عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

شروعی برای پایان خود ارضایی

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ب.ظ

صفحه 72

شروعی برای پایان خود ارضایی :

 

سلام و درود به همه شما...

تو این مطلب میخواستم یک ذره بیشتر از همیشه با هم رک حرف بزنیم...

هر بار که خودارضایی کردی به این معنیه که خواستی و انجامش دادی، کی تو رو مجبور به خودارضایی کرد؟ هیچ کس، خودت خواستی که خودارضایی کنی و کردی...

میگی شیطان وسوسه کرد؟ منم بهت میگم شیطان هیچ وقت کاره ای نبوده و نیست...

شیطان تو رو به دزدی هم وسوسه میکنه، پس چرا دزدی نمیکنی؟ چون خودت نمیخوای...

چرا نخواستی که خودارضایی رو از زندگیت بندازی بیرون؟ شاید چون هنوز شیرینیش تو دلت هست، چون هنوز نفهمیدی کی هستی، هنوز خودتو نشناختی. با چشمای خودت داری میبینی که هر روز زودتر از روز گذشته میگذره، انگار دنیا رو گذاشتن رو دور تند.

کی میخوای به فکر بیفتی؟ شاید الان کسی از تو انتظاری نداشته باشه ولی مطمئن باش چند سال دیگه تو باید بتونی یه خونواده رو اداره کنی به نظرت با این وضع میشه؟؟؟ میخوای انقدر خودارضایی کنی که دیگه هیچی ازت باقی نمونه؟ تا کجا میخوای ادامش بدی؟؟ تا حالا فکر کردی این فیلم های ... که دانلود میکنی یا میخری یا شاید هم به این و اون رو میندازی که  برات جور کنن تو رو به کجا میرسونه؟ من بهت میگم، تنها تو رو به پوچی محض میرسونه، و تنها هدف سازنده های این فیلم ها هم همینه.

وقتی جوونهای یک کشوری به پوچی برسن دیگه پای هیچ چیز نمیمونن.

نه پای خداشون،نه دینشون (حالا هر دینی که دارن) نه پای خونواده، نه احساس مسئولیتی نه کاری نه کاسبی نه درسی، نه هیچ چیز دیگه ای...

آخه چه بدی از خدا دیدی که انقدر باهاش بد تا میکنی، از چی برات کم گذاشته؟؟

هر روز به یه دلیلی خودارضایی میکنی، یه روز میگی این آخرین باره، یه روز میگی تو یه وبلاگ دیدم گفته که اگر مدتی یه بار خودارضایی کنی خیلی خوبه، یه بار به دلیله اینکه خیلی روشنفکری این کارو میکنی و روز بعد با اینکه میدونی نباید این کارو بکنی میگی من نمیتونم ترکش کنم که دلیلی باشه برای انجام دوباره این کار، روز بعد هم به خاطر مشکلی که برات بوجود اومده به بهانه آرامش پیدا کردن این کارو میکنی، حالا هر بار به یه دلیلی به هر حال این کارو میکنی با وجود اینکه خودت همه چیو میدونی، راحت بگم سر خودت شیره میمالی.

بس کن دیگه، تو رو خدا بس کن دیگه، تو رو خدا نمازت رو قطع نکن، تو رو خدا خودارضایی نکن، تورو خدا اون فیلتر شکن لعنتی رو پاک کن، تورو خدا پدر و مادرت رو که انقدر روت حساب میکنن و ناامیدشون نکن، آخه تو از کجا میدونی تا کی زنده ای؟؟ اگر لحظه مرگت موقعی بود که توبه نکرده باشی، چی میخوای جواب خدا رو بدی؟ کاری به عذاب جهنم و اینا ندارم، فرض کن ایستادی در محضر خدا، خدا بهت میگه مگه من چه بدی به تو کردم که این همه با من بد کردی، جوابت به این سوال چیه؟؟

بیا همین حالا توبه کن ولی این بار از اون جنس توبه هایی که دیگه نخوای برگردی، به خدا زندگیت زیرو رو میشه.

و موقع توبت بگو خدا به حق تمام خوبی ها گناهان منو ببخش. خدایا اصلا "شتر دیدی ندیدی".

ان شاءالله که همتون ترک کنید...

 

 

نظر خودتون رو بیان کنید .

 

حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

حتما بخونید : بارها در راه ترک خود ارضایی شکست خوردم، چه کنم؟ (صفحه 43)

حتما بخونید : 13 نکته بسیار بسیار مهم درباره ترک خودارضایی (صفحه 33)

 

 

 

  • ۹۴/۰۴/۱۴
  • علی علی

ترک خودارضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها