عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

نقش منی در بدن و تاثیر خود ارضایی و استمنا بر آن

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

صفحه 40

نقش منی در بدن و تاثیر خود ارضایی بر آن :

 

1) نیرو بخشیدن به اعصاب مغز (رشته های عصبی)
2)نیرو بخشیدن به اعصاب چشم (=بینایی)
3) نیرو بخشیدن به اعصاب گوش (=شنوایی)
4)نیرو بخشیدن به مهره های کمر
5)نیرو بخشیدن به استخوان ها
6)نیرو بخشیدن به دستگاه تنفسی


khodsuzii.blogfa.com

مقداری از منی جذب خون انسان می شود و در ساختن سلولهای مغزی و استخوانی و دیگر لوازم بدن انسان کمک بسیار خوبی می کند. اکنون اگر کسی در اثر جلق زدن زیاد در دوران نوجوانی و جوانی مقدار زیادی از منی خود را هدر دهد، نتیجه ی آن این می شود که مغز و اعصاب- بویژه اعصاب چشم و شنوایی انسان- از آن مقدار منی که در نیرو بخشیدن به مغز و اعصاب لازم است بی بهره و محروم می مانند وانسان را از نظر قوای مغزی و عصبی ناتوان می سازند. در نتیجه چنین فردی از نظر ضریب هوشی و کنترل اعصاب و بینایی چشم و محکمی مهره های کمر دچار ناتوانی و ضعف می شود.از سوی دیگر مقداری از منی صرف رشد خود بیضه ها می شود ولی نوجوان یا جوانی که عادت به جلق زدن پیدا می کند با هدر دادن منی خود جلوی رشد طبیعی و لازم بیضه های خود را می گیرد و با این کار، باعث می شود که بیضه هایش رشد لازم را نکنند و کوچک بمانند. بیضه هایی هم که از اندازه ی لازم کوچکتر باشند روشن است که نمی توانند به اندازه کافی منی بسازند. در نتیجه جوان مبتلا به جلق زدن با بیضه های کوچک و منی ناکافی، هم به مغز و استخوان و اعصاب خود زیان میرساند و هم اگر ازدواج کند نخواهد توانست از نظر لذت جنسی همسر خود را خشنود سازد.
در صورت ترک استمنا از وقوع و گسترش چنین عوارض جسمی و روحی جلوگیری به عمل آمده و شخص سلامت روانی و جسمی خود را دوباره به دست خواهد آورد و تمام عوارض به وجود آمده در صورتیکه قابل تغییر باشند از بین خواهد رفت .

ساموئل اون ویر، فیلسوف، انسان شناس، و محقق امور جنسی و روانشناس بخش مطالعات جنسی، در کتاب خود با عنوان " آموزشهای بنیادین" در بخش "نوجوانی" اینطور نوشته است که: افرادباید توجه داشته باشند که ارتباط تنگاتنگی میان منی و مغز وجود دارد. مغز برای منی از اهمیت ویژه ای برخودار است و منی هم برای مغز مهم است. مغز برای منی انرژی ایجاد کرده و سبب انتقال آنها می شود، منی هم ذهن را تصفیه کرده و اگر در جهت درست هدایت شود، توانایی های آن را ارتقا میبخشد.
بو علی نیز در کتاب طب خود گفته: مایع منی، مایع حیات بخش زندگی انسان است، آن را هدر ندهید.

منبع : mostafa2m.blogfa / hdavodi.com
(با اندکی دخل و تصرف)


یادت نره که با ترک استمنا و خود ارضایی میتونی دوباره سرزندگی و سلامتیت رو به دست بیاری . در این دنیا هیچ چیزی به اندازه سلامتی ارزش نداره . خود ارضایی برای بدن و روح انسان بسیار بسیار ضرر داره . پس این عمل حرام و پرضرر رو با توکل به خدا و با یه اراده واقعی و با دوری از عوامل تحریک کننده بذارش کنار و دوباره متولد بشو . رهایی تو از خودارضایی مساوی هست با تولد دیگر تو . تولدی که اینبار خیلی شیرینتر از تولد اولت هست .

کاری نداشته باش که بیست سال این کار رو انجام دادی یا یه ماه ، یک میلیون بار این کار رو انجام دادی یا دو بار . موقع ترک کاملا بیخیال باش و اصلا اضطراب و احساس گناه نداشته باش . مطمئن باش که این احساسات مطلوب خدا نیست و وسوسه های شیطان هست . میدونستی این اضطرابها و احساس گناه های بیخود خودش میتونه عاملی باشه برای خود ارضایی ؟ اگر هزاران بار هم توبت رو شکستی و دوباره رفتی سراغش باز هم نا امید نشو .  اگر توبه کنی خداوند میبخشتت.
همین الان که داری این متن رو میخونی توکل کن به خدا و تصمیم بگیر که دیگه انجامش ندی . خودت بعدا ارزش سرنوشت ساز این تصمیمت رو به عینه در زندگیت متوجه خواهی شد . موفق باشی .



یا علی


نظر خودتون رو حتما بیان کنید .




حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)

 



حتما بخونید : 47 راهکار لازم و کمی برای ترک خود ارضایی (صفحه 30)


حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها