عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

دوستی با جنس مخالف

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۴۴ ب.ظ

صفحه 149

دوستی با جنس مخالف

 

 

نکته ای که الان عرض میکنم به نظرم اکثرا میدونید ولی ظاهرا بعضی عزیزان هنوز بی خبرند و یا اینکه خودشون میخوان بی خبر باشند:

دوستی با جنس مخالف (چه مجازی و چه حقیقی) حرام هست. و ضررهای بسیار زیادی داره (که چند تاش در ادامه مطلب ذکر میشه). همچنین یک عامل تحریک کننده محسوب میشه و ترک خودارضایی بدون پرهیز از عوامل تحریک کننده هرگز امکان پذیر نیست.

حالا خودت انتخاب کن. زندگی و عمر و سلامتیِ روان و جسمت و از همه مهمتر معنویت و سرنوشتت ارزشش بالاتره یا این بدبختیها؟ خودت رو نجات بده.

 

بعضی از مضرات دوستی با جنس مخالف:

 

عدم رضایت خداوند
اولین ضرر دوستی با جنس مخالف یا در واقع دوستی با نامحرم این است که انسان دچار گناه می شود و هر چقدر این ارتباط بیشتر و عمیقتر گردد انسان را بیشتر به گناه و فساد آلوده خواهد کرد. و می تواند مضرات بسیار جبران ناپذیری در معنویات انسان داشته باشد. و باید بدانید که خداوند از این گونه روابط ناراضی است. و شیطان همیشه سعی دارد تا این رابطه دوستی با جنس مخالف را عمیق تر نماید. و این گناه را عادی جلوه دهد.

عادی شدن روابط
اگر شما به دوستی با جنس مخالف یعنی دوستی با دوست دختر و دوست پسر خود ادامه دهید در آینده این روابط برای شما عادی خواهد شد و حیا در وجود شما کاهش پیدا می کند که این موضوع باعث می شود در زندگی مشترک با همسر خود دچار مشکل شوید. چرا که انسان باید به همسر خود متعهد باشد و در اکثر موارد همسرها به خصوص خانم ها دوست ندارند که همسرشان در برخورد با خانم های دیگر راحت باشد.

عادت کردن و تنوع طلب شدن
رابطه دوستی با جنس مخالف موجب می شود که شما به این وضعیت عادت کنید به طوری که همیشه باید یک نفر در کنار شما باشد. بسیار دیده شده که چنین افرادی اگر حتی یک هفته با همسر خود دعوا کنند به سراغ فرد دیگری می روند. این قبیل روابط زندگی مشترک شما را نیز تحت تأثیر قرار می دهد چرا که ممکن است همسر خود را با دوست دخترها و یا دوست پسرهای خود مقایسه کنید و زندگی شما را متزلزل کند. و همچنین شما در هنگام انتخاب همسر دچار مشکل خواهید شد. چرا که با دخترها و پسرهای مختلفی در گذشته رابطه داشته اید و انتخاب برای شما بسیار سخت خواهد شد.

ضررهای مادی
معمولا پسرها برای دوست دخترهای خود پول خرج می کنند و برای آنها هدایایی خریداری می نمایند و این اعمال نیز توسط دختر ها انجام می شود و برای خرید هدیه و یا صحبت کردن با تلفن، پیامک، رستوران و … باید پول خرج کرد. و در واقع این خرج کردن ها برابر است با دور ریختن پول چرا که شما برای کسی پول خرج می کنید که می دانید به زودی و یا در آینده شما را تنها خواهد گذاشت. و سرمایه خود و پدر مادرتان را برای کسی تلف می کنید که همسر آینده شما نیست. چقدر خوب است که این سرمایه پس انداز شود و در آینده برای همسرتان خرج شود.

اضطراب و استرس
در کشور ایران به علت وجود جو مذهبی و وجود خانواده های سنتی دخترها و پسرهایی که با جنس مخالف رابطه دارند در اکثر مواقع دچار اضطراب و استرس هستند که مبادا خانواده آنها از این موضوع مطلع شوند و یا آبروی آنها به خطر بیفتد. که خود این اضطراب در تمام ابعاد زندگی آنها تأثیر گذار خواهد بود.

عشق های پوشالی
جوانان پس از گذشت زمان کوتاهی از گرفتن دوست دختر و یا دوست پسر دچار عشق های پوشالی می شوند و فقط از روی ظاهر قضاوت می کنند. و بدون آنکه از خانواده یکدیگر آشنایی داشته باشند با هم قرار ازدواج می گذارند که معمولا با مخالفت خانوده ها مواجه شده و یا پس از ازدواج دچار طلاق می شوند. و همچنین هستند کسانی که پس از مخالفت خانواده ها دست به خودکشی نیز می زنند.

تلف شدن احساسات
جوانان با دوست شدن با جنس مخالف تمام عشق و احساسات خود را خرج طرف مقابل می کنند. به خصوص که این رابطه اولین رابطه آنها باشد. و پس از آنکه از او جدا شدند دیگر نمی توانند شخص دیگری را مانند او دوست داشته باشند و به او عشق بورزند.

گرفتاری در دام شیادان
دختر و پسرهای شیاد زیادی وجود دارند که فقط قصد سودجویی از جنس مخالف خود را دارند حال این سودجویی می تواند سو استفاده جنسی و یا مالی و یا هر چیز دیگری باشد.

نتیجه:
جوانان وقت و هزینه و احساسات خود را صرف کاری نکنند که نه تنها سودی برای آنها ندارد بلکه ضررهای بسیار و گناه نیز در بر دارد، و عاقلانه به سراغ ازدواج بروند و به خدا توکل کنند. خانواده های محترم نیز سعی کنند تا جوانان را طوری تربیت کنند که برای ازدواج در سنین اول جوانی آماده باشند و زود به فکر ازدواج آنها باشند و همسر خوبی برایشان انتخاب کنند تا سعادتمند و خوشبخت شوند.

 

منبع: مجله اینترنتی عجیب غریب (با اندکی دخل و تصرف)

 

دو آیه از قرآن کریم درباره نهی از دوستی با جنس مخالف. توصیه ای که هم به پسران شده و هم به دختران:

 

« ... وَ لا مُتَّخِذاتِ أَخْدانٍ » [سوره نساء - آیه 25]؛ ترجمه: «[زنان] دوست ‏گیران پنهانى نباشند».


« ... وَ لا مُتَّخِذِی أَخْدانٍ » [سوره مائده - آیه 5]؛ ترجمه: «[مردان] زنان را در پنهانى دوست خود نگیرند».

 

فقط راه راست و شرعی هست که باعث آرامش دنیوی و سعادت اخروی میشه. همون راهی که خدا میگه. یعنی ازدواج و اگر امکانش نبود خویشتن داری و عفت ورزیدن. راه های دیگه همه گناه و پر از ضرر و محکوم به شکست هستند.

ابتدای آیه 33 سوره نور:

وَلْیَسْتَعْفِفِ الَّذِینَ لَا یَجِدُونَ نِکَاحًا حَتَّى یُغْنِیَهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ ... ﴿نور/۳۳﴾

ترجمه: و آنها که وسیله ازدواج ندارند باید عفت پیشه کنند تا خداوند آنان را به فضلش بی نیاز سازد ...

 

یا علی

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما بخونید : درباره زنا (صفحه 147)

حتما بخونید : گوشی و اینترنت (صفحه 148)

 

 

 

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیچ کدوم از حرفاتون قانع کننده نبود شما فقط صورت مسئله رو طرح میکنید درحالی که هیچ راه حلی نمیدین و نمیتونین بدین شما میتونین به کسی بگین غذا نخور؟ شهوت هم نیاز انسانه اره الان میگین ما راه کار میدیم از راهش *** *** ****** ** **** *** **** *** ****** **** ** ***** ** ** *** *** **** **** ** **** **** * **** **** ** *** ****** **** **** ** **** *** ** ** ***** *** **** ** ****** ****** ***** ** ****** ****** ****** **** ** ***** ******* ** **** *** * ** ***** ***** ** ***** ** *** ****** *** ****** *** ***** ** ****** **** ****** *** ****** **** **** ***** **** **** ***** **** ** **** *** ****** ******

پاسخ:
سلام. دوست من نیاز جنسی با نیازهای دیگه مثل خوردن و خوابیدن و ... خیلی فرق داره. کسی چند روز غذا نخوره یا نخوابه و... حتی میمیره. ولی آیا شنیدید کسی در دنیا به خاطر برطرف نشدن نیاز جنسی بمیره یا اتفاقی براش افتاده باشه؟ دوست من شما حتما صفحه 29 وبلاگ رو بخونید که به این سوالاتون پاسخ داده شده: http://istemna.blog.ir/post/p29

نکته 77 از صفحه 146 رو هم بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها