عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

ترک خودارضایی (5)

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۴۷ ب.ظ

صفحه 163

ترک خودارضایی (5)

 

15 تجربه ارسالی از طرف دوستان خوبمون درباره ترک خودارضایی:

 

1سلام به دوستان. 20 سالمه. 5 سال مبتلا بودم و تمام نشانه هاش هم در من1 هست
جوش صورت که باید توی همون دوران بلوغ تموم میشد هنوز ادامه داره و زیبایی صورتم از بین رفته لرزش دست که داشتم اما الان حتی بدنم توی خواب هم میلرزه و
اضطراب و استرس که دیگر بماند. اعتماد به نفس پایین و گوشه گیری و ضعف حافظه و در نتیجه خراب کردن کنکور و..........هرچی بگم کم گفتم. از یه هفته پیش توبه کردم که این عمل خانمان سوزو ترک کنم. وقتی میگم خانمان سوز از ته دل میگم . واقعا تباه میکنه زندگی رو.شمام برام دعا کنید

 

2سلام من .....هستم تا به حال از خودت پرسیدی که این کار تا کی و کجا ادامه داشته باشد ؟ وچرا این خودارضایی استمرار میابد و تکرار و میشود ؟
امیدتو ازدست مده . وازخدا کمک بخواه زیرا بخشاینده ومهربانست . واز همین الان این کار کنار بگذار برای همیشه . توبه و توکل کن به خدا و واقعا اراده کن و نکات لازم رو رعایت کن . و همیشه این را به خود تذکر بده که خداوند مارا می بیند و بر همه چیز آگاه ست .پس از خدا بترس .ودر روی آوری شهوت به خدا پناه ببر و واقعا خداوند کمکت میکند. پس با شهوت خود مبارزه کن به سبب کنترل آن زیرا کسی که کنترل شهوت خود را ندارد مثل حیوان وحشی است که خوب و بد را متوجه نیست . وهر کس که با خداست جادوانه است تا ابد . امتحانش مجانی است که بلافاصله بعد توبه نزد خداوند روزی یک صفحه قرآن بخوانند به خدا قسم که این کار برای من معجزه بوده و در ترک نقش اصلی برای من ایجادکرده . البته با معنی . و نماز بخوانید تا خداوند کمکتان کند -
ومدام عوارض وحشتناک اینکار را برای خودتان مرور کنید .تا موفق شوید .به امید روزی که هیچ کس اسیر این عادت بد نباشد .ان شاءلله .

 

3سلام . خدایا از این گناه کبیره به تو پناه میبرم.
این گناهی که هم زندگی کردن در دنیا رو از ما گرفته و هم آخرت رو، طوری که نه میتونیم آرزوی عمر طولانی داشته باشیم و نه آرزوی مرگ. عمر طولانی که اینگونه در این لجنزار گناه سپری شود عذابی بیش نیست و مرگ پس از آن نیز عذابی سخت در پی دارد. پس چاره ای جز توکل به خدای بزرگ و توسل به پیامبر اکرم و ائمه ی اطهار و صد البته تلاش و تحمل سختی های این راه را نداریم. و شیرینی  آن هم در دنیا و هم در آخرت نصیبمان میشود. دوستان عزیز مطمئنا خداوند حکیم هیچ مشکلی را بدون راه حل قرار نداده و اگر ما را از این گناه منع کرده مسلما راه نجات از آن را نیز در وجودمان قرار داده است پس نباید از فضل و بخشش خداوند ناامید باشیم. و ثابت کنیم که اشرف مخلوقات هستیم. با آرزوی موفقیت برای همگی

 

4سلام خواستم بگم ترک خود ارضایی کار خیلی سختی نیست.
یک ماهه ک پاکی دارم و رااااحته راحتم
اصلا بهش فکر نمیکنم.خعیلی هم عالی
اصلا کار سختی نیست.اصلا.

 

5سلام به همه دوستان عزیز...امیدوارم در مسیر پر نوری که قدم گذاشتین، خدای مهربون، تنها یاور هممون کمکتون کنه،باور کنین تک تک پیاماتونو که میخونم کلی برای شما و خودم دعا میکنم...
بعد از چندبار لغزش، بالاخره به حرف یکی از دوستای وبلاگ گوش کردم، یه کاغذ بر داشتم ۴٠ خونه کشیدم و شماره گذاری کردم،هرروز نماز صبح اسم یه شهید یا عالم ربانی رو روی خونه اون روز نوشتم، و ازون انسان بزرگ خواستم بهم کمک کنه اون روزو گناه نکنم...( البته با توکل بر خدا و توسل به حضرات معصومین (ع) )اتفاق های جالبی افتاد...به لطف خدا خیلی موفق بودم...
الهی حضرت زهرا (س) دست هممونو بگیرن
متشکرم وقتتونو گذاشتین

 

6سلام خدمت دوستان عزیز وگرامی من...هستم منم یه مدتی مثل شماها گرفتار این بلای نکبت آور شدم ولی یه روزی ب توفیق خداوند توانستم ازاین گناه نجات پیدا کنم ...حالامیگم چطور ...من هر بار خواستم ترک کنم نتونستم ولی یه روز قرآن رو در دستم گرفتم وگفتم خدا تورو ب کلامت قسمت میدم ک منو از این گناه نجات بده بعد یهویی باخودم گفتم بزار منم قسم کنم ب این قرآن وباخدا وکلامش عهد ببندم ک دیگر سراغ خودارضایی نروم قسم خوردم وقتی قسم خوردم یه نسیمی سرد انگار بر دلم نشست انگار یه حسی در وجودم بوجود اومد ک بم میگه تو میتونی واقعا هم تونستم ب یاری خدواند ترک کنم از وقتی ک ترک کردم تا الان من همیشه خوشحالم ..خوشحالم ک دیگه گناهی درکار نیست وهر وقت حس خودارضایی میاد فورا دعای فرج رو میخوندم وخدارو شکر الان خیلی بهترم ....خدایا شکرت. دوستان همیشه باخدا باشید وسعی کنید به کسی ظلم نکنید ...وهمیشه همیشه خدارو جلوی چشمانتون ببینید وهر وقت این حس نکبت سراغتون اومد بیایید چندمطلب ازاین وبلاگ و تجربه ها بخونید واقعا کمکتون میکنه تجربه شده است .یاعلی وخدا پشت وپناهتون ...

 

7به نام خدا
سلام دوستان پاکم
هممون قدم در راه پاکی روح و جسممون گذاشتیم
2بچه ها اگر ترک کنید ی روز ب خودتون میاید و میببنید ک انگار ن انگار ی روزی ب این مرض گرفتار بودین.

 

 

8سلام خسته نباشید من 2 سال بود کی اعتیاد خود ارضای داشتم همیشه عصبانی بیحال وحوصله بودم همیشه تنها مینشستم باهیچ کس نمیتوانیستم رابیطه اجتماعی بر قرار کنم تا اینکه رفتم توسایت ترک خود ارضای یواش یواش مطالعه کردم والان تو ترک هستم 2 هفته هست کی ترک کردم

 

9سلام من الان به 16 روز پاکی رسیدم تو طی این 16 روز فقط تجربیات شما رو میخوندم و خیلی خیلی کمکم کردین. از خدا می خوام کمکم کنه التماس دعا دارم.

 

10سلام....
من....هستم ١٨ سالمه من کنکور دارم و واقعا دارم صدمه میبینم و درست نمیتونم درسمو بخونم. میخوام ترک کنم و زندگیم از این رو به اون رو بشه ان شاءلله. اینستاگرام و همه چیمو پاک کردم.

 

11سلام دوستان ... هستم اول ازهرچیزتشکربخاطر وبلاگ که نادانستنیهایی به ماآموخت تاتولدی دوباره رو تجربه کنیم من حدود 15 سال هستش که درگیراین عمل ناشایست بودم. من شعرمیسراییدم و چندجایزه گرفتم بخاطرشعرام ولی بخاطر این کارحافطه ام روازدست دادم وقتی شعرای قبلیم رومببینم به خودم خجالت میکشم که کی بودم چی شدم. به کمک خدا میخوام ترکش کنم وازاین به بعددرجمع شماپاکان قرار بگیرم و ان شاءلله حافظه و ... رو دوباره به دست میارم.

 

12سلام دوستای خوبم انقده گشتم تا آخرش راه ترکشو پیدا کردم..... الان چندماه میگذره که پاک پاکم..اونم فقط با یه روش...روش نذر کردن....با خودم عهد کردم که اولین باری که رفتم خودارضایی کردم پنجاه هزار تومن بدم فقرا...بار دوم این جریمه دو برابر میشه و میشه مثلا صد تومن....حتی با وجود داشتن فضای لازم، اصلا سراغ این عمل نرفتم.با خودم گفتم که سراغشم رفتی اشکال نداره ولی فقط باید نذرتو ادا کنی... هر وقت افکار خودارضایی به ذهنم میاد ،با خودم میگم که چند لحظه لذت کاذب خودارضایی، ارزش پرداخت پنجاه هزار تومن پول رو نداره پس سراغش نمیرم.این روشو امتحان کنید. شما هم مثل من و چند تا از دوستام میتونید.ما تونستیم شما هم میتونید.مطمئنم

 

13سلام
من چند ساله مبتلا به خودارضایی شدم.
بدنسازی هم کار میکنمموقعی کهاینکار روانجام میدم عذاب وژدان میگیرموحس میکنم عضله هام ضعیف تر میشن.
میخوام به امید خدا ترک کنم.

 

14سلام به امید خدا چهل روز پشت سر گذاشتم. محتاج دعای دوستان هستم. به امید خدا میخوام برای همیشه نجات پیدا کنم. ازتون میخوام خیلی برام دعا کنید.
وقتی که این عمل زشت انجام نمیدم یه شادابی خاصی دارم. ممنون از راهنمایی های دوستان به امید خدا ان شاءلله روزی برسه که جامعه اسلامی ما ازاین گرفتاری جوانان نجات پیدا کنه و همه با پاکی به استقبال امام زمان (عج)بریم
یا صاحب الزمان ادرکنی

 

15سلام به همه اعضای کانال
من الان شونزدهمین روز ترکمه،جالب اینجاس که حساب کردم دقیقا چهلمین روز 3ترکم شبی هستش که وارد سال ٩٧ میشیم
راستشو بخواین من توی زمان خود ارضایی از همه دور شده بودم،از هدفم،دوستام،خونوادم،حتی خدای خودم،،،از ،،،،، لحاظ درسی افت زیادی داشتم چون حافظه م خیلی کند شده بود،از لحاظ جسمی لاغر شدم،چشمام درست و حسابی فاصله نسبتا دور رو نمیدیدم،سرگیجه فراوون،بعضی وقتا موقع راه رفتن زانوهام سست بود،شل راه میرفتم،چشمام سیاهی میرفت،لرزش دستام،اعصاب ضعیف،افسردگی و...خیلی پشیمونم،خیلی زیاد،چهار سال از عمرم فقط به خاطر این گناه کبیره از بین رفت،فقط به
خاطر چند ثانیه لذت کاذب که تهش جز پوچی و بدبختی هیچی نداره،،،کسایی که دارن این متنو میخونن میخوام بهتون بگم باور کنید این کار سراسر ضرره،مرگ تدریجیه،اگه هنوز این کارو نذاشتی کنار،از همین الان تصمیم بگیر خودتو از شر این گناه کبیره خلاص کنیو یه عمر زندگیه پر از نعمت و شادی و سلامتی رو تجربه کنی،،،مطمئن باش خدا همیشه نگاهش به توئه که فقط سمتش
بیای،ببین چجوری دستتو میگیره و کمکت میکنه تا به بالاترین هدفای خوب و دلخواه زندگیت برسی،ببخشید حرفام طولانی شد،،،،
مدیر محترم وبلاگ من شب سال نو بهت پاکی چهل روزم رو اعلام میکنم ان شاءلله
یا حق

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154)

حتما حتما بخونید : ترک خودارضایی (1) (صفحه 159)

  • ۰۰/۰۱/۰۴
  • علی علی

ترک خودارضایی

خودارضایی

نظرات (۲)

سلام دوستان فقط ۵راهکار بهتون میدم 

۱حتا خوب گوش کنید حرفمان دوستان حتا یک لحظه فکر خیال جنسی نکنید بخدا یک سامیه فکر کردن به افکار جنسی برابر به یک ساعت میمونه ،

۲خود را خوشحال نگهدارید ،

۳از تنهایی بیکاری فاصله بگیرید،

۴ورزش کنید خیلی موثر است،

۵ازنگاه حرام بپرهیزید .از فیلم‌های پورن.ازتصاویر تحریک کننده،

کلام آخر همه این چیزا را فقط یک ماه انجام دهید بخدا دیگر به آسانی به سمتش نمیروید به امید خدا شروع کنید به ترک.....................خدا نگهدار

 

 

کاش ادم قبل از هر تجربه ای دربارش میدونست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها