عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

کدوم یکی بهتره؟ کدوم رو انتخاب میکنی؟

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ

صفحه 4

کدوم یکی بهتره ؟ کدوم رو انتخاب میکنی ؟

 

 

زندگی با خود ارضایی و با این شرایطی که برات پیش اومده

 

یا

یک زندگی پرقدرت و جذاب و دوست داشتنی ؟



زندگی با اعتماد به نقس پایین و ضعف نفس

یا

زندگی با اعتماد به نفس و عزت نفسی که حتی شاید قبلا هم به اون قدرت نداشتی ؟



زندگی با دهها مریضی روحی و جسمی

یا

زندگی سالم و پر نشاط ؟



زندگی با ظاهر غیر طبیعی و پژمرده با گودی چشم و لرزش دست و کمر درد و کم حافظگی و لاغری و افسردگی

 

یا


زندگی با ظاهر زیبا و خوش تیپ و بدون عوارض خودارضایی ؟

 

انتخاب با شخص خودت هست . اگر گزینه های اول رو بهتر میدونی حرفی نیست . ادامه بده یا شروع کن . ولی اگر گزینه های دوم رو دوست داری همین حالا تصمیم بگیر با توکل به خدا ترکش کنی و رها بشی ازش . فکر نکن که چند سال داشتی این کار رو میکردی و چند بار . گذشته دیگه گذشته ، اگر الان ادامش بدی داری اشتباه میکنی . تصمیم بگیر ترک کنی بدون اینکه به گذشته فکر کنی و افسوس بخوری . اگر میخوای افسوس بخوری بذار وقتی که خوب خوب شدی . تازه اون موقع هم نباید افسوس بخوری . چون با کمک خدا تونستی و تونستی و تونستی خودت رو رها کنی و پاک بشی . اینجاست که خدا چنان شناختی بهت میده و چنان قدرتی بهت میده که حتی در خواب هم نمیدیدی . پس بدون اینکه فکر کنی که چند بار و چند روز و ماه و سال این کار رو انجام دادی تصمیم بگیر دیگه این کار پر ضرر رو انجام ندی و مطمئن باش و مطمئن باش و مطمئن باش که کاملا خوب و سرحال میشی مثل سابق و شاید هم بهتر .

ولی شمایی که داری این متن من رو میخونی اینو یادت نره : که درسته ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست ولی کی هست که دوست نداشته باشه همین حالا خوب بشه نه اینکه مثلا بخواد یک ماه دیگه خوب بشه و نه اینکه بخواد یک سال دیگه خوب بشه و نه اینکه بخواد چند سال دیگه خوب بشه . همه میخوان هر چه زودتر سالم باشند . غیر از این هست ؟ پس یه وقت به خودت نگی بذار این بار هم انجامش بدم بعد دیگه انجام نمیدم . یا مثلا بگی من که حتما بعد از ترکم بالاخره یه روز خوب میشم بذار چند وقت دیگه ترک کنم . اینها تمام وسوسه های شیطان و نفس امّاره مون هست . صداشون هم قشنگ مشخصه که برای اونهاست . کافیه یه کم توجه کنیم میفهمیم که این صدا متعلق هست به شیطان و نفس امّاره .

به عاقبت کار بیندیشیم . پس با علم به اینکه حتما اگر ترک کنی خوب میشی ولو اگر کمی هم زمان ببره ، این کار رو همین حالا بذار کنار چون این دیر کردنها و دیرشدنها کار همون شیطان و نفس امّارست . هممون هم میدونیم . وقتی هم ترک کنی از همون ابتداش به تدریج علائم خوب شدنهای جسمی و روحیت رو میبینی و اگر در بدبینانه ترین حالت تا یه مدت هنوز عوارضش خوب یا کامل خوب نشد بدون که به خدا قسم اگر صبر داشته باشی و دیگه این کار رو نکنی و خودت رو در همون نقطه شروع تحریک نکنی ، خوب و سرحال میشی حتی شاید بهتر از سابق . پس حداقل به خاطر خودت هم که شده و به خاطر اینکه وارد یک زندگی جذاب و دوست داشتنی بدون مریضیهای روحی و جسمی بشی ، این کار پر ضرر و مورد غضب خدا رو بذار کنار .

 


یا علی


نظرتون ، تجربه های خوب و تجربه های بدتون رو تو قسمت نظرات بگید تا بقیه دوستانتون و هم سن و سالاتون هم استفاده کنند .

 


حتما حتما بخونید: فواید بیشمار ترک خود ارضایی (صفحه 1)


حتما بخونید : قدم به قدم تا ترک خود ارضایی (صفحه 22)

 

 

 

نظرات (۱)

بعد از ترک قد مون رشد می کنه

 

پاسخ:
سلام. اگر ترک کنید و در سن رشد هم باشید بله حتما ان شاءالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

نام وبلاگ: ایست استمنا

من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

آخرین نظرات
پیوندها