خود ارضایی (صفحه 11)

حتما بخونید : عوارض و ضررهای روحی روانی خود ارضایی (صفحه 14)

حتما بخونید : عوارض خود ارضایی از نقطه نظر علمی (صفحه 7)

حتما بخونید : 13 نکته بسیار بسیار مهم درباره ترک خود ارضایی (صفحه 33)

حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها