عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

 صفحه 81

 

چرا بعد از خودارضایی احساس شرم و پشیمانی به انسان دست می دهد؟

 

زن و مرد ندارد، این کلمه برای همه یک تابو شده است. معمولاً از به زبان آوردن این کلمه بخاطر محرمانه بودن و طبیعتی که دارد خودداری می‌شود. وقتی درمورد این موضوع در جمع صحبت شود، بخاطر حالت خصوصی بودنی که دارد احساس شرم به شما دست می‌دهد.

نمی‌توانیم انکار کنیم که برای همه ما همین‌طور است.

اشتهایی سیری‌ناپذیر

بدن ما طوری ساخته شده است که اشتها و تمایلات خاصی دارد - که همه آنها برای بقای ما لازم‌اند. وقتی گرسنه می‌شویم، دلمان غذا می‌خواهد. این یک میل سالم است چون برای داشتن انرژی و زنده ماندن نیاز به غذا داریم. وقتی حوصله‌مان سر می‌رود، دلمان تفریح می‌خواهد. این هم میلی سالم است زیرا باید این انرژی را برای ورزش دادن جسم و ذهنمان تنظیم کنیم. به این دلیل به رابطه‌جنسی و صمیمیت جسمی تمایل داریم که خداوند به منظور بقای نسل و همچنین لذت بردن از صمیمیت آن این نیرو را در ما قرار داده است.

این تمایلات بسیار خوب هستند و برای سلامت ما ضروری می‌باشند. اما توسط شیطان برای تخریب ما تحریف شده‌اند. باید درک کنید که زمانیکه اجازه دهید این تمایلات بر شما غالب شوند، به خدای شما تبدیل خواهند شد.

همه چیز از ذهن شما شروع می‌شود

اشتها و میل در ذهن تحریک می‌شود و البته کنترل نفس نیز دقیقاً در فکر ما تحریک می‌شود. اما فقط یکی از آنها می‌تواند در این کارزار برنده باشد.
کنترل نفس با یک انتخاب شروع می‌شود. انتخاب «نه» گفتن به همه تمایلات شیطانی و «بله» گفتن به وعده‌های الهی و زندگی که ما را به آن هدایت کرده است.

بدنتان فقط برای مدت کوتاهی ارضا خواهد شد

بله صحیح است که درست بعد از خودارضایی بدنتان احساس رضایت و آسودگی خواهد کرد اما این آرامش موقتی است. اما چرا این احساس اینقدر تهی و زودگذر است؟ زیرا لذت فقط به منظور لذت، بی‌معناست. و در عمل خودارضایی، روح شما شدیداً شرمسار عمل شماست.

وقتی روح و جسمتان با هم اختلاف داشته باشند، تحریفی در درون شما ایجاد می‌شود. شما احساسش می‌کنید و این تحریف خود را به شکل احساسات نشان می‌دهد و بعد سعی خواهد کرد وارد مغزتان شده و افکارتان را به سمت پاسخ به «چرا؟» بکشاند.

بین روح و جسم شما پیوندی وجود دارد که شما قادر به توضیح آن نیستید. این همان پیوند است که باعث می‌شود فکر کنید که دنیایی پس از مرگ وجود دارد و همین ارتباط است که باعث می‌شود تصور کنید که در پس همه سوالات زندگی و ناممکن‌های جهان، آفریدگاری وجود دارد.

این پیوند حقیقی است.

چرا این احساس شرم بعد از خودارضایی تا این حد واقعی و قابل حس کردن است؟

دلیل آن این است که این گناهی است که دقیقاً با جسم شما در ارتباط است. به همین دلیل  مستقیماً به روحتان متصل می‌شود. درست به روح و احساساتتان برمی‌گردد.

تنها سوالی که باید صادقانه از خودتان بپرسید این است که احساسش می‌کنید یا نه؟

فقط کافی است کمی به آن فکر کنید.

 

منبع : mardoman.net

 

بزرگترین پزشک دنیا، خداست . بزرگترین روانشناس دنیا خداست . بزرگترین پزشک دنیا و بزرگترین روانشناس دنیا گفته خودارضایی نکن . پس بذارش کنار . از خودش کمک بخواه و بذارش کنار . توبه کن . برای توبه پشیمانی کافی هست . توبه و توکل به خداوند رو فراموش نکن . توبه و توکل به خدا میتونه کمتر از 1 دقیقه زمان ببره . شاید یه لحظه هم کافی باشه . هزار بار هم اگر توبت رو شکستی باز ناامید نشو و برو به سمت خداوند . خداوند گفته میبخشمت . پس توبه کن . یادت نره که همیشه و همه وقت شاید فرصت توبه کردن نداشته باشی . ضمن اینکه از کجا معلوم که یک ساعت دیگه زنده باشی ؟ اگر هم لغزشی در راه ترکت داشتی به هیچ وجه دلسرد و ناامید نشو . این لغزشها در راه ترک طبیعی هست . اگر لغزشی در راه ترکت داشتی فکر کن ببین چه کارهایی باید میکردی که نکردی و چه چیزهایی باعث شد که جرقه خودارضایی مجددت بخوره دیگه اونها رو تکرار نکن . پس ترکت رو تحت هیچ شرایطی متوقف نکن . شک نکن که در این صورت برای همیشه از استمنا و استشها رها خواهی شد و خودت رو به معنای واقعی کلمه دوباره متولد خواهی کرد . به مرور زمان تمام عوارضش هم به لطف خداوند از بین خواهد رفت و مثل سابق و حتی شاید بهتر از سابق، خواهی شد . زندگی به مرو زمان برات جذاب و دوست داشتنی میشه و قدر ثانیه به ثانیش رو خواهی دونست به لطف خداوند . فقط کافیه که خودت بخواهی و خودارضایی این عمل مرود غضب خداوند رو ترک کنی .

 

 

با ترک خودارضایی خودت رو دوباره متولد خواهی کرد . تولدی بسیار شیرین (به معنای واقعی کلمه) . به مرور زمان این شیرینی رو با تمام وجود حس خواهی کرد . تولدی که ان شاءالله خیر دنیا و آخرت رو برات به همراه داره و چه چیزی از این بهتر ؟

 

یا علی

 

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید .

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

حتما بخونید : مراحل نه گانه ترک خودارضایی (صفحه 80)

 

 

 

نظرات (۱)

سلام علی آقا

خیلیییییی وبلاگ شما رو دوست دارم عالی هست شما من رو نجات دادید، لطفا جوابم رو بدید ترو  خدا!

من الان چند روزه تو ترکم ولی یه سوال دارم ، اگر آدم با دیدن تصاویر تحریک شه و منی خارج بشه (بدون دست زدن حتی) اون هم خود ارضایی هست آیا؟

پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. فقط لطف خداوند هست. آفرین.
بله اون هم اگر منی خارج بشه خودارضایی هست.
از تصاویر محرک پرهیز کنید. در ضمن صفحه 116 رو بخونید که در مورد علائم منی در مردان هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها