عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

صفحه 52

و من مُردم

(دانلود فایلهای صوتی و تصویری درباره خداوند، زندگی پس از مرگ، توبه، توسل، بهشت و جهنم، خودارضایی و ...) :

 در این صفحه به امید خداوند اگر عمری باقی باشه قصد دارم فایلهای صوتی و تصویری در مورد زندگی پس از مرگ و آخرت و توبه و توسل و ... مربوط به خودارضایی رو براتون بذارم . و هر زمانی فایلهای جدیدی دستم رسید که مناسب این صفحه بود به فایلهای دیگه اضافه میشه . پس این صفحه ان شاءالله همیشه در حال ویرایش هست . ممنونم از دوست خوبم «تنها» که بنده رو در این صفحه یاری میکنند .

 


1) صوتی : و من مُردم  (به هیچ وجه دانلودش رو از دست ندید و در سکوت و تنهایی این فایل رو حتما گوش بدید) (داستان زندگی پس از مرگ - نسخه اصلی و کامل - برگرفته از کتاب سیاحت غرب سید حسن قوچانی) منبع: salavat72.blogfa.com

2) صوتی : توبه جوان - دانشمند    

3) صوتی : شیخ ابوالقاسمی    

4) صوتی : درد و دل با امام زمان

5) صوتی : خدا    

6) صوتی : توبه   

7) صوتی : امام زمان - دانشمند    

8) صوتی : نزدیک بودن فرج امام زمان (عج)   

9) صوتی : هر گناهی که شما انجام میدید ما دلمون میشکنه   

10) صوتی : درد و دل با امام زمان - پناهیان

 

  

11) صوتی : شعر امیر حسین میرحسینی  

12) تصویری : درب بهشتی باب الحسین - دانشمند   

13) تصویری : داستان قاسم - دانشمند

14) صوتی : خدا نفهمیدیم

15) صوتی : نخل

16) صوتی : من اومدم بین خوبا آشتی کنم باهات خدا

17) صوتی : پرهیز از دیدن فیلمهای مبتذل

18) صوتی : اعتراف به گناه

19) صوتی : تاثیر داستان علی گندابی - مومنی 

20) تصویری : خدا تو را می بیند

 

 

21) صوتی : چرا عادت کردیم به دل شکستن مهدی ؟

22) صوتی : فردای قیامت

23) تصویری : عذاب جهنم و توبه

24) صوتی : آغاسی (خبر آمد خبری در راه است)

25) تصویری : عذاب جهنم

26) صوتی : سوز دل

27) تصویری : میشه این کلیپ رو دید و گریه نکرد ؟

28) تصویری : یا حسین (ع)

29) تصویری : رحمت خدا

30) تصویری : چه کسی گناهان را می پوشاند ؟

 

 

31) صوتی : داستان علی گندابی

33) تصویری : امید به خدا
34) تصویری : توبه رو عقب ننداز

35) تصویری : سه راز بزرگ موفقیت - احمد حلت

37) تصویری : خدا یا خودارضایی ؟

38) صوتی : از رحمت خدا مأیوس نشو (داستان زنی به اسم شعبانه)

39) تصویری : داستان ضامن آهو شدن امام رضا (ع)

40) صوتی : یا ابوالفضل (ع)

 

 

41) تصویری : حفظ روحیه امیدواری در زندگی

42) صوتی : درد و دل با امام زمان - خلج

43) تصویری : توبه بعد از گناه

44) صوتی : هوس

45) تصویری : آرزویتان چیست ؟

46) تصویری : آیت الله مجتهدی

48) تصویری : وقتش نرسیده توبه کنی؟

49) صوتی : کلیپ فوق العاده زیبای توبه - انصاریان

50) تصویری : بریم در خونه خدا بگیم خدایا ما غلط کردیم

 

 

51) تصویری : همجنس بازی که توبه کرد و در آتش نسوخت 

52) تصویری : خودارضایی و توبه از آن

53) تصویری : چشم انتظاری خداوند برای توبه گنهکاران

54) تصویری : سه راهکار جلوگیری و ترک خودارضایی

55) تصویری : گامی موثر در ترک خودارضایی

56) صوتی : پاسخگویی و سخنرانی دکتر حبشی درباره خودارضایی (حتما دانلود کنید و کامل گوش بدید)

57) صوتی : سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد درباره علل و راههای مقابله با خودارضایی و شهوت:

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود فایل متنی قسمت اول 

دانلود فایل متنی قسمت دوم (دانلود کنید چون فایل صوتی قسمت دوم ناقصه ولی متنش کامله)

58) تصویری : باور

59) صوتی : سخنرانی آقای رائفی پور (دانلودشون به شدت توصیه میشه و کامل گوش بدید که در مورد خودارضایی هم هست):

دانلود چگونه گناه نکنیم 1

دانلود چگونه گناه نکنیم 2

دانلود چگونه گناه نکنیم 3

60) تصویری : ویدئوی انگیزشی

 

 

61) صوتی : راه های کنترل شهوت (دکتر رفیعی)

62) صوتی : استفاده بهینه از جوانی - دکتر مریم حاج عبدالباقی (حتما حتما دانلود کنید و کامل گوش بدید)

63) تصویری : کلیپی زیبا و تاثیرگذار در مورد توبه (حتما گوش کنید)

64) تصویری : کلیپ ترک خودارضایی از آقای رائفی پور (هرگز دیدنِ این کلیپِ فوق العاده تاثیرگذار رو از دست ندید)

65) صوتی : افسردگی بعد از ترک خودارضایی و شهوت حرام (از سایت و کانال مس به طلا)

66) صوتی : زمان خوددرمانی بعد از ترک خودارضایی و شهوت حرام (از سایت و کانال مس به طلا)

67) صوتی : زود انزالی در مردان (از سایت و کانال مس به طلا)

68) صوتی : انتظار و اشتیاق خداوند نسبت به بازگشت بنده هاش - آقای دارستانی (حتما حتما گوش کنید)

69) تصویری : ترک عادت ها - آقای رائفی پور (حتما حتما ببینید)

70) صوتی : ارزش توبه در جوانی (حتما حتما گوش کنید)

 

 

71) صوتی : تا آخر عمر در توبه را باز میذارم

72) صوتی : خدایا به علی اصغر امام حسین من رو ببخش - آقای رائفی پور

73) تصویری : شیطان، کسی رو که نماز رو کنار بذاره در گناهان بزرگ وارد میکنه (حتما حتما ببینید)

74) تصویری : راهکارهایی برای کنترل غریزه جنسی - استاد عالی

75) صوتی : ناامیدی بزرگترین گناه

76) تصویری : تا چه زمانی راه توبه باز است؟

77) تصویری : چگونه محبوب خداوند شویم؟

78) تصویری : مرز ایمان

79) تصویری : ثواب نماز جماعت

80) صوتی : انگیزشی - رفتارهای خودمون

 

 

81) صوتی : انگیزشی - تغییرات رفتاری

82) تصویری : غریبی امام زمان (عج)

83) صوتی : سه دستور امام صادق (ع) برای ترک گناه

84) تصویری : عوارض خودارضایی از زبان استاد شجاعی (حتما حتما ببینید)

85) تصویری : صحبتهای دکتر کرمی (جراح و متخصص بیماریهای کلیه و مجاری ادراری) در مورد خودارضایی در شبکه آموزش تلویزیون (حتما ببینید)

86) تصویری : درباره کاهلی در نماز و کنترل شهوت - دکتر رفیعی (برنامه سمت خدا)

87) تصویری : بعضی از عوارض خودارضایی

88) تصویری : از عوامل تحریک کننده باید پرهیز کنی - آقای رائفی پور

89) صوتی : مدیریت غریزه جنسی4 - استاد شجاعی

90) صوتی : داستان آهنگر - ترک گناه

 

 

91) صوتی : احترام به والدین

92) تصویری : دوری از گناه - آقای رائفی پور

93) تصویری : یاد مرگ، نفس رو رام میکنه

 

 

ویرایش شده در تاریخ 96/9/21


دوباره به این صفحه سر بزنید چون ان شاءالله آپدیت میشه و فایلهای 94 به بعد اضافه خواهد شد .

 

یا علی

 

نظر خودتون رو حتما بیان کنید .

 

حتما بخونید : بارها در راه ترک خود ارضایی شکست خوردم، چه کنم؟ + راهکارهای عملی تقویت اراده (صفحه 43)

حتما بخونید : راه های تجربه شده و بسیار موثر برای ترک خودارضایی (صفحه 94)

حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

حتما بخونید : 11 نکته بسیار بسیار مهم درباره ترک خود ارضایی (صفحه 33)

حتما حتما بخونید : احادیث مرتبط با خود ارضایی (صفحه 62)

حتما بخونید : تلنگری به خودت (صفحه 54)

 

 

 

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام برادر. من  یک بار هم پیام  دادم وجواب دادین. من  بیش از یک ساله  ترک کردم. اما متاسفانه  دچار  یک مشکلی  شدم که  بعد از ترک پیداکردم  واون اینه  که روزانه  چندین بار دچار ارضا  خودبه خودمیشم        راه حلی  که    توجلسه قبل  بهم   دادین   برای من   جواب نمیده   چون من خودم از هرتحریکی   اجتناب می کنم   البته  الان  یک ماه  ونیم  که این حالت  دارم  وحالم  روز به روزبدترمیشه. استرس شدید پیداکردم. تو سایت ها سرچ کردم  این یک بیماری  به نام  سندروم برانگیختگی .... وقتی  اون ها  روخوندم حالم خیلی  بدشد  چون همه  علائم رو دارم.  **** ********  *** **** ***** *** ** ******* من یک سال  ونیم  تلاش کردم وموفق شدم  اما  نمی دونم  حالاباید چه کارکنم.. خواهش می کنم کمکم کنید.

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. آفرین. بهتون تبریک میگم.
دوست من شما برای این مشکلتون به نظرم حتما باید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید. فکر میکنم به تخصص اعصاب و روان مربوط باشه. یعنی روانپزشک. فقط هرگز خوددرمانی نکنید. هرگز. مطمئن باشید که مشکلتون حتما رفع خواهد شد ان شاءالله و کاملا درمان خواهید شد. اصلا نگران نباشید.
صفحه 126 رو هم بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p126

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها