عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

صفحه 18

دست بزرگ خدا آماده گرفتن دستهای کوچک ماست :

توکل کن به خدا و خودت رو بهش بسپار و ازش بخواه که دستت رو بگیره تا ببینی که خدا از همون اولش هم آماده گرفتن دستهای تو بود . از خدا بخواه حالا که میخواهی این کار مورد غضبش رو انجام ندی تو این راه کمکت بکنه . خودت میبینی که دیگه چقدر کارت جلو میفته و آسونتر میشه .

 

 

به نظرت قبلا سرزنده تر نبودی ؟ به نظرت قبلا خوشتیپ تر و خوشگل تر نبودی ؟ به نظرت قبلا اعتماد به نفست بیشتر نبود ؟ به نظرت قبلا روابط اجتماعی بهتری نداشتی ؟ به نظرت قبلا ذوق و خلاقیت و نشاط بیشتری نداشتی ؟ به نظرت قبلا صافتر و محکمتر راه نمیرفتی ؟ به نظرت قبلا تیز تر نبودی ؟ به نظرت قبلا حافظه قوی تری نداشتی ؟ به نظرت قبلا سالم تر نبودی و کمتر مریض نمیشدی ؟ به نظرت قبلا اعصاب قوی تری نداشتی ؟ به نظرت قبلا آرامش و روحیه بهتری نداشتی ؟

اگر جواب همه این سوالات و یا سوالاتی از این دست و یا بعضی از این سوالات و حتی یک سوال ، « بله » هست پس دیگه چرا این دست و اون دست میکنی ؟ از خدا بخواه که شرش رو از سرت کم کنه و خودت هم اراده کن ، اون چیزهایی هم که نباید بری طرفش نرو ، به خدا امکان نداره که نتونی ترکش کنی . ترک که بکنی از همون اولش خودت تغییرات خوب رو احساس میکنی و رفته رفته تمام عوارض روحی و روانیش به لطف خدا از بین میره . یعنی به نظرت این کار انقدر ارزش داره که با انجامش روح و جسم خودمون رو مریض بکنیم ؟ همین حالا که داری این متن رو میخونی از ته دل بگو خدایا، خودت کمکم کن این کار رو ترک بکنم . خودت هم از ته دل اراده کن . روزی میاد که از این توبه و بازگشتت چنان راضی هستی که اگر صد بار هم به عقب برگردی همین کار (توبه) رو میکنی . 

اگر هزاران بار هم توبت رو شکستی باز نا امید نشو و برو سمت خدا . خداوند فرموده در هیچ شرایطی از رحمت من نا امید نباشید . حدیثی داریم به این مضمون که خداوند فرموده : اگر بنده من میدونست که من چقدر منتظر توبه و بازگشتش هستم از شدت محبت و شوق به من هر آینه جان میداد و بند بند وجودش از هم جدا میشد .

 

یا علی 

 

نظرتون رو حتما بیان کنید .

 

حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 

حتما بخونید : گام به گام تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها