عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

ایست استمنا
سلام خوش آمدید

3 تلنگر مهم برای ترک خودارضایی

يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ق.ظ

صفحه 156

3 تلنگر مهم برای ترک خودارضایی :

 

 

🔶🔶تلنگر (1):

بعضیها دیگه نمیدونم خودارضایی باید چه مشکلاتی سرشون بیاره تا به خودشون بیان.

داره میبینه تبدیل شده به یک مرده متحرک، باز هم خوابه. داره میبینه از هر نظر پژمرده شده باز هم خوابه. داره میبینه عمر عزیزتر از طلاش داره همینجوری به هدر میره، باز هم خوابه.

باید چه بلایی سرت بیاد تا به خودت بیایی دوست من؟ کی میخواهی بیدار بشی؟ بیشتر از هر کسی خودت ضرر میکنی.

🔔تو اطرافیانت که فوت کردند نگاه کن میانگین چقدر عمر کردند؟ معمولا آدم خیلی عمر کنه هفتاد هشتاد سال. مرگ نزدیکه، خیلی نزدیک.

ما خیلی تو این دنیا وقت و فرصت نداریم.

اصلا از کجا معلوم فردا زنده باشیم؟

👈تو چه چیزیت از بقیه ای که ترک کردند کمتره؟ به خدا هیچیت کمتر نیست. وقتی اونها ترک کردند پس تو هم میتونی ترک کنی. تو مستثنی از دیگران نیستی.👉

✅همین الان توکل کن به خدا و یا علی بگو و واقعا اراده کن و این گناه و عمل پرضرر رو ترک کن و در این راه جدی باش.

علی یارت.

 

🔶🔶تلنگر (2):

بارها گفته شده اگر میخواهی خودارضایی رو ترک کنی، باید برای همیشه فیلم و عکس مبتذل رو ترک کنی. در غیر اینصورت یقین بدون که نمیتونی خودارضایی رو ترک کنی.

👈حالا انتخاب کن. خوشبختی رو میخواهی یا بدبختی؟

👈زندگی و سرنوشت و عاقبت تو رو چند بدکار و بدکاره باید رقم بزنند؟ آیا میخواهی مثل اونها بدبخت بشی؟

توبه کن و پا روی نفست بذار و یک نه برای همیشه به این فیلمها و عکسها بگو. ارزش تو بهشته. خودتو بدبخت نکن.

🔔ترک خودارضایی و دیدن فیلم و عکس مبتذل هرگز با هم جمع نمیشه و به موفقیت و رهایی نمیرسه. هرگز.

 

🔶🔶تلنگر (3):

برادر من، خواهر من، به الانت نگاه نکن. چند سال دیگه سنت میره بالا اگر خودارضایی رو ترک نکرده باشی تازه میفهمی چه کار کردی با خودت.

🔔به عنوان مثال حتی ممکنه درست دیگه نتونی راه بری. یا مثلا ممکنه تو رابطه زناشویی مشکل پیدا کنی و میدونی اون موقع چه ضربه ای به خودت و همسرت میخوره؟ یا مثلا بیماری های مردان و بیماریهای زنان بخشی از عوارضی هست که ممکنه در آینده گریبانت رو بگیره. و ...

✅اما اگر ترک کنی هیچ مشکلی در آینده برات پیش نمیاد و مشکلات قبلیت هم حتما برطرف میشه ان شاءالله.

👈چرا فکر کردی همیشه همین سن میمونی؟ زمان خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکنی میگذره و سنت میره بالا. تازه اگر خدای نکرده اتفاقی این وسط نیفته.

👈ناامیدی از طرف شیطانه. هرگز ناامید نباش. هیچ وقت برای شروع دیر نیست. ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست. پس همین حالا توکل کن به خدا و با ترک خودارضایی زندگیتو نجات بده.

 

یا علی

نظرات خودتون رو حتما بیان کنید.

 

حتما حتما بخونید : فواید بیشمار ترک خودارضایی (صفحه 1)

 

حتما حتما بخونید : 110 فایده ترک خودارضایی (صفحه 154)

 

حتما بخونید : تلنگری به خودت برای ترک خودارضایی (صفحه 54)

 

 

 

نظرات (۴)

  • امیر حسین شجاعی
  • سلام ....این کار همون جور که آقا علی گفتن به خدا که راس گفتن ....این کار به معنای واقعی کلمه روح آدم رو نابود میکنه...اصلا هیچی برات نمیمونه ...خیلی بده ....من ۲ روز هست ترک کردم ...الهی تو کامران مان کن در این راه تا قدم در راه تو بگذاریم....حس شیرینیه وقتی رو کردی به خدا و دوباره بهش نزدیک شدی.....این کار هیچ فایده ای نداره

  • علی ع معیار تشخیص حق از باطل است.....
  • سلام تشکر دستتون درد نکنه با این مطالب عالی و کامل

  • یه پسر خسته
  • سلام خدمت همه مخصوصا مدیر وبلاگ.خیلی سعی کردم خودارضایی رو بذارم کنار ولی نشده.تو زندگی از هر چی فکر کنین میترسم.از همه چی.ازکار کردن،رابطه بر قرار کردن با دیگران.وقتی حرف از کار میشه تو ذهنم میاد که همه میخوان منو بکشن.از ازدواج میترسم.از همه چی.یه شب خواب راحت ندارم.

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهی ترک کنی دوست من.
    شما حتما حتما نکته 71 و 91 و 97 از صفحه 146 رو بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p146
    صفحه 33 وبلاگ رو هم حتما حتما بخونید: http://istemna.blog.ir/post/p33
    همچنین شما همزمان با ترکتون به نظرم به یک روانپزشک خوب هم حتما مراجعه کنید که مشکلات روحی و افسردگی و اضطرابتون کم بشه. اینطوری خودارضایی رو هم راحت تر میتونید ترک کنید ان شاءالله.

    سلام من از کلاس هشتم تا الان خود ارضایی میکردم وخیلی زور زدم تا ترک کنم اما نتونستم الان هم من کلاس11حسابداری هستم تا الان خود ارضایی میکردم الان یه خورده کمتر خود ارضایی میکنم ولی بازم می‌خوام ترک کنم نمیتونم همیشه توی خونه بیکارم نه تو این وضع کرونا برم باشگاه تا خودم رو سر گرم کنم نه میتونم برم بیرون راه درمان خود ارضایی رو می‌دونم چیه اما اراده ام خیلی ضعیفه خواهش میکنم کمکم کنید از این کار خسته شدم هروز که پا میشم با نامیدی و یس روبرو میشم که همش بهم میگه تو نمیتونی خو د ارضایی رو ترک کنی  خواهش میکنم مشاوره بدید امید یک پیامی میخواستم بدم  به  روزی سپاه پاسداران با تجهیزات خودش بتونه سایت های فیلم های مخرب رو بتونه ببنده تا کسی دیگه نتونه فیلم های مخرب رو نگاه کنه 

    پاسخ:
    سلام. خواهش میکنم. آفرین که میخواهی ترک کنی.
    دوست من خودت بهتر از بنده میدونی که این افکار بیخود و ناامید کننده رو شیطان به ذهنت میاره که ناامیدت بکنه. به این افکار بیخود و نادرست اعتنا نکن. اگر اعتنا نکنی بعد یه مدت دیگه سمتت نمیاد این افکار.

    هیچ کسی تو این دنیا نیست که نتونه خودارضایی رو ترک کنه دوست من. شما هم میتونید و هیچی از دیگران کمتر ندارید. فقط باید خودتون بخواهید و یک سری نکات رو رعایت کنید. اگر لغزشی در راه ترک پیش اومد هرگز دلسرد و ناامید نشید، فوری توبه کنید و برید غسل کنید و ترکتون رو با قدرت ادامه بدید.

    درباره راهکارهای عملی تقویت اراده حتما صفحه 43 رو بخونید دوست من: http://istemna.blog.ir/post/p43

    دوست من تو خونه همیشه سر خودت رو به فعالیت های سالم مشغول نگه دار. برای خودت برنامه داشته باش و با توجه به این شرایط برنامه ریزی مناسب بکن و وقت خالی برای خودت نذار. در ضمن تو خونه هم میتونی یک سری نرمشها و ورزشهایی داشته باشی. از عوامل تحریک کننده پرهیز کن. اگراز گوشی استفاده سالم نمیکنی یه گوشی ساده دستت بگیر که اینترنت اصلا نداشته باشه. قطعا ارزشش رو از هر لحاظ داره که اینکارو بکنی. از افکار محرک و رویاپردازیهای جنسی هم پرهیز کن و اگر فکر محرکی به ذهنت رسید در نطفه خفش کن و ذهنت رو سریع ازش منصرف کن و بهش دامن نزن. مطمئن باش که موفق خواهی شد.

    دوست من برای مشاوره و سوال احکام و ... میتونید برید به این سایت و یه لحظه ای عضو شید و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید. آنلاین بهتون جواب میدن:

    http://javab.ir/09640/

    یا میتونید زنگ بزنید به شماره 096400 بدون پیش کد و در قسمت مربوطه باهاشون صحبت کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    عوارض استمنا و استشها و فواید ترک آن

    نام وبلاگ: ایست استمنا

    من علی هستم، دوست تو و مدیر و نویسنده این وبلاگ. یکی مثل خودت که قبلا گرفتار این نکبت بوده و الان سالهاست که ترک کرده.

    خود ارضایی روح و جسم انسان رو به معنای واقعی کلمه له میکنه و این چیزی هست که من میخوام بدونی. چیزی که خودم به عینه تجربش کردم. و میخوام بدونی که با ترک خود ارضایی چه چیزهایی رو به دست خواهی اورد.

    نظراتت رو حتما بیان کن. نظرات و تجارب تو حتما به دیگران و حتی خودت کمک خواهد کرد ان شاءالله.
    بخش نظرات از 1399/7/3 در تمام صفحات وبلاگ فعاله. بنده هم همه نظرات رو میخونم و در حد توانم در جواب سوالات نظرم رو عرض میکنم ان شاءالله.
    در ضمن برای ارسال نظر فقط متن پیام کافیه و هیچ مشخصات و ایمیل و سایتی نمیخواد ارسال کنی.

    آخرین نظرات
    پیوندها