عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید


 

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خدایی که از هر چیزی منعمون کرده حکمتی داشته

 

صفحه 1

حتما حتما بخونید :

فواید بیشمار ترک خود ارضایی :


ترک خود ارضایی سراسر فایدست و یکی دو تا نیست که بنده اینجا کامل بتونم بگم . به لطف خدا مثل سابق خواهی شد به علاوه یک سری حالات خیلی خوب دیگه ای که خداوند بهت هدیه میده به خاطر ایستادن و پیروزی در برابر نفست . 

 

 

مهمترین فایده ترک خود ارضایی جنبه معنویش هست . تو داشتی کاری رو انجام میدادی که خدا حرامش کرده و مورد غضب خدا هست . الان تصمیم گرفتی این کار رو بذاری کنار . یعنی در واقع داری میری به سمت خدا و داری راهی رو میری که درسته و باید بری . و وقتی که ترکش کردی یعنی اینکه حرف خدا رو گوش دادی و جلوی نفست ایستادی و نذاشتی که همچنان بهت غلبه پیدا کنه . یعنی اینکه کار مورد غضب خدا و کاری که خداوند دوست نداره و برای همه حرامش کرده و از گناهان کبیره هست رو ترک کردی و خودت رو از اون پاک کردی . دیگه کارهای خوب و عباداتت قشنگ به دلت میچسبه . دیگه خدا ازت راضی هست . احساسی که بهترین هدیه از طرف خداست . در واقع بهترین حسن و فایده ترک خود ارضایی رضایت خداوند از تو هست . بنده ای که احساس بکنه خدا ازش ناراضی هست خیلی تفاوت داره با بنده ای که احساس بکنه خدا ازش راضی هست . تمام زندگی این دنیا و اون دنیا به رضای خدا بستگی داره . اصلا هدف از خلقت انسان همونجوری که در قرآن اومده، عبادت خداوند بزرگ هست و هدف انسان باید عبادت معبود باشه . احساس گناهی که به خاطر خود ارضایی بهت دست داده بود و عذاب وجدانی که به خاطرش تو زندگیت داشتی با ترک این کار از بین خواهد رفت . کلا ازین رو میشی به اون رو . اصلا قابل مقایسه نیستی با زمانی که این کار مورد غضب خدا رو انجام میدادی .

وقتی خود ارضایی رو ترک بکنی از همون روزهای اول ترکت خودت متوجه تغییرات بوجود اومده میشی . و به تدریج هم به لطف خدا میشی همون آدم سابق قبل از شروع خود ارضایی . به علاوه یک سری امتیازاتی که خدا بهت در اون زمان میده . مثل احساس اعتماد به نفس بالا، احساس یک قدرت شیرین، احساس عزت نفس بالا و ...

در اون زمان هست که اگر بخوام در یک جمله بگم وصف حالت میشه این : احساس میکنی همه چیز سر جاش هست و دوست داری زیاد عمر کنی . جمله قبلی رو هیچ وقت یادت نره . یک روزی حتما بعد از پاکی و ترک کاملت به لطف خدا این احساس میاد سراغت: احساس میکنی همه چیز سر جاش هست و دوست داری زیاد عمر کنی . 

 

روزهای ابتدایی ترکت و به مرور زمان به لطف خدا این اتفاقات برات خواهد افتاد :

 

1- گودی زیر چشمت رفته رفته برمیگرده به حالت سابق و نهایتا از بین خواهد رفت .

 

2- احساس میکنی کمرت داره روز به روز محکمتر و قوی تر میشه و همین یه احساس خوبی بهت میده . دیگه سست راه نمیری . ضعیف راه نمیری . به قول معروف شل نیستی.

 

3- رفته رفته قوز کمرت، از بین خواهد رفت و هیکلت و اندامت روز به روز بهتر و زیباتر میشه و مثل سابق صاف و محکم و با اعتماد به نفس بالا راه میری .

 

4- خودت احساس میکنی قدرت فیزیکیت و روحیت داره یواش یواش برمیگرده به حالت سابق و شاید حتی بهتر از سابق . از نظر روانی فوق العاده تغییر خواهی کرد .

 

5- اعصابت که ضعیف و داغون (به معنای واقعی کلمه) شده بود ، رفته رفته قوی تر خواهد شد و خودت قشنگ احساس میکنی به مرور . و در نهایت هم مثل سابق میشه و شاید حتی بهتر از سابق . دیگه به کوچکترین چیزی اعصابت خورد نمیشه . وقتی کسی اعصابش سالم باشه جسمش هم سالم خواهد شد . اگر ترک خود ارضایی فقط همین یک حسن رو داشت باز کلی می ارزید ترکش .

 

6- روحیت که افسرده و پریشان و آشفته شده بود رفته رفته مثل سابق خواهد شد و حتی شاید بهتر .

 

7- نشاط و سرزندگی که خود ارضایی ازت گرفته بود به مرور برمیگرده سر جاش و سر حال و سرزنده خواهی شد.

 

8- انگیزه و ذوق و امیدت به زندگی که خود ارضایی ازت گرفته بود و یا کمش کرده بود به مرور برمیگرده سر جاش و احساس میکنی انگیزت داره روز به روز بیشتر میشه، امیدت به تدریج بیشتر میشه، ذوق و خلاقیتت هم داره سیر صعودی پیدا میکنه .

 

9- اضطراب و دلشورت خوب میشه به تدریج . اون احساس نا امنی که در درون خودت احساس میکردی از بین خواهد رفت .

 

10- تمرکز حواس . همون چیزی که خیلی بودنش مهم هست . خیلی خیلی مهم هست . خود ارضایی اونو ازت گرفته بود . و حالا بعد از ترک دائمی و نرفتن سراغ چیزهای تحریک کننده (همون چیزی که حتما باید انجام بشه تا تمام فواید بیشمار ترک خود ارضایی رو کامل ببینی) تمرکز حواست رو به راه میشه و برمیگرده به زمان سابق . ذهن و حواست جمع میشه و تیز میشی . میدونی که چی میخوام بگم؟

 

11- حافظت که ضعیف شده در اثر خود ارضایی، رفته رفته قویتر میشه و برمیگرده به حالت سابق .

 

12- لرزش دستت به مرور برطرف میشه ان شاءالله .

 

13- زیبایی چهره اون چیزی هست که خود ارضایی داغونش میکنه . طراوت رو از صورت کسی که خود ارضایی میکنه میگیره . ظاهر و تیپت که قبلا توسط خود ارضایی بد و پژمرده و بی طراوت شده بود به تدریج برمیگرده سرجاش . خودمونی بگم، خوشگل میشی . زیر پوستت آب میندازه . زیبا و خوش تیپ میشی . جوری که وقتی تو آیینه خودت رو میبینی قابل مقایسه نیستی با قبل از ترک . از همون روزهای اول ترک و  به مرور زمان  این روز رو تجربه خواهی کرد .

 

14- بدنت در دوران خود ارضایی کلا کوفته و خسته بود . بعد از ترک مشکل حل میشه. سرحال میشی و رفته رفته حالتی بهت دست میده که احساس میکنی مثل فنر میتونی اینور و اونور بپری .

 

15- برق چشمانت برمیگرده و دوباره تیزی نگاهت رو به دست میاری. اینی که میگم هم برای خانمها مهم هست و هم برای آقایان . منتها چیزی هست که خودمون متوجه نیستیم یا خیلی متوجه نیستیم و دیگران بیشتر متوجه این نکته هستند. خود ارضایی برق چشمهات رو میگیره و بعد از ترک دوباره برق چشمهات تیز خواهد شد . هم آقایان و خانمها به زودی برق چشمانشون رو  که کند شده بود و یا از بین رفته بود، دوباره به دست خواهند اورد با ترک دائمی این کار .

 

16- خود ارضایی باعث شده که خلق و خو و روابط اجتماعیت و روابط عمومیت داغون بشه . ممکنه از نگاه دیگران هراس داشته باشی و از جمعیت فراری باشی . با ترکت به مرور مثل سابق خواهی شد و حتی شاید بهتر .

 

17- به واسطه خود ارضایی، حساسیت بیش از حد و زود رنجی بهت دست داده بود . واقعا عذاب آور هست این چیزها . همه ضررهای خود ارضایی عذاب آور هست، مخصوصا عوارض روحیش . حساسیت زیاد و زود رنجیت هم با ترک دائمیت به لطف خدا از بین خواهد رفت و به جای این امراض، سعه صدر خواهی یافت . همون چیزی که در ابتدای پستم گفتم . از همون جوایزی که گفتم خداوند به خاطر ترک این کار و پیروزی بر نفست بهت میده . این یکی از اون جوایز هست که خیلی دوست داشتنی هست . سعه صدر بالایی به دست خواهی اورد در زمان رهایی از این کار . این یکی از هدایای خدا به تو برای ترک این کار هست . احساسی که باید تجربش کنی تا خوب متوجه بشی که چی دارم میگم .

 

18- احساس حقارت و کمبود اعتماد به نفست و ضعف نفست، از بین خواهد رفت بعد از ترک . خیلی مهم هست برای هر کسی وجود اعتماد به نفس بالا . احساسی که بعد از ترک دائمی به لطف خدا تجربش خواهی کرد .

 

19- این فایده ای که بهتون میگم از همون جوایز اضافی خداوند هست برای ترک کار مورد غضبش : نا خود آگاه پیش غریبه و آشنا عزیز میشید و با ابهت میشید و همه دیگه یه جور دیگه نگاهتون میکنند . من خودم نمیدونم چه سری در این اتفاق هست . یک حس خیلی زیبایی هست . بخوام خودمونی بگم اینجوری میشه که همه ازت حساب میبرند و تحویلت میگیرن . این از همون فوایدی هست که باید حتما تجربش کنی تا خوب متوجه بشی که چی دارم میگم . حضرت علی (ع) میفرمایند: آن که بر هوای نفس خود غلبه کند، عزیز می گردد.1

 

20- اینهایی هم که الان بهتون میگم مثل مورد قبل از پاداش های خداوند به خاطر ترک کار مورد غضبش و پیروزی بر نفست هست : احساس میکنید خیلی قوی هستید . عزت نفس خیلی بالایی پیدا میکنید . تیز میشید . یعنی حرف رو رو هوا میگیرید . از نظر فیزیکی و روانی به حدی احساس قدرت میکنید که میخواهید یک کوه آهن رو آب کنید . میخواهید یک کوه رو جا به جا کنید . شمشیری که در اون زمان در دست شماست برنده تر از هر شمشیر دیگه ای هست . این حالات فقط به یک نحو قشنگ مشخص میشه که چی هست و اون هم زمانی که خوب خوب شدید و خودتون احساسش کردید. اتفاق خوبی که به مرور از همون روز اول ترک شروع میشه و به تدریج و رفته رفته و با کمی صبر اون اتفاق به جایی که گفته شد خواهد رسید به لطف خدا . در یک کلام همونجور که قبلا گفتم از این رو میشی به اون رو، و اصلا قابل مقایسه نیست زمان قبل از ترکت و زمان بعد از ترک دائمیت .

 

 

 

در کل تمام عوارض روحی و جسمی که به واسطه خود ارضایی، استمنا، استشها به وجود اومدند و قابل تغییر باشند به لطف خدا برمیگرده سر جاش و حتی در بعضی عوارض و بعضی جاها احتمالا بهتر از سابق خواهید شد . یک سری فواید منحصر به فردی هم ترک خود ارضایی داره که از پاداشها و جوایز خداوند هست برای تویی که کار مورد غضبش رو رها کردی و تونستی جلوی نفست بایستی که چند تاش رو خدمتتون گفتم . باز هم میگم که اگر در یک جمله بخوام وصف حالت رو بگم اینجوری میگم که در اون زمان احساس میکنی همه چیز سر جاش هست و دوست داری زیاد عمر کنی . زندگی برات جذاب و دوست داشتنی میشه و چه چیزی از این بهتر ؟

همونجوری که گفتم فواید و محاسن ترک خود ارضایی، استمنا، استشها خیلی هستند و یکی دو تا نیست فواید خود ارضایی که بشه اینجا گفت . ترک خود ارضایی سراسر فایدست . سراسر سود هست . سراسر سلامتی هست . روحت، روانت، جسمت، و از همه مهمتر معنویت و شخصیتت بهبود پیدا میکنند و  مثل سابق میشن و حتی در بعضی جاها احتمالا بهتر میشن، و همه اینها لطف خداست .

 

همین الان توکل کن به خدا و ازش بخواه که کمکت کنه در راه ترک این کار . معجزه نماز رو فراموش نکن . از چهارده معصوم "علیهم السلام" حتما کمک بخواه چون کمکت میکنند . از امام حسین (ع) بخواه . از حضرت ابوالفضل (ع) بخواه . بخواه که کمکت کنند و واسط بین تو و خدا بشن . حتی اگر به این چیزها هم اعتقاد نداری باز کمک بخواه ازشون . انقدر این خانواده بزرگوار هستند که در این صورت هم کمکت میکنند . خدا رو چه دیدی شاید اعتقاد پیدا کردی از نوع خیلی زیادش . امتحانش که ضرر نداره . داره ؟

 

بهترین راه برای ترک و درمان خودارضایی، مشغول بودن و بیکار نبودن هست . بهترین راه برای ترک و درمان خودارضایی، مشغول بودن و بیکار نبودن هست . بهترین راه برای ترک و درمان خودارضایی، مشغول بودن و بیکار نبودن هست . سه بار تکرار کردم که یادت بمونه . هیچ وقت فراموشش نکن . پس همیشه خودت رو به یه کاری، سرگرمیی، ورزشی، هنری و یا هر فعالیت سالم دیگه ای مشغول نگه دار . وقت خالی برای خودت نذار . حضرت علی (ع) میفرمایند: «همراه با بیکاری و فراغت، تمایل به خواسته های شیطانی حاصل می شود.»2 همچنین حضرت علی (ع) میفرمایند: «اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول میکند.»3 این دو تا حدیث رو بکن ملکه ذهنت.

 


نکته دیگه ای که خیلی خیلی خیلی مهم هست : این رو ملکه ذهنت بکن که امکان نداره و امکان نداره و امکان نداره که هم بخواهی ترک کنی و کاملا خوب و شاید حتی بهتر از سابق بشی و از اونور خودت رو از چیزهایی که باعث تحریکت میشن دور نکنی و کاملا فاصله نگیری ازشون . امکان نداره . یعنی اگر میخواهی ترک کنی و خوب بشی باید و باید و باید دیگه به چیزهای تحریک کننده نپردازی . حتی اگر باعث استمنا و استشها و بیرون آمدن منی هم نشه باز ایراد داره و باعث میشه یا خوب نشی و یا کاملا خوب نشی . حتما این مورد رو بکن ملکه ذهنت . این عین حقیقت هست . این عین تجربه هست . یعنی جمع بین ترک دائمی و درست با پرداختن به چیزها و فکرهای تحریک کننده ممکن نیست . یعنی مثلا امکان نداره هم بخوای ترک کنی و هم بری سراغ فیلمها و عکسهای مبتذل و تحریک کننده و آهنگهایی که باعث تحریکت میشه . هم بخوای ترک کنی و هم چشم چرانی کنی. هم بخوای ترک کنی و هم بری سراغ مکالمات و چت های تحریک کننده . هم بخوای ترک کنی و هم با نامحرم دوستی کنی و در ارتباط باشی . هم بخوای ترک کنی و هم ارتباطت رو با دوستان نابابت قطع نکنی . هم بخوای ترک کنی و هم بری سراغ هر چیزی که باعث تحریکت میشه . هر کسی خودش رو بهتر میشناسه، شاید یکی با یه عکسی تحریک بشه که دیگری نشه . شاید یکی با کاری تحریک بشه که دیگری نشه . شاید یکی با چیزی تحریک بشه که اکثریت با اون تحریک نشن . هر کسی خودش رو بهتر میشناسه . آدمها با هم فرق دارن . پس اینو یادت باشه که اگر میخواهی روزهایی رو ببینی که چند موردش رو گفتم، باید ترک دائمی بکنی و دیگه سراغ عوامل تحریک کننده نری و اگر لحظه ای ناخودآگاه هم چیزی باعث تحریکت شد سریع ازش فاصله بگیری و فکر نکنی بهش و حواس خودت رو به چیز دیگه ای مشغول کنی . بعد از ترک و  مراعات این کار هست که اون روزهای خیلی خیلی خوب رو که چند حسنش رو بهت گفتم تجربه خواهی کرد .

 

همین الان که داری این متن من رو میخونی چند پله جلو رفتی و کلی پیش هستی . تصمیم بگیر همین الان از شر این کار مورد غضب خدا خودت رو رها کنی تا خودت ببینی بهترین روزهای عمرت رو . روزهایی که من اسمش رو زندگی جذاب و دوست داشتنی میذارم .

هزاران بار هم اگر توبت رو شکستی و دوباره رفتی سراغش باز نا امید نشو و تصمیم بگیر اینبار دیگه ترک دائمی بکنی و اگر خدای نکرده باز رفتی سراغش باز نا امید نشو و برو برای ترک واقعی و دائمیش و سمت خدا . برای توبه هم پشیمانی کفایت میکنه . امام محمد باقر (ع) : «پشیمانی از گناه برای توبه کافی است» .4 در قرآن و احادیث به کرات اومده که هیچ وقت امیدتون رو از دست ندید و اگر توبه کنید خداوند قبول خواهد کرد. کسی که توبه کنه مثل کسی هست که تازه از مادر متولد شده و اصلا گناهی نکرده . در هیچ صورتی نباید از رحمت خدا نا امید شد . اینها همه در قرآن و احادیث اومده . خدا گفته و خدا هم زیر عهدش نمیزنه . این حدیث قدسی رو بکن همیشه ملکه ذهنت: خداوند میفرماید : اگر آنهایی که به من پشت کرده اند می دانستند که من چه اندازه انتظار دیدن آنها را می کِشم و چه مقدار مشتاق توبه و بازگشت آنها هستم هر آینه از شدت شور و شوق نسبت به من جان می دادند و تمام بند بند اعضایشان به خاطر عشق به من از هم جدا می شد .5

و نکته آخر که خیلی مهم هست این هست که یادت نره هر چقدر دیرتر بذاریش کنار حداقلش اینه که به خودت و عمرت ظلم میکنی . الان بذاریش کنار طبیعتا بهتر از این هست که یک ساعت دیگه بذاریش کنار . ضمن اینکه این نکته فوق العاده و فوق العاده و فوق العاده مهم رو یادت نره : همیشه هم فرصت برای توبه و بازگشت و ترک نیست . همیشه توفیق توبه کردن نیست . توبه خودش یه توفیق هست که همیشه و همه وقت و به همه کسی داده نمیشه . همین که الان و یا هر وقت دیگه ای این حس رو پیدا کردی که توبه کنی از این کار، بدون که خدا به دلت انداخته و توفیق از جانب خداست .

 

حالا دیگه وقتش هست . توکل کن به خدا و یه یا علی بگو و شروع کن .

 

یا علی

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154) 

 

 

از تاریخ 1399/7/3 بخش نظردهی در تمام صفحات فعال شد.

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.


نظر خودتون رو درباره پست بالا و هر چیز دیگه ای مرتبط با خودارضایی حتما حتما بیان کنید . اگر سوالی دارید قبلش لطفا یه نگاه به صفحات 146 و 93 و 78 بیندازید، شاید پاسختون رو پیدا کردید . تجربه هاتون رو بگید . مطمئن باشید که دیگران از نظراتتون استفاده میکنند ان شاءالله .

 

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154)

حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)
 

 

 

منابع احادیث:
1- غررالحکم، 802، ص 241
2- غررالحکم، ح 9743
3- مرتضی مطهری، تعلیم و تربیت در اسلام، چاپ سیزدهم، ص 411
4- کافی(ط-الاسلامیه)، ج 2، ص 426، ح 1
5- اسرار الصلوة، صفحه 19
 

نظرات (۳۵)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام داداش 

من یه سوالی ازت داشتم ؟

من ۱۴سالمه و 2ساله که این کار رو انجام میدم و به دنبال این بودم که چجوری سر گیجه هر روز رو درمان کنم 

سوالم این بود ‌؟

من از الان دیگه این کار رو انجام نمیدم فقط چند سال طول میکشه که آدم قبلی شم ؟

لطفا پاسخش رو ایمیل کن 

*********************** ***

ممنون میشم پاسخ بدین 🌹

پاسخ:
سلام. آفرین که میخواهی ترک کنی.
نکته 87 از صفحه 146 رو بخونید.

علی آقا اولا واقعا دمت گرم بابت مطالب بی نظیرت.. خدا خیرت بده به حق علی

آقا علی وقتی که میدونیم این کار بده ولی توان ترکش رو نداریم یعنی معتاد شدیم بهش؟؟

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. خیلی ممنون دوست من. فقط لطف خداوند هست.
توان ترکش رو همه دارن دوست من. شما هم توانشو دارید و هیچی از بقیه کمتر ندارید. تمام کسانی که بهش اعتیاد هم دارن میتونن ترک کنن. هیچ کسی تو این دنیا نیست که نتونه خودارضایی رو ترک کنه. این مطالبی که عرض میکنم حتما بخونید مطمئن باشید که برای همیشه رها خواهید شد ان شاءالله:
شما حتما صفحه 33 وبلاگ رو بخونید دوست من: http://istemna.blog.ir/post/p33

همچنین حتما حتما نکات 71 و 77 و 97 از صفحه 146 رو بخونید دوست من: http://istemna.blog.ir/post/p146

سلام آقا علی عزیز وقتت بخیر..

من نزدیک 9 سال بوده که درگیر این کار بودم.. تا اواخر اسفند 98 ، 150 روز بود که خودارضایی نکرده بودم ولی متاسفانه به خاطر کاری اینستاگرام نصب کردم و ..... من مشکلم رو الان فهمیدم و اون هم فضای مجازیه که منو میکشونه توی این راه چون که سال ها این کارو انجام میدادم یجورایی تبدیل به اعتیاد شده و در اینترنت و جاهایی مثل اینستا نمیتونم جلومو بگیرم وگرنه دلیلی نداره که در فضای حقیقی بخوام دوباره برم سمت این کار..

وقتی بعد از 150 روز دوباره رفتم سمت این کار (که دلیلش اینترنت بوده) خیلی حال روحیم بد شد و افسردگی و.. سراغم اومد سه روز بعدش توی یکروز 2 بار این کارو انجام دادم....

الان دو هفتس که این کارو نکردم و به امید خدا دیگه سمتش نمیرم.. چون اینترنت رو خیلیی محدود کردم.. ولی آقا علی خیلی حال درونیم بده.. عذاب وجدان دارم.. اعصاب از این خورد میشه که چرا کاری که میدونم مضره رو انجام دادم...

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. اولا آفرین که در حال ترک این عادت پرضرر هستی.
اگر لغزشی برات پیش اومد هرگز دلسرد و ناامید نشو، فوری توبه کن و برو غسل کن و ترکت رو با قدرت ادامه بده. ترک قبلیت هم سرجاش هست. و در صورت ادامه دادن، قطعا تاثیرش رو در ترک همیشگیت خواهد گذاشت و سرانجامش حتما میشه ترک کامل خودارضایی ان شاءالله.
باید از عوامل تحریک کننده مثل اینستاگرام و ... پرهیز کنید.
شما نکته 85 از صفحه 146 رو حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146
احساس گناه افراطی به هیچ وجه مطلوب خدا و دین نیست. این احساس های فزاینده و افراطیِ احساس گناه رو شیطان به ذهنتون میاره و از وسوسه های شیطان محسوب میشه و باعث اضطرابتون میشه که از اهداف شیطان هست. شما حتما حتما همین الان صفحه 33 وبلاگ رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33

با سلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان گلم و مدیر عزیز که این مطالب خوبو واسه ما زحمت کشیدن گذاشتن . دوستان گلم من الان خودم 16 سالمه میتونم بهتون یه چیزی که واقعا بهم ثابت شده رو بگم دوستان تنها چیزی که جلوی این کار گند رو بگیره اینکه نماز بخونید اصلا کاری ندارم داداش یا ابجی گلم اهل تسننی یا اهل تشیع من خودم اهل تسنن هستم اصلا نمیگم که شمارو به کاری مجبور کنم اما خداشاهده جواب میده امتحان کن دومش تنها چیزی که عامل این‌کار نکبته تنهایی و بیکاری و البته این موبایل و فیلم های پورن به نظر من تمام چیزایی که شمارو سمت فیلم‌های پورن میبره رو پاک کنید مثل : روبیکا ، اینستا ،تلگرام و .... و رفقا پیشنهاد میکنم حتی اگه موبایلتون مورد نیاز نی اصلا یه مدت (7.8) ماه یه گوشی ساده دستتون بگیرید موبایلتونم بزارید کنار واقعا جواب میده وقتی شما نتونید وقتی وسوسه شدید به اون فیلما برسید مطمئن باشید این کارو هم نمیکنید و درضمن رفقا پیشنهاد میکنم یه ورقه بردارید همون تاریخ ترکتونو بنویسید و هر روز یاد اوری کنید مثلا بگید امروز این کارو نکردم تا الان 10 روزه پاکم و ... این کار بهتون امید میده رفقا . سعی کنید ورزش کنید و انرژیتونو از طریق ورزش تخلیه کنید چون هم کار مفدیه هم ضرر نداره ببخشید زیاد حرف زدم مختونم خوردم و درضمن رفقا اونایی که میگن مثلا ما این کارو نکنیم مجبور میشیم به ناموس مردم چشم داشته باشید رفقای گلم شما یه مدت این کارو نکنید شب که خابید خود به خود اون مقداری که اضافس میاد بیرون و البته اصلا هم ضرر نداره پس رفقا هیچ بهانه ای نیست برای تکرار این کار همین الان بذاریدش کنار . 

یا حق . 

خاک پای هتون سامان .

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ببخشید بعضی وقتا ک در جمع هستم حتی تحریک هم نشدم و هیچ چیز تحریک کننده ای ندیدم **** **** **** ایا اثر خودارضایی هستش ؟اگه ترکش کنم برطرف میشه؟

 

 

و بعضی وقتا خودش خود ب خود ارضا میشه اینم اگر ترک کنم برطرف میشه یا ن؟

 

 

حافضم خیلی بد شده اصلا چیزی نمیدونم حفظ کنم  ایا بعد از ترک خود ارضایی اینم برطرف میشه؟

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم.
بله اگر ترک کنید همشون حتما برطرف میشه ان شاءالله.

واقعا بنده یکسال هست که این گناه زشت رو انجام می دم.

اصلا قیافه ای برام نمونده،زشت شدم،سردرد،وزوز گوش،خستگی و بی حالی و هزار تا مرض دیگه

واقعا متاسفم

می تونم ترک کنم؟؟؟

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهید ترک کنید. همه میتونن ترک کنن. شما هم میتونید.
نکته 70 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

سلام ببخشید علی آقا من یک سوال داشتم من خودم سالها مبتلا بودم ولی الان نزدیک به ۷۷ روز هست که پاک هستم ولی نمیدونم ایا خودارضایی روی غده تیروئید تاثیر میگذره منظورم روی پرکار بودن و کم کار بودنش 

خواهشمندم تو همین صفحه فواید ترک خودارضایی جواب بدید

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. آفرین.
نمیدونم مستقیم تاثیر میذاره یا نه ولی از اونجایی که خودارضایی موجب اضطراب و استرس میشه و استرس هم ممکنه روی تعادل تیروئید تاثیر منفی بگذاره پس به نظرم میشه گفت که خودارضایی غیر مستقیم ممکنه روی تعادل تیروئید و ... تاثیر منفی بگذاره.
شما همزمان با ترکتون به پزشک متدین هم مراجعه کنید.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ***** *** ****** **** *همین امروز تصمیم گرفتم ترک کنم اشکالی به وجود نمیاد

 

پاسخ:
سلام. آفرین که این گناه و عمل پرضرر رو میخواهید ترک کنید. ترک خودارضایی سراسر خیر و برکت دنیوی و اخروی هست. موفق باشی دوست من. در پناه حق.

ببخشیدچشمام خیلی تار شده ایا بعد ازترک به نظرتون حتما قابل جبران هست یانه؟

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهید ترک کنید. در مورد ضعیفی چشم نکته 53 از صفحه 93 رو حتما بخونید:
http://istemna.blog.ir/post/p93
  • نیما آقاپور
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام خیلی ممنون از گفته های شما من ۳ ساله این وارو انجام میدم و الان میخوام ترک کنم کلا سلامت روحی ام رو از دستم گرفته ** *** ** ***** ***** ** *** **** * ***** ******* ***** ** ***** ** *** *** *** *** ***** * خیلی از کارم پشیمان هستم ولی نگران هستم شکل صورت قبلیم برنگرده و وقتی که نوشته هاتون رو خوندم گریه ام گرفت من ۳ سال انجام دادم و اولا کم انجام میدادم ولی بعد زیاد انجام دادم بنظرتون عوارضش میره *** *** *** ***** ** **** **** *** ** ***** *

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهی ترک کنی.
    بله در صورت ترک خودارضایی، عوارضش صد در صد از بین خواهد رفت ان شاءالله.
  • امیر علی
  • باسلام.من چقدر باید خودارضایی را ترک کنم تا به این نتایج یعنی شادابی و خوش اندامی برسم؟

    یه ماه

    دوماه

    ...

    من هرماه یک بار خودارضایی میکنم.الان ۱۷سالمه ولی از ۶سالگی خودارضایی میکنم و تقریبا هر روز میکردم.

    من باید چطوری ترک کنم؟تا آخر عمرم باید ترک کنم؟

    یا برای مدت های طولانی ترک کنم؟

    من هر ماه یک بار خودارضایی میکنم یعنی خیلی دفعاتمشو کم کردم ولی اصلا فوایدشو حس نکردم و هنوزم ازلحاظ جسمانی ضعیفم

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    با ترک خودارضایی زمان بهبود عوارض در شرایط مختلف فرق میکنه دوست من. ولی صد در صد خوب میشه ان شاءالله.
    برای همیشه ترک کنید. برای همیشه خودتون رو از این عمل پرضرر رها کنید.

    یک سری چیزها خیلی مهمه که حتما رعایت کنید:

    پرهیز از عوامل محرک.

    پرهیز از رویا پردازیهای جنسی. اگر هم چیزی به ذهنتون رسید سریع در نطفه خفش کنید و بهش دامن نزنید.

    ورزش مناسب و تغذیه مناسب رو هم فراموش نکنید.

    و گذشت زمان.

    صفحه 126 که در همین رابطه هست حتما بخونید:

    http://istemna.blog.ir/post/p126



    سلام. من ۲۷سالمه. نماز خونم هروز زیارت عاشورا میخونم. وای نمیدونم این عادت زشتو چیه ی وقتایی خیلی کم میاد سراغم. مثلا یکی دوبار در ماه این عادت زشتو انجام میدم.شما راه حلی میتونین بمن پیشنهاد کنید . ممنون میشم.

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهید ترک کنید.
    نکته 70 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام خوبین من 6 روز ترک کردم همراه با بدنسازی ولی کمرم بعد بدنسازی خیلی درد میگیره علتش چیع 

    جنب شدن تو خواب تاثیر منفی میزاره رو بدنسازی؟ 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که در حال ترک هستی.
    میتونید از پزشک متدین بپرسید.
    جنب شدن در خواب هیچ ضرر و عارضه ای نداره.

    خدا خیرتون بده...مطالبتون بر خلاف اکثر سایتها کاملا جدید بود...انشاالله هرچه از خدا میخواید بهتون بده...برا من دعاکنید تا در این مسیر موفق باشم

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم دوست من. خیلی ممنون. فقط لطف خداست. آفرین که میخواهی ترک کنی. موفق باشی. در پناه حق.

    ببنید خود ارضای و عواقبش در هر فرد فرق داره مثلن من گوی چشم دارم تو نداری من لاغرم تو لاغری نداری بعضی ها هم هستن ک 5 سال اصلن 10 ساله داره انجام میدن ولی آثارش نیومده و این خطر ناک تره پس ترک کنید تا ب خدا نزدیک سین وقتی ب خدا نزدیک شین نور زیبایی ب شما می تابع

    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنون. آفرین.
    مطلبی از صفحه 23 وبلاگ رو هم اینجا میذارم:

    تمام کسانی که خودارضایی میکنند، اگر ترک نکنند قطعا روزی به عوارض مختلف و بسیار زیاد آن دچار خواهند شد. بروز عوارض خودارضایی در افراد مختلف با توجه به شرایط مختلف متفاوت است. ولی قطعیست.

    یک نکته بسیار مهم هم در این زمینه وجود دارد و آن هم اینکه بسیاری از مبتلایان یا همه آنها به بسیاری از عوارض آن ممکن است مبتلا باشند در حالیکه خود از خیلی از آنها خبر ندارند و یا نمیدانند که عامل مشکلشان به طور مستقیم یا غیر مستقیم خودارضاییست. مثلا فردی که حافظه ای معمولی و متوسط دارد در حالیکه نمیداند در صورت مبتلا نبودن به خودارضایی حافظه اش خوب یا بسیار قوی میبود. یا کسی که حافظه اش خوب است ولی نمیداند در صورت مبتلا نبودن به خودارضایی حافظه اش بسیار قوی میبود و ... .

    همچنین صفحه 35 وبلاگ رو هم بخونید.

  • یه بنده خدا
  • سلام خسته نباشید

    یه سوالی داشتم من نوجوونی یه غلطی کردم چند سال دچار این بیماری کثیف شده بودم و زود انزالم بودم الام 9 ساله ترکم میخواستم بدونم زود انزالی تا الان حل شده ؟ مدت ترکم حتی در حد منیم کاری انجام نمیدادم پاک پاک

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین. بهتون تبریک میگم دوست من.
    به نظرم بله حتما حل شده.
    نکته 82 از صفحه 146 رو هم حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام پسری هستم که یک  روزه در حال ترک خود ارضایی هستم ولی با کوچکترین لمس الت تناسلی من حتی با راه رفتن تحربک میشه واقعا دست من نیست  چیکار کنم ایا این بعد از ترک از بین میره و احساس میکنم یک ثانیه حس خود ارضایی بم دست میده واقعا خسته شدم با تشکر از سایت خوبتون 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین.
    به نظرم از عوارض خودارضایی هست این مشکلتون. ترک کنید حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله.
    اگر خودارضایی رو ترک کردید و برطرف نشد (که به نظرم خیلی بعیده) به پزشک متخصص متدین میتونید مراجعه کنید.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام من از سیزده چهارده سالگی دچار شدم و الان بیستو هفت سالمه عوارض که تا دلتو بخواد یکیش اینه که تا سرم رو پایین میگیرم میخواد بترکه 

    حواس داغون. متاسفانه کسی به ما نگفت بده😶

    *** *** ***** ***** *******

    سلام

    اگه فردی حداقل ۴ سال خودارضای نکنه ایا زودانزالیش برطرف میشه؟

    پاسخ:
    سلام. بله صد در صد ان شاءالله. نکته 82 از صفحه 146 رو هم حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام آیا سیاهی دور چشم هم از عوارض خودارضایی هست؟ 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    بله از عوارض شایع خودارضایی همین هست.
    ((البته هر کسی که گودی زیر چشم داره معنیش این نیست که خودارضایی میکنه.)) این نکته بسیار مهمی که داخل پرانتز گفتم در مورد همه عوارض خودارضایی صدق میکنه.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    ****  *** ****** ***** ** *** *** ** ** ***** ****** **** **** ** *****  **** ***** ** *** *** ***** *** ******  *** *** ****** ** ****** ***** **** *** ****** ** *** *****

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    پاسخ این پیام و پیامهای دیگرتون دوست من:
    نکته 50 از صفحه 93 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p93
    این افکار رو هم شیطان به ذهنتون میاره دوست من که ناامیدتون بکنه. به این افکار بیخود و باطل اعتنا نکنید. خودارضایی رو ترک کنید و به آینده ای روشن بیندیشید. مطمئن باشید که با ترک خودارضایی، آیندتون گذشتتون رو جبران خواهد کرد. کسی که خودارضایی رو ترک کنه هم خیر دنیا رو به دست میاره و هم خیر آخرت رو. کسی که از گناه توبه کنه مثل کسی هست که اصلا گناهی نکرده. عوارضش هم با گذشت زمان برطرف خواهد شد ان شاءالله. صفحه 126 رو هم حتما بخونید. نکات 90 و 97 از صفحه 146 رو هم حتما بخونید.
    ضمنا یکی از اسماء و صفات خداوند جبّار هست. جبّار از معانیش به معنای بسیار جبران کننده و مرمّت بخش کاستی‌ها و شکستگی‌ها هست.
    اون نکته 50 رو الان بخونید.
    یا علی

    سلام علی اقا یه سوال داشتم 

    اگه نزدیک 7سال باشه که این عمل زشت و حرام انجام نشه بیماری زود انزالی به طور کامل بر طرف میشه؟

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. بله صد در صد ان شاءالله. نکته 82 از صفحه 146 رو هم حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام من در حال ترک خود ارضایی هستم بنظر شما این موضوع را با خانواده ی خود بگوییم

    پاسخ:
    سلام. آفرین.

    برای مشاوره و سوال احکام و ... میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.

    سلام بعد از ترک خود ارضایی بعد از چند وقت عوارض از بین میرود؟؟؟

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    صفحه 1 رو حتما بخونید:
    http://istemna.blog.ir/post/p1

    زمان بهبود عوارض در شرایط مختلف فرق میکنه دوست من. ولی صد در صد خوب میشه ان شاءالله.
    شما نکته 6 و 7 و 8 از صفحه 78 رو حتما بخونید:
    http://istemna.blog.ir/post/p78

    همچنین صفحه 126 رو حتما بخونید:
    http://istemna.blog.ir/post/p126
  • توبه کننده
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام. میخواستم به همه بگم ک من چندین سال (شاید نزدیک به 20سال) حدا اقل روزی (2 بار) این عمل حرام و نکبت رو انجام می‌دادم. به تمام عوارضی ک آقا علی اشاره کردن هم متاسفانه مبتلا شدم. از عوارض روحی بگم :اظطراب، استرس، افسردگی، بد شکلی بدن، منزوی و گوشه گیر شدن، زود رنجی،ضعف حافظه و... و عوارض جسمی:مشکلات گوارشی، کم خونی، ضعف بینایی، کمر درد و قوس کمر، ضعیف شدن بدن(به طوری ک واریس پا گرفتم در صورتی ک هیچ کدوم از همکارام نگرفتن)، ریزش مو، درد کشاله ران، زانو درد،و.... دچار شدم.قبل از اینکه به این نکبت دچار بشم همه از قدرت بدنیم تعجب میکردن و میگفتن چطور ممکنه بچه ای به سن تو بتونه این همه کار کنه. اصلا نمیدونستم ک اظطراب و استرس و افسردگی و ضعف بدن چی هست. الان هم توبه کردم و دارم ترک میکنم. برای همه شما عزیزان دعا میکنم که ****** ترک کنید این عمل حرام و نکبت رو. بخدا قسم همه این عوارضی ک گفتم برام پیش اومده. برام دعا کنید ک منم بتونم ترک کنم. امروز 19/8/99شروع به ترک کردم. شما را به خدا قسم برام دعا کنید که ***** ترک کنم و عوارضش از بین بره. 

    خاطره هستم عرض ادب بنده ۱۸سال دارم و الان ۸ساله که درگیر خودارضایی هستم و بارهاهم شده عدم ترک خودارضایی داشتم ولی لغزش کردم الان ۵ روز هست که اینکارو نکردم و قصد ترک کردنشو دارم خواستم بدونم اگر خودارضایی رو ترک کنیم چه چیزی جاگزینش بکنیم که بتونیم از شهوتمون جلوگیری کنیم ممنون میشم اگر راهکار بدین با تشکر ؟

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که دارید ترک میکنید.
    بخشی از یکی از نکات صفحه 146 رو براتون میذارم:
    همون خدایی که به انسان شهوت داده، راه های کنترلش رو هم داده.
    باید تا زمان ازدواج خویشتن داری کنی. خودارضایی گناه کبیره هست. و بسیار عوارض روحی و جسمی داره که اگر ترک نکنی بیشتر و بیشتر میشه و در زندگی زناشویی و جنسی آیندت با همسرت هم خدای نکرده مشکل پیش خواهد اورد.
    کسی که به هر دلیلی واقعا شرایط ازدواج رو هم نداره، حتما این فرد هم میتونه خویشتن داری کنه و شهوت رو با روشهای مختلف و مفید دیگه مهار بکنه و حتی به یک انرژی مثبت در زندگیش تبدیل بکنه.
    باید از عوامل و محیط و شرایط محرک پرهیز کنید.
    باید انرژی خودتون رو با ورزش و فعالیتهای سالم تخلیه کنید.
    نباید بیکار باشید. یعنی همیشه باید خودتون رو مشغول نگه دارید. باید برای شبانه روز خودتون برنامه داشته باشید. وقت خالی برای خودتون نذارید. اگر ناخواسته در شرایط تحریک قرار گرفتید باید سریع شرایطتون رو عوض کنید. همچنین روزه گرفتن در کنترل و مهار میل جنسی تاثیر واقعا زیادی داره.
    همچنین از تخیلات جنسی پرهیز کنید و اگر فکر تحریک کننده ای به ذهنتون رسید بهش دامن نزنید.
    در ضمن صفحه 29 رو حتما بخونید:
    http://istemna.blog.ir/post/p29

    همچنین میتونید برید به این صفحه و در قسمت مشاوره باهاشون آنلاین صحبت کنید. عضو شدنش هم یک دقیقه طول میکشه: http://javab.ir/09640/
    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مشاوره باهاشون صحبت کنید.

    راه های کنترل شهوت رو در این دو لینک حتما بخونید:
    http://www.porseman.org/q/show.aspx?id=131001

     

    https://www.porseman.com/article/%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%DA%A9%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF%D9%87/153630


    در مورد لغزش در راه ترک:
    صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33
    و نکته 85 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

    سلام ایا از عوارض استمنا  وزوز گوش هم هست یا من درآوردی هست منبع علمی داره؟ 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    طبق تجارب بچه ها و تحقیقاتی که تو این چند سال داشتم، بله یکی از عوارض خودارضایی وز وز گوش هست و بعضی ها در اثر خودارضایی به این عارضه مبتلا میشن. حالا اینکه دلیل علمیش چیه رو نمیدونم. خیلی از دلایل بعضی از عوارض خودارضایی هنوز شاید کشف نشده باشه و تا دنیا دنیاست هم شاید کشف نشه. البته اگر کشف هم بشه شاید نگن (به دلایل مختلف). هیچ حرام خدا بی دلیل نیست. به خدا اعتماد کنیم. خدا بزرگترین پزشک دنیاست. خداوند عالم به همه چیزه. چیزهایی که ما بندگان خدا از اونها بی خبریم.
    عوارض خودارضایی، هم بسیار زیاده و هم بسیار مختلف. در شرایط مختلف و در هر آدمی بروز عوارض، ممکنه متفاوت باشه.
    با ترک خودارضایی و گذشت زمان حتما برطرف خواهد شد ان شاءالله. بچه هایی که در اثر خودارضایی، این مشکلو پیدا کرده بودند و ترک کردند خودشون اعلام کردند که وز وز گوششون برطرف شده.
    صفحه 126 رو هم بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p126

    سلام. اول خواستم تشکر کنم بخاطر سایت خوبتون.واقعا بهترین سایت در این زمینس و مقاله هاش بی نظیییییییره.
    بعد سوالم این بود که بهترین راه حل برای زمانی که فکر خودارضایی به سر ادم میزنه باید چیکار کنیم؟که بیشتر توش فرو نریم و بعدش منجر به خودارضایی نشه.

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. خیلی ممنون. فقط لطف خداوند هست.
    بخشی از نکته 97 از صفحه 146 وبلاگ: هنگام هجوم افکار جنسی که معمولا در تنهایی اتفاق می افتد عدم پرورش این افکار و قطع ناگهانی به محض ورود این افکار شناخته شده از طریق ترک موقیت فعلی و تغییر موقعیت فیزیکی ، مثلا رفتن به طرف یخچال و آب خوردن ، خارج شدن از محیط تنهایی و برقراری یک مکالمه با خویشاوندان، روشن کردن تلویزیون و... باعث قطع افکار زنجیره ای جنسی خواهد شد.

    در مورد تحریک و وسوسه و کنترل افکار جنسی، حتما نکته 73 و 95 از صفحه 146 رو بخونید دوست من: http://istemna.blog.ir/post/p146

    اگه ترک کنم درایندم با شوهرم میتونم ارضا شم تو زناشویی مشکلی پیش نمیاد دیگه ؟

    پاسخ:
    سلام. آفرین که میخواهید ترک کنید.
    اگر ترک کنید هیچ مشکلی در آینده نخواهید داشت.

    سلام من متولد ۸۵ هستم و کلاس هشتم هستم و حافظ کل قرآن هستم و خیلی شرمنده ام و خجالت میکشم از خودم که یکی مثل من قدر حافظ کلی رو نمیدونه و این کار زشت و انجام میده من واقعا شرمنده خدام توروخدا کمکم کنید

    من ۱۰ ماهه شروع به این کاره زشت کردم و تقریباً از زمستان ۹۸ تا عید ۹۸ یه روز در میون این کار زشت رو انجام دادم اما بدون خروج منی یعنی هروقت حس میکردم که میخواد منی خارج شده دست نگه میداشتم و خودمو متوقف میکردم اما از عید به بعد حدود ۸ ماهه که این کارو به صورت عادی و با خروج منی انجام میدم و خیلی پشیمونم بعد هر دفعه تلاش میکنم ترک کنم اما بعد ۳ یا ۴ روز نمیتونم خودمو کنترل کنم و از دست خارج میشم جدیدا خیلی نگران آینده هستم و میترسم نتونم در آینده بچه دار بشم و یه مشکلی که هست اینه که گوشم جدیدا بعد استمناء صدا میده و سوالم اینه بعد ترک اینا از بین میره و من میتونم در آینده بچه خوشگلمو بقل کنم؟

    اگه خدا بخواد میخوام نمازم رو شروع کنم و این کار زشت رو ترک کنم. اگر راه حلی پیشنهاد میکنین ممنون میشم به ایمیلم پیام بدین که من بفهمم شما پیام دادین. با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهید ترک کنید.
    صفحه 33 وبلاگ رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33
    نکته 85 و 97 از صفحه 146 رو حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146
    صفحه 157 رو هم حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p157
    اگر ترک کنید همه مشکلاتتون حتما حل خواهد شد ان شاءالله و در آینده هم هیچ مشکلی نخواهید داشت.
    حتما از امام حسین (ع) کمک بخواهید. حتما کمکتون میکنن. از امام حسین بخواهید که از خدا بخواد کمکتون کنه. مطمئن باشید بسیار بسیار تاثیرگذار هست و بهتون در ترک کمک میکنه.
    مطالبی که لینکشو دادم حتما بخونید.

    من الان ۱۵ سالم هست از چهارده سالگی شروع به خود ارضایی کردم و اصلا نمی تونم ترک کنم و بخاطر همین گوشه گیر شدم افسرده شدم

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهی ترک کنی.
    دوست من شما نکات 77 و 85 و 97 از صفحه 146 رو حتما بخونید:

    سلام من حدود 5یا 6 ماه بود که خود ارضایی میکردم و الان 1یا 2 ماهه که دارم ترک میکنم . میخواستم بدونم با ترک خود ارضایی قدمون دوباره رشد خواهد کرد اخه خیلی جاها نوشته خود ارضایی باعث میشه زود به بلوغ برسی و یهو سریع رشد میکنی و بعد از ان دیگه رشد نمیکنی من الان 15 سال و 8 ماهمه و در اذر 98 خود ارضایی رو شروع کردم و در دی 98 به بلوغ رسیدم یعنی بلوغ دیر رس داشتم و قدم الان 174 تا 176 هست ایا میتونم بازم رشد کنم و هنوز هیچکدوم از عوامل بلوغو ندارم مثل ریش در اوردن لطفا بهم امید بدید با تشکر از شما

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    آفرین که دارید ترک میکنید.
    اگر روی قدتون تاثیر گذاشته باشه با توجه به اینکه هنوز در سن رشدید اگر خودارضایی رو ترک کنید، قدتون رشد طبیعیشو خواهد کرد ان شاءالله و جبران خواهد شد.
    ضمنا تغذیه و خواب و ورزش مناسب هم بهتون به نظرم کمک میکنه که در این زمینه با یک پزشک متدین میتونید صحبت کنید.

    اقا من از شدت خودارضایی زانو هام اب اورده و نمیدونم یه بیماره فک کنم ارتروز و روماتیسم و ... هست الان ۳ ماه ترک کردم ولی هنوزم درد میکنن درست نمیشن؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    آفرین که در حال ترک هستید. همزمان با ترکتون به نظرم به پزشک متخصص مراجعه کنید. حتما رفع خواهد شد ان شاءالله.
    موفق باشی دوست من. در پناه حق.

    سلام. من این توانایی رو دارم که مدتها خ ا نکنم طوری که تقریبا خ ا رو فراموش میکنم اما وقتی مشکلات زندگی به سمتم هجوم میاره یکدفعه این کارو انجام میدم. به نظرتون باید چکار کنم؟

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم.
    شما و همه این توانایی رو داید که برای همیشه ترکش کنید. مثل دیگرانی که برای همیشه ترک کردند. هیچ کس استنثنا نیست و همه برای همیشه میتونند خودشون رو رها کنند از این عمل پرضرر.

    اما در پاسختون: نکته 58 از صفحه 93 رو براتون میذارم:

    58- من مشکلات تو زندگی زیاد دارم و وقتی اعصابم داغونه و مضطربم این عمل حرام رو مرتکب میشم و آرامش کاذب لحظه ای ممکنه بهم دست بده، این چه ضررهایی داره؟ چه کار کنم؟

    اون آرامش از صد تا اضطراب و تشویش بدتره . بدن شما نمیتونه در خودارضایی به صورت صحیح و اونجوری که فطری و درست هست ارضا بشه و برای همین پر هست از عوارض روحی و جسمی . اون آرامش کاذبی که بعد از لحظه ارضا شدن در خودارضایی بهتون دست میده اضطرابهای بسیار زیادی رو بعدها براتون در پی خواهد داشت چون اولا گناه بزرگی هست و دوما بدنتون ناقص ارضا شده (صفحه 25 رو بخون:   http://istemna.blog.ir/post/p25)

     این عمل رو ترک کن دوست من که سراسر ضرر هست و خودت رو از شر عوارض حال و خدای نکرده آیندش رها کن . ضمن اینکه ممکنه خدای نکرده بعدا در زندگی زناشویی هم به مشکل بربخوری و از همه مهمتر آرامش (در ظاهر آرامش) کاذبی که در اثر یک گناه کبیره به وجود بیاد حاصلش چی میشه ؟

    ضمن اینکه بدنت رو با این کارت یه جورایی شرطی میکنی . یعنی اینجوری میشه که هر وقت اعصابت خورد میشه یا اضطراب میاد سراغت ، خودارضایی هم میزنه به سرت و میخواهی بری خودت رو باهاش (در ظاهر) آروم کنی . در واقع اینجوری میشه که اضطراب و بی اعصابی برای شما مساوی خودارضایی میشه و فکر میکنی که باید خودارضایی کنی تا این حالتت برطرف بشه در حالیکه در حقیقت با خودارضایی فقط اضطراب و ضعف اعصابت رو بیشتر میکنی به علاوه خیلی از عوارض روحی و جسمی و اجتماعی و معنوی دیگه . و اون آرامش کاذب فقط برای چند ثانیه، دقایق یا حداکثر ساعاتی هست، که حقیقتش رو در دراز مدت و حتی بعد از همین چند ثانیه، دقایق و حداکثر ساعات بهت نشون میده . کافیه یه کم دقت کنی خودت متوجه میشی .

    ضمن اینکه وقتی دیگه یه مدت موقع بی اعصابی و اضطرابهات این کار رو نکنی بدنت این حالت شرطیش از بین میره و به جاش قدرت نفس پیدا میکنی در مواجهه با اضطرابها و مشکلاتت . نکته بسیار مهم اینکه به مرور زمان این بی اعصابی ها و اضطرابهات دیگه خیلی خیلی کم خواهد شد چون عامل تشدید کنندش که خودارضایی باشه از بین رفته و اگر یه وقت هم بعدها این مشکلات بیان سراغت دیگه خیلی درست و منطقی با مسائل برخورد میکنی .

    با توبه و توکل به خداوند این عادت پرضرر رو بذار کنار و رضایت خداوند رو به دست بیار . و ضمن از بین رفتن عوارض خیلی چیزهای خوب دیگه رو به جاش بدست بیار .


    موفق باشید. در پناه حق.

    ترک خودارضایی سراسر فایده اس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

    نام وبلاگ: ایست استمنا

    من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

    خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

    نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
    بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
    در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

    آخرین نظرات
    پیوندها