عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

فقط یک لحظه غفلت برای تکرار خود ارضایی کافیست

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

صفحه 26

فقط یک لحظه غفلت کافیست . اون لحظه رو در نطفه خفه کن :

 

وقتی خود ارضایی رو میخواهی ترک کنی و در حال ترک هستی، شیطان و نفس اماره به هر طریقی میخواد دوباره برت گردونه به همون جای سابق . حالا به راههای مختلف . برای مثال وسوسه میشی که فقط یک لحظه عکس تحریک کننده ای رو گذرا نگاه کنی و بدون مکث . این همون وسوسه شیطان هست که با این کار میخواد یواش یواش ببرتت به اون سمت و سو .

کافیه گذشته و یا همین چند ساعت قبلت رو یه مرور بکنی . اونوقت میبینی که اکثر و یا تمام خود ارضایی هات اولش با یه وسوسه در ظاهر کوچک شروع شده، مخصوصا زمانی که میخواهی ترک کنی و در حال ترک هستی .

فقط لحظه ای غفلت کافیه تا دوباره برگردی به انجام اون کار . و یا اسباب تحریکت بشه و باعث بشه خیلی دیرتر خوب بشی .

نکته ای که خیلی مهم هست و قبلا هم گفتم اینه که برای اینکه واقعا بتونی این کار رو ترک کنی و مثل سابق سرحال و کاملا خوب بشی، باید و باید و باید فاصله بگیری با هر چیز تحریک کننده ای . اصلا نباید طرفشون بری . امکان اینکه هم بخواهی ترک کنی و هم بخواهی به چیزها و افکار تحریک کننده بپردازی نیست . امکان نداره بخوای از اون ور مثلا فیلم مبتذل ببینی و از اونور بخوایی ترک هم بکنی . پس هیچ وقت و هیچ وقت و هیچ وقت این جمله رو یادت نره که امکان نداره هم بخواهی ترک کنی و کاملا خوب بشی و هم اینکه به مواردی که باعث تحریکت میشن بپردازی . این نکته خیلی خیلی مهمی هست . بعضی ها این کار رو ترک میکنند ولی به خاطر اینکه باز هم به هر صورتی باعث تحریک خودشون میشن اثرات ترکشون رو از بین میبرند و یا کم میکنند و همین شاید باعث بشه که اصلا اونجوری که باید، خوب نشند .

مطمئنا تحریک بعد از ترک براتون پیش اومده . اونهایی که غفلت کردند دوباره این کار رو انجام دادند و اونهایی که غفلت نکردند و حواسشون جمع بود و فاصله گرفتند ازش و دوباره فریب وسوسه ها نشدند این کار رو تکرار نکردند .  دقت کنید که فقط لحظه ای غفلت کافیه برای بازگشت به اون کار . تو اینجور مواقع سریع خودت رو و ذهنت رو به چیز دیگری مشغول کن . از تنهایی فرار کن . برو در جمع و به هر نحوی که شده تنها نباش . اگر خونه تنهایی سریع برو بیرون . هر کار . هر کاری بکن که تو اینجور مواقع تنها نباشی . و حتی اگر میتونی سعی کن در زمان ترکت اصلا تنها نباشی چه برسه به اون زمانی که وسوسه بیاد سراغت (که ممکنه اصلا هم نیاد سراغت) .

بعضی وقتها شخص با تمام وجودش وسوسه میشه . تو اینجور مواقع سریع حالتت رو عوض کن . خودت میبینی وسوسه ای که به آنی سنگین شد به آنی هم از بین خواهد رفت . یعنی با این تغییر حالت جسمی و ذهنیت این وسوسه رو که مثل آتشی بود به آنی خاموش کردی و در نطفه خفش کردی . پس یادت نره هر وسوسه ای رو با کارهایی که گفته شد در نطفه خفه کن . خودت وقتی این حالتت از بین میره احساس رضایت زیاد میکنی و راضی و خوشحال هستی که اون کار رو انجام ندادی .

به احتمال قریب به یقین همه یا اکثر بچه ها این جریان رو تجربه کردند . یعنی با وسوسه بعد از ترک مواجه شدند . همچنین در این جور مواقع سریع حواس خودتون رو به چیز دیگری پرت کنید . حالت خودتون رو عوض کنید . از حذف و فرمت و دلیت و شکستن سی دی و دی وی دی به هیچ وجه دریغ نکنید . به خدا قسم این کارها برای رسیدن به اون چیزی که باید باشی پشیزی نمی ارزه . از بوک مارکت پاک کن هر چیزی که یادآور گذشته و باعث تحریکت میشه . همین حالا حذف کن . مگر اینا به ما چی دادند تا حالا ؟ آیا راضی هستی که بپردازی به این آشغالها و محروم بمونی از همه زیباییهای زندگی ؟ واقعا ارزشش رو داره ؟ شکستن یک سی دی چه چیزی رو از ما میگیره ؟ چه حسنی داره نگه داشتن این اطلاعات و دی وی دی ها و فیلمها و مکالمات مبتذل و عکسها و امثالهم ؟ چرا همین الان از بینشون نمیبری ؟ به خدا این وسوسه شیطان و نفس اماره هست که نمیذاری از بینشون ببری . به هر نحوی میخوان کاری کنن که از بین بردنها رو عقب بیندازی و یا اصلا نکنی این کار رو . میدونی چرا، به خاطر همون قضیه یواش یواش فریب دادن هست که گفتم . یعنی اولش با یه جرقه خیلی خیلی کوچیک شروع میشه .

شیطان میدونه که وقتی تو ترک میکنی نمیتونه یه بارکی بهت بگه برو فلان فیلم سکسی رو ببین . میاد با یه تصویر تو ذهنت یواش یواش وادارت میکنه به این کار . مثلا یه عکس تو ذهنت مجسم میکنه و بعد وسوست میکنه بهش فکر کنی . تو هم اگر لحظه ای غفلت کنی میبینی تا کجا پیش رفتی . تویی که فکر نمیکردی دوباره بری سراغش ببین چطوری و به چه نحوی و با چه استارتی دوباره خود ارضایی کردی و یا تا مرز خود ارضایی پیش رفتی .

هر چند که بدیهی هست انجام ندادن خود ارضایی بهتر است از انجام دادنش ولی رسیدن به مرز خود ارضایی هم ضرر داره، چون همون باعث میشه تو دوباره بری سراغش و یا شاید باعث بشه که خیلی دیرتر خوب بشی و یا  حتی باعث بشه خوب نشی . یعنی رسیدن به مرز خود ارضایی کارت رو سخت میکنه . چرا همون اول به هر طریقی فکرش رو از سرت بیرون نمیکنی ؟ خودت احتمالا تجربه کردی که با یک فکر کوچک دوباره مجبور شدی این کار مورد غضب خدا رو دوباره انجامش بدی .

در صورتیکه خیلی راحت تر هستی اگر در همون نطفه خفش کنی . بعد از مدتی که اصلا اون افکار دیگه خیلی دیر به دیر میان سراغت (که البته اگر بیان) . بعد از مدتی که اصلا نمیان سراغت و اگر هم به ندرت اومدند سراغت بهتر از یه آدم معمولی میتونی از پسش بر بیای . به خدا وقتی تونستی جلوی نفست بایستی شمشیری در دستان توست که برنده تر از هر شمشیر دیگه ای هست . کوه آهن رو میخواهی آب کنی . احساس میکنی میخوای و میتونی یه کوه رو جا به جا کنی . برای اینکه به این دوران برسی فقط سه تا چیز میخواد . اول اینکه واقعا بخواه که ترک کنی . دوم اینکه از ته دل از خدا کمک بخواه . سوم هم فاصله بگیر از هر چیز تحریک کننده ای . معجزه نماز رو هم فراموش نکن . از اهل بیت علیهم السلام هم کمک بخواه چون کمکت میکنند . همین حالا شروع کن و اگر خدای نکرده دوباره رفتی سراغش باز هم شروع کن . صد بار هم که شکست خوردی باز نا امید نشو . ضمن اینکه چرا اینبار شکست بخوری ؟ بگو یا علی و شروع کن.

 

یا علی

 

بدون نظر اینجا رو ترک نکنید .

 


حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 

حتما بخونید : عوارض جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی خود ارضایی (صفحه 13)

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها