عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

صفحه 20

حتما بخونید :

یک راهِ کمکیِ ساده ولی فوق العاده قوی برای ترک خود ارضایی + وقتی توبه کردید فک کنید هیچ اتفاقی نیفتاده و اصلا تا حالا همچین کاری نکردید :

وقتی توبه کردید از این گناه دیگه فکر کنید هیچ اتفاقی نیفتاده واصلا تا حالا همچین کاری نکردید . این باعث میشه کم کم این کارو فراموش کنید . کار دیگه ام اینه که وقتی از این کار توبه کردید توی تقویم دیواری علامت بزنید بعد اون پایان هر روز ک این کارو انجام ندادید یه ستاره به خودتون بدید . اینجوری با دیدن اون ستاره ها تشویق میشید که امتیاز بیشتری کسب کنید . این بر اساس یه تحقیق علمی هست ، چون با دیدن امتیازتون مشتاق میشید و ضمیر ناخودآگاهتون به گرفتن امتیاز شما رو سوق میده . چون در اکثر موارد خود ارضایی مشکل عادت به این عمل است نه ارضای جنسی .
پس سعی کنید که نتیجه ترک این عمل رو به صورت عینی دربیارید تا ذهنتون تشویق بشه . یادمون باشه هیج وقت برای شروع دیر نیست حتی شمایی که 20 ساله (یا بیشتر) گرفتار شدی .
به قول دکتر شریعتی طول زندگی مهم نیست عرض زندگی مهمه .

 

توکل به خدا رو فراموش نکن که قدم اول هست و خیلی خیلی کارت جلو میفته . نماز هم بخون که خیلی تاثیر داره . از ائمه هم حتما کمک بگیر که مطمئنا کمکت میکنند . خدا رو قسم بده به کسایی که دوسشون داره و عزیز هستند برای خدا . منظورم حضرت علی (ع) ، امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل (ع) و بقیه اهل بیت پیامبر هستند . اگر به این مسائل هم اعتقاد نداری باز هم کمک بخواه ازشون . انقدر این خانواده بزرگوار هستند که دستت رو بگیرند . امتحانش ضرر نداره .

به خدا یه تصمیم از ته دل ، فقط یک لحظه زمان میبره . شاید کمتر از 1 ثانیه . چرا همین الان این کار رو نکنی ؟ توکل کن به خدا و شروع کن .

 

یا علی

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید .

 


حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 

حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

 

 

 

  • ۹۴/۰۴/۰۹
  • علی علی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها