عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

همین الان تصمیم بگیر که خود ارضایی رو ترک کنی

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۹ ب.ظ
صفحه 19

همین الان تصمیم بگیر که ترک کنی ، همین الان :

 

همین الان که داری این پست من رو میخونی چه اتفاقی میفته که با خودت عهد ببندی و دیگه نکنی این کار رو ؟ چه کاری هست که اولویت داره به این تصمیم که یک لحظه فقط زمان میبره ؟ شاید کمتر از 1 ثانیه میتونه این تصمیم شکل بگیره . وقتی تونستی تصمیم بگیری بدون که توفیق الهی بوده . وقتی تونستی تصمیم بگیری یعنی اینکه خدا اومده دستت رو بگیره . وقتی تونستی یه تصمیم با توکل به خدا و از ته دل بگیری یعنی اینکه نیمی از راه و یا بیشتر رو رفتی . تصمیم بگیر که دائم این کار رو ترک کنی . به خدا اگر واقعا بخوای خلاص بشی ازش و از خدا هم کمک بخواهی مگه میشه خدا دستت رو نگیره در ابتدا و میانه و پایان راه ؟ همین که الان تونستی تصمیم بگیری و اراده کنی که ترک کنی کار خداست . یعنی اینکه خدا دوستت داره . حالا خدا میاد تو دلت میندازه که ترکش کنی ، بعد ، به نظرت میشه وسط راه ولت کنه ؟ تو وقتی موقع گرفتن تصمیمت برای ترک ازش بخوای ، مگر میشه خدا گوش نکنه به حرفت و دستت رو نگیره ؟ خدا خودش گفته دستت رو میگیرم . فقط یه کلمه از ته دل از خدا بخواه .

 

 

حالا شاید بعضیهاتون بگید ما قبلا صدها بار تصمیم بر ترک گرفتیم ولی بازم رفتیم سراغش . در جوابشون باید عرض کنم که اولا صد بار اگر توبه شکستی بازم برو طرف خدا و ازش بخواه . دوما تصمیمی بگیر که دائمی ترک کنی و از شرش به کل خلاص شی . نه تصمیمی که خودت هم دو دل هستی که انجامش بدی یا نه . سوما اصلا فکر نکن که چند بار این کار رو انجام دادی و چه مدت ، گذشته گذشته و خدا هم مثل من و شما نیست که گیر بده که چند بار و چند سال انجام دادی . خدا خودش گفته کسی که توبه کنه تمام گناهان قبلیش رو پاک میکنم . خدا که زیر عهدش نمیزنه . حرف خدا یکی هست . حالا به نظرت همین الان اگر تصمیم جدی برای ترک گرفتی و از خدا بخواهی که کمکت بکنه و از امام حسین و حضرت ابوالفضل و بقیه ائمه کمک بخواهی و خودت هم مراعات بکنی و سمت چیزهای تحریک کننده نری و فکر و ذهنت هم به چیزهای دیگه پرت کنی و اگر هم فکرش اومد سراغت به هر نحوی ازش بیرون بیای آیا اصلا ممکن هست که خدا کمکت نکنه و پاک نشی ؟ 

از این فکرهای نا امید کننده که من خوب نمیشم و چند سال میکشه خوب بشم و دیگه مثل اولم شاید نشم و حالا دیگه خدا منو نمیبخشه و خدا من رو دوست نداره و هم سن و سالام همه از من جلو زدن و اگر خوب نشم و چند سال از عمرم به هدر رفت و از این دست فکرها اصلا نکن که همه این فکرها کار همون شیطان و نفس عمارمون هست که باعث شدند ما این کار نکبت رو انجام بدیم . گذشته گذشه . همین الان و آیندت رو دریاب . این فکرها چیزی جز ضرر به همراه ندارند . حداقل ضررش هم اینه که ناراحتت میکنند . الان هم که تصمیم گرفتی برای ترک ، شیطان داره دست و پا میزنه که به هر نحوی دوباره برت گردونه به همون کار . یا اصلا میخواد نا امیدت بکنه که از خیلی چیزهایی که میخوای بهش برسی نرسی . اگر یه وقت این افکار هم اومد سراغت سریع از ذهنت بیرونشون کن به هر نحوی یا تغییر حالتی و حواست رو به چیز دیگه ای متمرکز کن .

تو همین الان تصمیم بگیر . همین الان . از خدا بخواه کمکت کنه تو این مسیر . بعضی عوارضش از همون ابتدا و بعد از چند روز خوب میشن و بعضی عوارضش هم بعد از مدتی کاملا خوب میشند . اما یادت نره که خوب شدنت و سرحال شدنت و مثل سابق شدن و شاید بهتر هم شدنت حتمی هست . میتونید از اونایی که سالها و سالها این کار رو انجام میدادند و الان کاملا خوب شدند بپرسی . یکیش خود من . اما یادت نره که هر چه زودتر تصمیم بگیری و ترک کنی بهتر هست . این هم یک چیز واضحی هست . همیشه فرصت برای توبه و ترک نیست  . ضمن اینکه قرار نیست به خودت ظلم بکنی و هی عقبش بندازی . به خودت و عمرت ظلم نکن و همین الان با توکل به خدا تصمیم بگیر که ترک دائمی بکنی و خودت رو از این کار مورد غضب خدا رها کن .

 

 

 

یا علی

 

نظرتون رو حتما بیان کنید .

 


حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 

حتما بخونید : ارتباط خود ارضایی با ضعف جنسی و انزال زودرس و پیری زود رس (صفحه 9)

 

 

 

نظرات (۱)

  • علی ع معیار تشخیص حق از باطل است.....
  • سلام خداوند علی آقا به شما و پدر و مادرت شفاعت امام حسین ع را انشاالله نصیب بفرماید و انشالله که در زندگی دنیوی هرگز دچار فقر و سختی نشی و در زندگی اخروی بهشت و خوشنودی خدا نصیب شما و پدر ومادرت.....یاری خداوند تا ابد بهره تو باشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

    نام وبلاگ: ایست استمنا

    من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

    خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

    نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
    بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
    در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

    آخرین نظرات
    پیوندها